بارش‌هایی متفاوت از هر سال

ترسالی آمده یا نه، مسئله این است

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه با بارش‌های اخیر نمی‌توان عنوان کرد که تغییرات اقلیمی بلندمدت در حال شکل‌گیری است، گفت: نظر در رابطه با تغییرات اقلیمی نیاز به بررسی وسیع و تحلیل داده‌ها دارد.

ترسالی آمده یا نه، مسئله این است

حسین سلطانی اظهار کرد: آنچه که در حال حاضر می‌توان عنوان کرد، این است که از ابتدای سال آبی شاهد افزایش بارندگی در بسیاری از مناطق کشور، از جمله زنجان بوده‌ایم و با توجه به داده‌های جوی برای یک ماه آینده نیز تداوم این روند را انتظار داریم.

وی تصریح‌ کرد: با توجه به این شرایط قطعا امسال فصل آبی خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت و این نوید‌بخش شرایط خوب در این حوزه است اما در رابطه با ورود کشور به ترسالی باید کمی تامل کرده و بررسی‌ها به صورت دقیق انجام شود، چون اقلیم شامل پارامترهای مختلفی است که باید همه آن موارد بررسی شود تا بتوان نظر قطعی داد.

این کارشناس در ادامه با اشاره به وضعیت جوی استان در روزهای آینده، خاطرنشان کرد: برای امروز آسمانی صاف تا قسمتی ابری را پیش‌بینی می‌کنیم که برای ساعات پایانی شب به‌ویژه در مناطق شرقی انتظار بارش رگبار را داریم. در رابطه با دما نیز تغییر چندان محسوس نبوده و شرایط فعلی تا چند روز آینده در منطقه حاکم خواهد بود.

منبع: ایسنا

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد