مهم ترین تفاوت های تلگرام و تلگرام پریمیوم چیست؟

اگر از طرفداران تلگرام باشید، می‌دانید که اخبار مربوط به تلگرام پریمیوم بسیار داغ است. در این پست آموزشی به دنبال این هستیم که خرید تلگرام پریمیوم ارزش دارد یا نه!

مهم ترین تفاوت های تلگرام و تلگرام پریمیوم چیست؟

قبل از هر چیزی به این نکته توجه کنید که انواع نسخه های تلگرام پریمیوم رایگان می‌تواند منجر به بسته شدن حساب کاربری شما شود. چرا که تلگرام به صورت رسمی اعلام کرده است افرادی که نسخه مود شده تلگرام پریمیوم استفاده می‌کنند جریمه خواهند شد و اکانت آن ها بسته می‌شود. با توجه به قیمت تلگرام پریمیوم می‌توان گفت خرید آن منطقی تر از استفاده از نسخه جعلی است.

 

 

تلگرام پریمیوم چیست؟ | Telegram Premium

تلگرام پریمیوم همان نسخه استاندارد تلگرام است که در آن یک سری خدمات اختصاصی اضافی به کاربرد داده می‌شود. لیست این خدمات بسیار گسترده است و در بخش‌های بعدی مورد بررسی قرار خواهیم داد. نکته بسیار مهمی که باید مدنظر قرار دهید، عملکرد بهتر تلگرام پریمیوم می‌‌باشد. تیم R&D تلگرام تمام تلاش خود را به کار گرفته است که رابط کاربری تلگرام پریمیوم بهتر شود و دسترسی افراد به گفتگوها نیز بهینه شود، حتی برای کسانی که از تلگرام پریمیوم به عنوان منبع درآمد استفاده می‌کنند، درگاه پرداخت امن در نظر گرفته است که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

تفاوت تلگرام پریمیوم با نسخه معمولی چیه؟

معمولا تلگرام در هر نسخه جدیدی که منتشر می‌کند یک سری امکانات جدیدی برای تلگرام پریمیوم در نظر خواهد گرفت، معیار ما تفاوت‌های موجود در زمان نگارش این محتوا است و در با هر آپدیت نیز سعی می‌کنیم این پست آموزشی را آپدیت نماییم.

شانس بیشتر برای دریافت جوایز ایردراپ‌های تلگرامی

اگر دقت کرده باشید در چند روز گذشته افراد بسیار زیادی به تلگرام جوین شدند تا از مزایای ایردراپ‌های تلگرامی بهره بیشتری ببرند. به عنوان مثال اقدام به خرید شماره مجازی رایگان برای همستر کردند تا توکن بیشتری به دست آورند. اما اگر همین افراد یک اکانت تلگرام پریمیوم تهیه می‌کردند به مراتب شانس بیشتری در کسب سکه به دست می‌آورند. چرا که رفرال کدهای پریمیوم ارزش به مراتب بالاتری دارد. البته تعداد ربات‌هایی که به اکانت پریمیوم تلگرام اهمیت بیشتری میدهند بسیار زیاد است و نمی‌توان در این بخش لیست کرد. اما اگر به دنبال کسب درآمد از ربات بازی تلگرامی هستید، باید تلگرام پریمیوم تهیه نمایید.

ستاره آبی و نشان اختصاصی

یکی از مهمترین مزایای تلگرام پریمیوم اضافه کردن نشان ویژه و ستاره آبی به اکانت افراد می‌‌باشد. برخی مواقع خاص و متمایز بودن در کسب و کار و زندگی شخصی بسیار حائز اهمیت است، به همین دلیل است که تلگرام اکانت‌های پریمیوم خود را ستاره دارد می‌کند.

سرعت دانلود خارق العاده

با توجه به سرعت بسیار پایین اینترنت در ایران، استفاده از تلگرام پریمیوم برای افزایش سرعت دانلود امری ضروری است. مخصوصا برای دانش آموزان و دانشجویان که نیاز دارند فایل‌های آموزشی خود را از تلگرام دانلود کنند، تجربه دانلود با سرعت بالا برای آن ها بسیار جذاب و کاربردی خواهد بود. حتی سرعت و کیفیت اتصال آن ها در پروکسی نیز بهتر است و می‌توانند از سرورهای اختصاصی تلگرام استفاده کنند که محدودیت سرعت ندارد.

امکان استوری گذاشتن در تلگرام

اگر بخواهیم جامعه آماری تلگرام و اینستاگرام را با یک دیگر مقایسه کنیم، باید بگوییم که تلگرام به مراتب مخاطبین بیشتری دارد. به همین دلیل اگر شما داخل تلگرام استوری بگذارید به مراتب بازدهی بهتری خواهید گرفت. از طرفی برای قرار دادن استوری می‌توانید از تنظیمات اختصاصی برخوردار شوید و تا کیفیت بالاتری تجربه کنید.

به عنوان مثال می‌توانید لینک خرید مستقیم به مشتریان خود بدهید و یا محصولات خود را به صورت منظم برای آن ها معرفی کنید. به یاد داشته باشید که پریمیوم لینکی تلگرام جهت استوری گذاشتن برای اکانت‌های استاندارد غیر ممکن است. بسیاری از افراد به واسطه لینک‌ های استوری گذاشتن در تلگرام استاندارد دچار مشکل می‌شوند.

پروفایل ویدیویی

از مهمترین مزایای خرید تلگرام پریمیوم قرار دادن پروفایل ویدیویی جذاب است. این پروفایل می‌تواند نظر همه افراد را به خود جلب کند و تاثیر قابل توجهی در برندینگ داشته باشد. البته کسانی که از تلگرام به صورت شخصی استفاده می‌کنند با پروفایل متحرک متمایز به نظر برسند.

انواع ایموجی های انحصاری

برخی مواقع یک سری ایموجی متحرک و خاص مشاهده می‌کنید که امکان اضافه شدن به لیست تلگرام را ندارد، چرا که به صورت پریمیوم تعریف شده‌اند. لیست این مدل ایموجی‌ها بسیار زیاد است، چرا که تلگرام قصد دارد برخی از خدمات پریمیوم را بواسطه همین ایموجی‌ها پرزنت کند مانند امکان خرید و فروش از درگاه تلگرام و ... .

دقت بالای تبدیل پیام های صوتی به متن !

یکی از ارزشمندترین و مهمترین مزایای استفاده از تلگرام پریمیوم تبدیل پیام صوتی به متن می‌‌باشد. اگر بخواهید از محتوای یک پیام صوتی آگاه شوید، بدون این که آن را باز کنید و گوش نمایید، می‌تواند از گزینه تبدیل و ترجمه به فارسی استفاده کنید. دقت این بخش بسیار زیاد است و می‌تواند خارق العاده به نظر برسد.

افزایش ظرفیت اکانت

اگر دقت کرده باشید، برخی مواقع امکان اضافه کردن چت و گروه جدید وجود ندارد و با محدودیت مواجه می‌شود. حتی برای دانلود کردن فایل‌های حجیم نیز ارور دریافت می‌کنید و نیاز است که مجدد تلاش کنید. برای دسته بندی و همچنین پین کردن گفتگو نیز محدودیت وجود دارد. تمامی این موارد با آپدیت تلگرام از نسخه معمولی به نسخه پریمیوم از بین خواهند رفت.

22

 

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم ؟

برای اینکه بتوانید تلگرام پریمیوم را فعال کنید نیاز به یک حساب کاربری ویژه خواهید داشت. زمانی که حساب شما از حالت استاندارد به حالت پریمیوم تغییر کرد، شماره تلفن ایران خود را به آن منتقل می‌کنید. به یاد داشته باشید که در حالت عادی امکان فعال سازی تلگرام پریمیوم برای شماره های ایرانی وجود ندارد. به همین دلیل است که خرید تلگرام پریمیوم توسط برخی از سایت‌های محدود بواسطه شماره مجازی قابل انجام است.

نحوه فعال سازی رایگان تلگرام پریمیوم؟

اگر تلگرام میخواست خدمات پریمیوم خود را به صورت رایگان عرضه کند، در یک آپدیت رسمی تمام نسخه ها را از حالت استاندارد به حالت پریمیوم تبدیل میکرد، در نتیجه هر تبلیغی مبنی برای تلگرام پریمیوم رایگان که مشاهده کردید، به هیچ وجه اعتماد نکنید و بدانید که برای شما نقشه کشیدند. متاسفانه بسیاری از ربات‌های تلگرام پریمیوم به قصد فیشینگ اطلاعات و یا هک کامل حساب کاربری راه اندازی شده است که توسط کاربر باید مد نظر قرار داده شود.

33

 

قیمت تلگرام پریمیوم چند است؟

با توجه به مزایای بسیار زیاد تلگرام پریمیوم تهیه کردن آن برای همه جذاب است. قیمت تلگرام پریمیوم در سایت‌های مختلف متفاوت است و اکانت‌های 6 ماهه آن ها از قیمت حدود 1 میلیون تومان شروع می‌شود. به یاد داشته باشید که مهمتر از قیمت تلگرام پریمیوم اعتبار سایت صادر کننده آن است. اگر مراحل فعال سازی و انتقال شماره تلفن به درستی انجام نشود، اکانت اصلی شما با چالش مواجه خواهد شد.

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت ویژه در مورد " مهم ترین تفاوت های تلگرام و تلگرام پریمیوم " صحبت کردیم. اگر سوال و یا چالشی ذهن شما را به خود مشغول کرده است از طریق بخش نظرات با ما مطرح کنید. در پایان اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی از نکات مطرح شده خدمت شماره ارائه کنیم باید به متمایز بودن اکانت پریمیوم و قابلیت استوری گذاشتن آن اشاره کنیم. معمولا تیک آبی تلگرام و همچنین قابلیت استوری گذاشتن بیش از هر قابلیت دیگری برای کسب و کارهای مختلف مهم است.

پس از خرید و یک اکانت تلگرام پریمیوم حتما تایید دو مرحله‌ای آن را فعال کنید که چالشی وجود نداشته باشد، چرا که بسیاری از افراد در این مرحله دچار چالش می‌شوند و اطلاعات خود را درستی ثبت نمی‌کنند! حتی برخی مواقع از سمت سرورهای مختلف مورد حمله واقع می‌شوند و به دلیل نداشتن حساب کاربری با تایید دو مرحله ای امنیت اطلاعات آن ها به خبر می‌افتد. البته کسانی که از سایت‌های معتبر در حوزه فروش شماره مجازی خرید خود را انجام میدهند با چنین چالشی مواجه نخواهند شد؛ در این مدل سایت‌ها معمولا آموزش افزایش امنیت و بررسی سلامت حساب کاربری به صورت خودکار انجام می‌شود تا کاربر مشکلی نداشته باشد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد