10 تفریح مفید بعد از پایان کار

10 تفریح مفید بعد از پایان کار

تیم رنگی رنگی مثل بقیه آدمهای شاغل زمان زیادی در محل کار هستند ، اما از اوقات فراغتشون هم به شیوه های مختلف و مفیدی استفاده میکنن ، اگر شما هم از اون دسته آدم رنگی هایی هستید که به مفید بودن اوقات فراغت توجه میکنید ، این کارهای پیشنهادی کارکنان رنگی رنگی رو بخونید تا شما هم ازشون ایده بگیرید ، این کار کمک میکنه روزهاتون از یکنواختی خارج بشه و انرژی بیشتری هم برای زمان های کار و درس داشته باشید

1-

پازل درست کردن یکی از کارهایی هست که به آرامش ذهنتون کمک میکنه ، یه میز تو یه اتاق به پازلتون اختصاص بدید ، زمانی که خونه رسیدید خودتون رو با اون سرگرم کنید.

2-

کتاب خوندن و مطالعه واقعا راه خوبی برای رفع خستگی ذهنی بعد از یک روز پرکار هست ، اگر این کار رو تا حالا انجام نمیدادید حتما هر شب زمانی رو به مطالعه اختصاص بدید و تاثیرش رو ببینید.

3-

تئاتر و سینما هم فعالیت های خیلی سرگرم کننده ای هست.

4-

کافه رفتن ، حتما لازم نیست با کسی به کافه برید ، بعضی وقت ها تنهایی کافه رفتن هم میتونه کلی به رفع خستگی شما کمک کنه.

5-

پیاده روی ، حتما خیلی ها در روز مسیری رو پیاده طی میکنند ، اما اون رو به چشم یک تفریح نگاه کنید نه یک اجبار ، دنبال جذابیت های مسیر باشید ، چهره آدم ها ، گریه ها ، پرنده ها و … این کار کمک میکنه مسیر براتون جذاب تر بشه.

6-

گلدوزی یه فعالیت جالب و سرگرم کننده هست ، اگر هنوز در گلدوزی خوب نیستید از کوبلن شروع کنید.

7-

ورزش کردن برای همه آدم هایی که ساعت های زیادی پشت میز میشنن لازم هست ، از جمله ورزش هایی که کارکنان رنگی رنگی انجام میدن یوگا ، تای چی ، کوهنوردی در روزهای تعطیل و دوچرخه سواری هست.

8-

یادگیری زبان حتما با کلاس رفتن نیست ، شما میتونید با گوش دادن به آهنگ ها ، تماشای فیلم و انیمیشن به زبان اصلی و بدون زیرنویس ، تماشای فیلم های آموزش آنلاین و … زبانتون رو تقویت کنید.

9-

دفتر رنگ کردنی خیلی برای آرامش مفید هست ، یک دفتر رنگ کردنی ، یک آهنگ قشنگ و وسایل رنگ کردن ، زمان استراحت فوق العاده ای براتون میسازن.

10-

مقداری از اوقات فراغت به رسیدگی به زیبایی اختصاص بدید ، حس اینکه به خودتون اهمیت میدید باعث شادابی روحی شما میشه

منبع: رنگی رنگی

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها