باز کردن مدارس در شرایط سفید هم وحشتناک است

یکی از مخاطبان خبر فوری در پیامی از باز شدن زودهنگام مدارس ابراز نگرانی کرده است.

باز کردن مدارس در شرایط سفید هم وحشتناک است

حتی فکر باز کردن مدارس در شرایط سفید هم وحشتناک است. ویروس کرونا در کمین است باید حتی در وضعیت سفید تمام پروتکل های بهداشتی دقیق در مدارس مخصوصا مدارس ابتدایی دقیق اجرا شود که ناممکن است.

22

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • داودی
    0

    در دنیا مسئولین هر کشوری دستورات خارج از دستورات و پروتکل های نظام پزشکی ان کشور انجام داده در حال حاضر بیشترین کشته ها را در بر داشته و بسیار هم نادم و پشیمان هستند بچه ها در منزل از طرق مختلف مشغول درس خواندن هستند و نیازی نیست اینقدر مسئولین رده بالای ما دلسوزی برای درس خواندن انان بکنند شما از پدر و مادر بچه ها دلسوز تر که نیستید کافیست در یک دبستان یا دبیرستان یا حتی دانشگاه یک نفر مبتلا باشد و یا حین حضور در این مکانها مبتلا بشود شما میدانید چه فاجعه ای رخ میدهد متاسفانه ریاست محترم جمهوری ما توپ را انداخته در زمین وزارت بهداشت و یا تحمیل به وزارت بهداشت نمودند که دستور باز گشایی را بدهند جناب اقای رئیس جمهور شما در رسانه ملی و در هیات دولت اعلام نمودید ماسک به اندازه کافی داریم وحتی صادر میکنیم و در مدخل ورودی مترو و یا پایانه بی ار تی ماسک به قیمت دولتی هست مردم بخرند بعد سوار اتو بوس و مترو شوند لطفا بفرمائید مدخل کدام مترو و یا پایانه ماسک فروشی هست ؟ جناب اقای روحانی بین شما و ترامپ روان پریش باید فرق باشد لطفا با جان عزیزان مردم بخاطر تمایلات سیاسی بازی نکنید .

  • زهرا
    0

    مسولين ميگن كه ميگن ، واسه خودشون ميگن ، پدر و مادرها بايد عاقل باشند و بچه ها رو نفرستند ، اگه مردم بچه ها رو نفرستند مدرسه ، مگه اينا ميخوان چه علطي بكنند . من كه بچه مو در هيچ شرايطي نميفرستم ، دور و برم هم هركي و سراغ دارم نميخواد اينار و بكنه .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد