گزارشی از نشست تدکس بلوار کشاورز:

چگونه فراز و نشیب را در رسیدن به آرزوهایمان تحمل کنیم؟

تدکس یا سخنرانی های تد در دنیا محبوبیت های زیادی دارد، شیوه اجرایی این نشست ها به گونه ای است که از افراد دارای ایده های منحصر به فرد دعوت می شود تا در مدت زمان بین پانزده تا بیست دقیقه از ایده خود و تاثیر آن در سبک زندگیش دفاع کند. این تدکس ها هم چند سالی است که به دو شیوه استاندارد و دانشگاهی در ایران برگزار می شود. پانزدهم اردیبهشت ماه یکی از نشست های استاندارد در تهران برگزار شد که در ادامه به معرفی بخش هایی از آن می پردازیم.

چگونه فراز و نشیب را در رسیدن به آرزوهایمان تحمل کنیم؟

خبرنگار بخش فناوری خبر فوری - همه چیز در عمارت روبه رو، محل برگزاری نشست تدکس بلوار کشاورز، از ساعت 10 صبح آغاز شد، جمع صمیمی از دانشجویان دانشگاه های مختلف کشور کنار هم جمع شدند تا یک رویداد نوآورانه و خلاق را بسازند. شوق و ذوق ستودنی این دانشجویان که بدون هیچ چشم داشتی در پی ساخت یک اتفاق منحصر به فرد در زمینه فناوری بودند در این روزها که قیل و قال انتخابات و چالش های سیاسی بالاگرفته یک اتفاق جالب محسوب می شود. سخنرانی های تدکس عموما با یک موضوعیت خاص به هم پیوند می خورند، موضوع این نشست بلوار کشاورز هم «وزن چیزها »بود. سخنرانان در این نشست از وزن کلمات، وزن برندها، وزن صداقت در جامعه و وزن آرزوها گفتند و مهمانان را به تامل پیرامون رویاهایشان واداشتند.

مهمانانی متفاوت

دکتر حمیدرضا صدر، جامعه شناس، علی صداقتی خیاط، معلم بچه های محروم شادی معنوی، تصویرگر کتاب کودک و ... فقط تعداد اندکی از سخنرانان ویژه نشست بلوار کشاورز بودند که با اشاره به فراز و نشیب های زندگیشان، ذهنیت تعداد زیادی از مهمانان را به چالش کشیدند و آن ها را به رسیدن به آرزوهایشان تشویق کردند. به گفته آن ها آرزو و رویای شما می تواند گاهی غیر واقعی باشد، مهم تلاش و باور شما برای رسیدن به موفقیت است. این مهمانان همچنین از دیدگاه بازگشت به زمان در گردش و داشتن رویای کودکانه دفاع کردند و معتقد بودند که آرزوی هرفرد باید مانند اثر انگشتش منحصر به فرد باشد.

خورشید با لکه های سیاهش

در ادامه مراسم مهمانان می توانستند به همراه یکی از سخنرانان این مراسم، حمید خداشناس که سابقه زیادی در دیدن کسوف دارد، پای تلسکوپ بنشینند و لکه های خورشیدی را ببینند.

استفاده حداکثری از محیط

دکور جذاب تدکس بلوار کشاورز، استفاده از فضای آمفی تئانر و فضای بیرونی برای سخنرانی های مهمانان، از ویژگی های مثبت این نشست بود.

زمان های طلایی تدکس

این نشست های نوآورانه معمولا هر چند ماه یک بار در شهرهای مختلف ایران برگزار می شود.

منبع: خبر فوری

33

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد