۱۶۰کیسه زغال چوب در کوهدشت کشف شد

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری کوهدشت گفت: در ۹ ماه گذشته ۱۶۰کیسه زغال چوب در این شهرستان از متخلفین ثبت و ضبط شد.

۱۶۰کیسه زغال چوب در کوهدشت کشف شد

صمیمی عبدولی در جمع خبرنگاران با اشاره به کشفیات زغال بلوط در این شهرستان اظهار داشت: در 9 ماه گذشته 160کیسه زغال چوب در کوهدشت از متخلفین ثبت و ضبط شده و آن‌ها اعمال قانون شده‌اند.

وی با اشاره ممنوعیت هرگونه ساخت‌وساز تا فاصله پنج‌کیلومتری ژئو پارک شیرز افزود: برای رفع تصرف از شیرز مجدداً طرح دعوا کرده‌ایم، هزار متری که سند استیجاری برای آن صادرشده در پلاک منطقه«وره‌زرد» است.

تولید زغال از جنگل در کوهدشت؛ با مخربان محیط‌زیست برخورد شود مبارزه با آفت دارواش در بلوطستان کوهدشت؛ با تجارت زغال برخورد قانونی می‌شود "باندهای زغال" به جان جنگل‌های بلوط کهگیلویه و بویراحمد افتاده‌اندرئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری کوهدشت عنوان کرد: پرونده استخر ماهی منطقه شیرز در دادسرا مفتوح بوده و در حال رسیدگی برای صدور رأی نهایی است، سند این استخر در زمان گذشته صادر شده ما بنا داریم درصورت اتمام سند آن را تمدید نکرده و یا اگر ادارات متولی همکاری کنند مزرعه ماهی خلع ید شود، منطقه گردشگری شیرز نیاز به یک متولی مشخص و سرمایه‌گذار دارد تا با یک طرح جامع و کامل این منطقه را ساماندهی کند.

وی بیان کرد: شیرز قرار است به شناسنامه کوهدشت تعیین و این شناسنامه نباید خدشه‌دار شود، سرمایه‌گذارانی اگر تصمیم داشتند در آن‌جا سرمایه‌گذاری کنند باید بر کار آن‌ها نظارت داشت تا تعرضی به این اثر ملی انجام نشود.

منبع: تسنیم

1696

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد