دردسر پشیمان شدن عروس خانم وسط جشن ازدواج/ داماد جدول ضرب نمی دانست

عروس هندی در تصمیمی ناگهانی و از روی خشم، در وسط مراسم عروسی به علت عینک داماد درخواست طلاق می‌دهد.

دردسر پشیمان شدن عروس خانم وسط جشن ازدواج/ داماد جدول ضرب نمی دانست

یک عروس هندی پس از تصمیم ناگهانی خود مبنی بر ترک سالن عروسی در یکی از ایالت‌های هند، میهمانان عروسی خود را غافلگیر کرد و به دلیل عجیبی خواستار طلاق شد، زیرا داماد بدون عینک نمی‌توانست متنی را بخواند.

ماجرا پس از ورود داماد به عروسی در تاریخ ۲۰ ژوئن و بر پشت اسب، جایی که داماد عینک نداشت، آغاز شد. داماد در طول مراسم مدام از عینک استفاده می‌کرد که باعث آزار عروس و خانواده اش شد، و آن‌ها از او خواستند عینک را برداشته و یک روزنامه هندی را بخواند، اما در این کار موفق نشد.

پس از آنکه داماد نتوانست درخواست عروس را اجرایی کند، عروس هندی عصبانی شد و از ازدواج امتناع ورزید و شکایتی را در اداره پلیس در همان نزدیکی ثبت کرد.

خانواده عروس از خانواده داماد خواستند جهیزیه را طبق  آداب و رسوم محلی به همراه پول و یک موتورسیکلت، پس دهند. اما خانواده داماد از پس دادن آن جهیزیه امتناع کردند.

در یک مورد مشابه، یک عروس هندی به دلیل ناتوانی داماد در قبولی یک آزمون ریاضی که به او داده بود، از عروسی کردن با او منصرف شد. دختر از ازدواج با داماد خودداری کرد، زیرا وقتی از او در مورد جدول ضرب سوال کرد داماد نتوانسته بود، جواب دهد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    این تست هوش نمیشه ،خانواده عروس زودتر بگیره تا کار به مراسم عروسی و خرج اضافه نکشه.نمیدونم هرکسی یه رسمی دارد

  • ناشناس
    1

    اینکه چیزی نیست حالا! از داماد ایرانی اگر بپرسند از امروز تا فردا اگه تونستی قیمت پیاز را حدس بزنی وصلت انجام خواهد شد! هیچ عروسی به سرانجام نخواهد رسید چون هیچکس نمیتونه اینکار را بکنه. هندی ها هم دلشون خوشه ها

  • ناشناس
    0

    خداروشکر تو هند میتونن ازدواج کنن و جهیزیه بدهند تو ایران که ازدواج و جهیزیه داره جزو تاریخ میشه..بزودی تو حرفهامون میگیم اون روزا که ازدواج رسم بود....اون دوران که جهیزیه رسم بود....

  • ناشناس
    0

    خاک بر سرشون که عینک رو بهونه کردن مگه عینکی بود چه عیبی داره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها