یک محقق و دانشمند در تحریریه خبرفوری:

در ترکیه از محصولم استقبال شد، در ایران نه!

دکتر عارف خلخالی گفت: در حال رایزنی با مسئولان مربوطه هستم تا بتوانم برای محصولم مجوز بگیرم، هرچند در ترکیه از این محصول استقبال شد، اما 6 سال است در ایران به من مجوز نداده‌اند.

در ترکیه از محصولم استقبال شد، در ایران نه!

دکتر عارف خلخالی، مخترع پودر غذایی تقویت کننده سیستم های بدن با فرآوری غلات NBS ضمن حضور در هلدینگ خبرفوری، در گفت‌وگو با این رسانه در خصوص محصولی که تولید کرده، اظهار کرد: محصول ما یک اَبرغذا است که از گندم و جو فرآوری می‌شود و با تأمین ریزمغذی‌های موردنیاز سلول‌ها باعث تنظیم عملکرد دستگاه‌های بدن و اصلاح آن می‌شود.

وی با اشاره به مقالات چاپ شده توسط تیم دانشمندان این مرکز خاطرنشان کرد: ما حدود ١٢ مقاله در دنیا و یک مقاله در ایران چاپ کردیم و این مقالات مورد توجه سازمان ملل قرار گرفت و stgs سازمان ملل مطالعات ما را به عنوان آیتمی در برابر چالش‌های سلامتی و پزشکی دنیا شناخته‌ است

دکتر خلخالی در خصوص تاثیر این دارو، بر مقابله با بیماری کرونا گفت: ما بر روی دو گروه ٣۵ نفره از بیماران کرونایی مطالعه کردیم که این‌ها اکسیژن خون بسیار پایینی داشتند و از حدود ٣۵ نفر فقط ٩ نفر فوتی داشتیم، یعنی این محصول تا ۶٠ درصد تلفات بر اثر کرونا را کاهش داد.

خلخالی با اشاره به تفاوت رویکرد دولت های ترکیه و ایران در قبال محصولش گفت: حدود ۶ ماه طول کشید که مجوز تولید و فروش محصولم را در کشور ترکیه  بگیرم اما در ایران هنوز پس از ۶ سال مجوزی به من نداده‌اند. من ایرانی هستم و می‌خواهم محصولم که ضامن سلامتی است در ایران هم تولید شود.

وی با اشاره به اینکه روند فعالیت شرکتش در چه وضعیتی قرار دارد، پاسخ داد: برنامه و تحقیقات ما به خاطر مجوز قطع نشده و این‌ها ربطی به هم ندارد. تا به حال با یک‌ عده از مسئولین صحبت شده و در حال حاضر در حال رایزنی با مسئولین در این زمینه هستیم که مجوز صادر شود.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    4

    حتما آشغال بوده که تایید نکردن
    ترکیه صاحب داشت که الان قمارخونه نبود

  • ناشناس
    1

    در اینجا باید از مافیای دارو و....عبور کنی هر جایی یک مافیا هست مافیای دارو مافیای خودرو مافیای موز مافیای کنکور و...

  • ناشناس
    0

    دم مجلس و وزیر بهداشت را ببین حله

  • ناشناس
    0

    از کوزه همان برون تراود ک در اوست

  • ...
    1

    محقق و دانشمند!
    یکی به ایشون بگه کار تحقیقاتی روی 35نفر اولا در حدی نیست که حتی جامعه آماری و درصد بشه باهاش ارائه داد، ثانیا آقای دانشمند،از کجا معلوم همون 9نفر بر اثر این محصول شما فوت نکرده باشن؟! کار تحقیقاتی که نمیدونی چیه،حداقل مردم رو ابله فرض نکن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها