نقشه‌ های شیطانی مرد متاهل برای دختر جوان/ در حضور همسرش به او تجاوز می‌کرد

هیچ گاه تصور نمی کردم در این سن و سال و با تحصیلات عالیه ، توسط مردی متاهل اغفال شوم و در مرداب کثیف و سیاهی بیفتم که هر چه دست و پا می‌زنم انگار بیشتر غرق می شوم و نمی دانم چگونه خودم را نجات دهم.

نقشه‌ های شیطانی مرد متاهل برای دختر جوان/ در حضور همسرش به او تجاوز می‌کرد

پس از کسب مدرک کارشناسی ارشد  در یک شرکت خصوصی مشغول به کار شدم و روزهای آرامی را می گذراندم تا این که یک روز از سر کنجکاوی وارد یکی از سایت های همسریابی شدم و در آن جا با پسری آشنا شدم که خود را همچون من دارای تحصیلات عالیه معرفی می کرد.

ارتباط تلفنی من و کاوه در حالی ادامه یافت که مدتی بعد به اصرار او یکدیگر را در کافی شاپ ملاقات کردیم کاوه مدعی بود عاشقم شده و قصد ازدواج با مرا دارد پس از ملاقات حضوری با کاوه من نیز به او علاقه مند شدم و هر چه می گذشت وابستگی ام به او بیشتر می شد تا این که کاوه این حقیقت را فاش کرد که متاهل است و دو فرزند دارد.

او گفت به من علاقه مند است و همسرش هیچ مشکلی ندارد تا مرا به عقد موقت خودش درآورد با شنیدن این حرف ها تصمیم به جدایی گرفتم اما او با گریه  و زاری التماس می کرد که طاقت این فراق را ندارد او گفت ما شاید نتوانیم با هم ازدواج کنیم اما می‌توانیم دوستان خوبی برای هم باقی بمانیم.

کاوه گفت تو می‌توانی صمیمی‌ترین دوست همسرم باشی ! خلاصه مدتی بعد زنی با من تماس گرفت و خود را همسر کاوه معرفی کرد. او گفت می‌خواهد با من رابطه دوستانه‌ای داشته باشد و من را به منزلش دعوت کرد. من به شرطی پذیرفتم که به خانه اش بروم که کاوه آن جا حضور نداشته باشد. همسر کاوه نیز قول داد که هیچ مردی در منزلشان حضور نداشته باشد. من نیز هدیه ای تهیه کردم و به آدرس اعلامی از سوی همسر کاوه رفتم اما وقتی وارد آپارتمان شدم در کمال ناباوری کاوه را آن جا دیدم. ساعتی بعد وقتی نوشیدنی را که همسر کاوه برایم آورده بود، خوردم از حال رفتم و . .. بعد از آن ماجرا کاوه با تهدید لفظی و پیامکی باز هم مرا به آن خانه شوم کشاند و از من در حالی سوء استفاده کرد که آن زن جوان هم در خانه حضور داشت.

از طرفی کاوه تلفن همراه من را هک کرده و به تمام عکس ها، شماره تماس ها و اطلاعات شخصی ام دسترسی پیدا کرده است.

او مدام من را تهدید می کند که اگر به خواسته های شیطانی‌اش تن ندهم عکس‌های شخصی‌ام را منتشر می کند و آبرویم را نزد خانواده ام خواهد برد از سوی دیگر او با سوء استفاده از شماره تلفن‌های داخل گوشی ام، با تعدادی از دوستانم ارتباط برقرار کرده است و سعی در اغفال آنان نیز دارد نمی‌دانم چگونه از این منجلاب رهایی پیدا کنم بنابراین به کلانتری آمدم.

با راهنمایی و تدابیر سرگرد امارلو، رئیس کلانتری شفا دختر جوان و پدرش در دایره اجتماعی کلانتری حضور یافتند و طی جلسه ای مشترک با رئیس دایره اطلاعات،  مشکلات  دختر جوان ریشه یابی شد و مورد تجزیه و تحلیل روان شناختی و سپس حقوقی و قضایی قرار گرفت و چگونگی انجام اقدامات قانونی پیش رو بررسی شد و در نهایت با شکایت دختر جوان از کاوه ، دستگیری وی در دستور کار ماموران دایره اطلاعات کلانتری قرار گرفت.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • باز نشسته
    1

    متاسفانه بیشتر این مشکلات و بلاها از زودباوری و ساده لوحی خود دختران است.

  • ناشناس
    4

    خب این آقا همسرش خارج رفته بوده چجوری نیازش برطرف میکرد بنده خدا !!!!!!!
    آقایان کثیف تمامی ندارند.....
    و همچنین دختران ترشیده ساده‌لوح.....

  • ناشناس
    7

    همش دروغه ؛ خوده دختره کاملا راضی و خود خواسته با کاوه ارتباط برقرار کرده و حالا همه تقصیرها افتاده گردن کاوه .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      جناب کارشناس!اگه ناموس خودتم بوداینجوری تحلیل میکردی؟؟؟ الان کفتارصفتی کاوه اصن به چشت نیومد نه؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    کاوه گفته زن و2فرزند دارد چرادختره دنبالش رفته نبایدمیرفت تاچنین اتفاقی نمی افتاداون نامردکثیف جلوی زنش این کارکثیفش راعملی نمیکردخداوندهمه ی ماراب راه راست هدایت فرمایدامین

  • ناشناس
    1

    آدم میشناسم تحصیلکرده یه شارلاتان به تمام معنا لنگش تو دنیا نیست انقد که پدر سوختس .

  • ناشناس
    3

    داستان سرایی های کلیشه ای و ژولورنی دختران هوس باز!

  • ناشناس
    1

    به خدا تربیت پدر مادرهای قدیم بهتر از الان بود به دخترانشان یاد داده بودند اگر ما خونه نباشیم در. را به روی هیچکس باز نکنید با افراد غریبه تنها جایی نروید.
    در قدیم یک مثل خوبی بود می گفتند: پنبه و آتش نباید یکجا باشند.
    درسته که خیلی ها افکار آنان را قبول ندارند و عقب مانده حساب می کنند ولی اون عقب مانده ها عاقل تر و باحیا وتمیز و خداشناس بودند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      احسنت
      پدر و مادر منم ما رو همینجوری تربیت کردند چند تا دختر بودیم همگی با عزت به خونه بخت رفتیم به نظرم یکی همین فضای مجازی دختران ما رو از راه بیراه می‌کنه تصاویر مستهجن و روابط حرام دختر و پسر....
      و همچنین وقتی طلاق زیاد میشه و خانواده از هم میپاشه کسی مواظب دختر نیست و هر بلایی ممکنه سرش بیاد

  • ایرانی
    1

    کسی که دنبال مرد متاهل یا زن متاهل میره باید همچین بلایی سرش بیاد.

  • ناشناس
    1

    مطالب گفته شده چقدر صحت داره؟ آيا واقعا گفته ها حقیقت محضه ، چرا خوانندگان همیشه یکطرفه قضاوت میکنن تجربه قضایی و انتظامی میگه بسیاری از این تعاریف با واقعیت خیلی فاصله داره. دلیل محکم اش اینه چطور بعد از این همه داستان اقدام بشکایت میکنن نمیشد همان روز اول شکایت کرد و فرصت بارها مورد سوء استفاده قرارنگرفتن رو به طرف نمیداد.

  • ناشناس
    3

    آقا همینه زن که بیرون کار کنه نثل سم میمونه خوش و ۱ ۱.بشش با مرد غریبه غر وغرش رو برای بچه و همسر ۲ همینها نیان کار یه مرد سرپرست خانواده هم از دستش میگیرند ۳ خیانت به همسر تو شرکت میبینی از یه مرد خوشش میاد سریع طلاق و مهریه اش رو میگیره ۴ حاشیه در شرکت ها و سازمان ها طبق آماری که گرفتن شرکت های موفق شرکتهایی هستند که زن کم در آنها به کار گرفته شده ۵ تربیت نادرست فرزند بدلیل کم گذاشتن وقت زن و مرد برای فرزندان ۶. بالا رفتن آمار طلاق و فساد و فحشا بدلیل کار زن و مخصوصا زن های مجرد در بیرون ۷ بالا رفتن آمار ترافیک به دلیل حضور زنان شاغل در محیط کار با خودروی تک سرنشین و........

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها