مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد:

کانال‌ها و اکانت‌های بالای ۵ هزار فالوئر برای انجام فعالیت تبلیغاتی باید مجوز بگیرند

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: کانال‌ها و انسان‌رسانه‌های فعال تبلیغاتی با بیش از ۵ هزار نفر دنبال‌کننده، در این طرح بر اساس مقررات عمومی و اختصاصی و به منظور حفظ حقوق مخاطبان، شناسایی و اطلاعات آن‌ها ثبت می‌‌شود.

کانال‌ها و اکانت‌های بالای ۵ هزار فالوئر برای انجام فعالیت تبلیغاتی باید مجوز بگیرند

 به گزارش روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، عباس محمدیان مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌‌رسانی با اعلام این مطلب، افزود: این طرح به منظور حفظ حریم قانونی افراد و انجام مناسب امور تبلیغاتی در فضای مجازی و در راستای وظایف و تکالیف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار گرفته و در گام نخست از تمامی فعالان این حوزه اعم از پیام‌‌رسان‌‌ها، سکوها، واسطه‌‌های تبلیغاتی و سایر دست‌اندرکاران این حوزه خواسته شده است مجوز فعالیت‌‌های تبلیغاتی خود را اخذ و در چارچوب قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور فعالیت نمایند.

وی با اشاره به لزوم و تبعیت تمامی تولیدکننده‌‌ها، واسطه‌‌ها و رسانه‌‌های تبلیغاتی از قانون افزود: محتوای تبلیغات تجاری مطابق با مقررات عمومی و سیاست‌‌ها و اسناد بالادستی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبیین و تنظیم شده و نظارت بر حسن انجام آن نیز از مسیر همراهی و هم‌‌افزایی با فعالان این حوزه میسر خواهد شد. در همین ارتباط، نشست‌‌های تخصصی با فعالان و ذی‌ن‌فعان این حوزه برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات و اطلاع‌‌رسانی هم‌چنین، بر لزوم حفظ انضباط تبلیغاتی در فضای رسانه‌‌ای کشور، اظهار داشت: ساز و کار و زیرساخت‌‌های لازم برای ثبت انسان‌رسانه‌ها و کانال‌های بالای 5هزار ‌دنبال‌‌کننده تبلیغاتی در سامانه الکترونیک تبلیغات فراهم شده و خدمات لازم به این افراد تنها با ثبت مشخصات و به صورت آنی، انجام‌‌پذیر شده است.

محمدیان در پایان افزود: در این طرح، پیام‌رسان‌های خارجی و داخلی با هم تفاوت ندارند و هر فعال تبلیغاتی در هر یک از بسترها و شبکه‌های اجتماعی مشمول این طرح خواهد شد.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    1

    عجب ......داروغه قصر ناتینگهام تو رابین هود باید بیاد پیش اینا لنگ بندازه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چقدر از ارتباط مردم با هم وحشت دارید !!!!!

  • آرش
    0

    شماها رو ولتون کنن روی نفس کشیدن تک تک آدمها مبلغ میزارید مالیات میگیرید اگه گوگل مال شما بود فکر کنم هر سرچ 10 هزار تومان میزدید برای ملت آخه نه مالک اینستا هستید نه تلگرام به شما چه

  • ناشناس
    0

    یه کاری کردن دولتهای قبلی که همه چی شده ثروت یه خودروی دست دوم صدها میلیون قیمت گذاشتن یه واحد مسکونی ۲۰سال پیش میلیاردها قیمت گذاشتن بعد تو دهنها انداخته پول حتی داشتن یه موتورسیکلت کهنه نیازمند ثروت کوچیکه همه مردمو دارن میچاپن ندارها و محرومها را بیچاره کزدن اسمشو چیز دیگه ای گذاشتن

  • سالار
    0

    اونا که فیلترش کردن دیکه چکار دارن طرح براش میریزن

  • مسافر زمان پپ
    0

    از فیلترش نون میخورید از کار کردن مردم نون میخورید بعد جالبه فرزندان خودتونم به باورهای شما اعتقادی ندارند ومیروند ان طرف زندگی راحتی داشته باشند وبهشت پدران ومادرانشان برای ملت میگذارند
    این همه از جیب ملت میچاپید که با یک اختلاس ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها