شلیک موشک از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین/ حمله جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه

همزمان با فعال شدن آژیر هشدار حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه، رسانه‌های فلسطینی نیز شلیک چند فروند راکت از این منطقه را گزارش دادند.

شلیک موشک از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین/ حمله جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه

رسانه‌های محلی بامداد چهارشنبه از فعال شدن آژیرهای هشدار حمله موشکی در حداقل پنج شهرک صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه شامل سدیروت، نیرعام و ایبیم خبر دادند.

خبرنگار شبکه «المیادین» گزارش داد که حداقل ۴ فروند راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های اطراف شلیک شده است.

برخی منابع نیز می‌گویند «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین به‌زودی بیانیه‌ای مهم صادر می‌کند.

خبرنگار شبکه «الجزیره» نیز خبر داد که سامانه پدافندی «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی در تلاش برای رهگیری راکت‌های شلیک‌شده از نوار غزه است.

شلیک راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین با لو رفتن کمین ۵۰ نیروی ویژه ارتش رژیم تروریست صهیونیستی در جِنین بعد از عقب‌نشینی ادعایی از این منطقه، همزمان شده است. 

این در حالی است که نظامیان اشغالگر از بامداد دوشنبه تجاوز همه‌جانبه زمینی و هوایی به جنین را با هدف اعلامی ازبین بردن مقر فرماندهی گروه‌های مقاومت فلسطینی و تخریب کارگاه‌های تولید موشک و سلاح در این اردوگاه آغاز کردند.

گروه مقاومت «گردان جنین» زیرمجموعه «گردان‌های قدس» شاخه نظامی جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین نیز گفته «زمان آن فرا رسیده است که تمام سرزمین فلسطین به جهنمی برای اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شود».

این تجاوز علاوه بر ویرانگری بی‌سابقه در جنین و اسارت ۱۲۰ فلسطینی، موجب شهادت ۱۱ نفر و جراحت ۱۰۰ تن دیگر شده که حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی متعلق به گروه‌های مقاومت در شمال نوار غزه حمله کردند.

رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از شنیده‌شدن صدای چند انفجار در شهر «بیت لاهیا» واقع در شمال نوار غزه خبر دادند.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نیز نوشت که حملات هوایی رژیم موقت صهیونیستی به اهدافی در نوار غزه آغاز شده است.

خبرنگار شبکه «الجزیره» از نوار غزه گزارش داد که مواضع گروه‌های مقاومت فلسطینی در شمال نوار غزه هدف حملات جنگنده‌های صهیونیستی قرار گرفتند.

سخنگوی ارتش رژیم تروریست صهیونیستی نیز با تایید حمله به نوار غزه، مدعی شد که این حملات در پاسخ به شلیک راکت از این منطقه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در ساعتی قبل است.

این در حالی است که شلیک راکت‌های مقاومت به شهرک‌های اطراف نوار غزه، خود در پاسخ به جنایات چند روزه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در اردوگاه جِنین در کرانه باختری انجام شده بود.

خبرنگار شبکه «المیادین» در غزه نیز گفت که جنگنده‌های رژیم اشغالگر حملات شدیدی را به یک پایگاه مقاومت در غرب شهر غزه انجام دادند.

ساعاتی پیش از این بود که همزمان با فعال شدن آژیر هشدار حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه، رسانه‌های فلسطینی نیز شلیک چند فروند راکت از این منطقه را گزارش دادند.

شلیک راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین با لو رفتن کمین ۵۰ نیروی ویژه ارتش رژیم تروریست صهیونیستی در جِنین بعد از عقب‌نشینی ادعایی از این منطقه، همزمان بود.

پیش از حمله به نوار غزه نیز، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش مقاومت جهاد اسلامی گفت که مردم فلسطین ثابت کرده‌اند که می‌توانند در هر رویارویی، از نبرد سیف‌القدس تا جنگ جنین، دشمن را شکست دهند.

منبع: فارس
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    لعنت به هرچی فلسطینی است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد