تعداد بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های اخیر انگلیس از ۱۰۰۰ نفر عبور کرد

تعداد افراد بازداشت‌شده به دلیل حضور در شورش‌های خشونت‌آمیز علیه مهاجران در بریتانیا از ۱۰۰۰ نفر فراتر رفت.

تعداد بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های اخیر انگلیس از ۱۰۰۰ نفر عبور کرد

یک مقام پلیس بریتانیا اعلام کرد تعداد بازداشت‌شدگان در خشونت‌های اخیر و حملات علیه مسلمانان و مهاجران در بریتانیا به بیش از ۱۰۰۰ نفر رسیده است.

در ۲۹ ژوئیه سه دختربچه انگلیسی در شهر «ساوث‌پورت» کشته شدند، اقدامی که نژادپرستان و مخالفان مهاجرت در بریتانیا آن را به گردن یک مهاجر روآندایی انداخته و به دروغ او را مسلمان دانسته و آن را در فضای مجازی منتشر کردند. در پی انتشار گسترده این اطلاعات نادرست، شورش‌هایی علیه مهاجران و مسلمانان در این کشور آغاز شد که به خشونت کشیده شده و شامل به‌آتش‌کشیدن اماکن و دزدی از فروشگاه‌ها بود.

به گزارش رویترز، خشونت‌هایی در شهرهای انگلیس و همچنین در ایرلند شمالی در گرفت، اما از هفته گذشته که تلاش مقامات انگلیسی برای بازداشت شورشیان تشدید شده، آتش این شورش‌ها نیز خوابیده است. بسیاری از شرکت‌کنندگان در این شورش‌ها به حبس‌های طولانی‌مدت محکوم شده‌اند.

63136849

بازداشت نوجوان شرکت‌کننده در شورش‌های ضدمهاجرتی

شورای پلیس ملی بریتانیا در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد در سراسر این کشور در مجموع ۱۰۲۴ نفر بازداشت شده‌ و ۵۷۵ نفر متهم شده‌اند، از جمله یک شهروند ۶۹ ساله که در شهر لیورپول به تخریب اماکن متهم شده است.

یک دختر نوجوان ۱۳ ساله انگلیسی هم در ۳۱ ژوئیه در حالی دیده شده که به درب هتلی که پناهجویان در آن مستقر بودند، با خشونت ضربه می‌زد. او در دادگاه به جرم خود اقرار کرده است. «توماس پاور» دادستان پرونده می‌گوید: «این واقعه تکان‌دهنده موجب رعب و وحشت انسان‌هایی می‌شود که هدف اعمال این تبهکاران قرار می‌گیرند. بسیار نگران‌کننده است که چنین دختر کم سن‌وسالی در این بی‌نظمی خشونت‌بار حضور داشته است.»

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ساچمه ایهاشون کوراشون از بلندی پرت شده هاشون بیماری زمینه ایهاشون گم شده هاشون مورد تجاوز قرار گرفته هاشون ووووچند نفرند به تفکیک امار بدین .!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد