آیا آب سیب زمینی برای رشد مو مفید است؟

در این مطلب به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که آیا آب سیب زمینی برای رشد مو مفید است یا نه؟ و فواید آب سیب زمینی برای رشد مو را برای شما بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

آیا آب سیب زمینی برای رشد مو مفید است؟

همه خانم‌ها علاقه دارند موهای بلند و زیبایی داشته باشند و برای رسیدن به این خواسته هر روشی را امتحان می‌کنند روش‌ها ممکن است طبیعی باشند مانند تغذیه مناسب و یا مصنوعی مانند اکستنشن مو. همانطور که می‌دانید روش طبیعی بهتر از هر روش دیگری است چون آسیبی برای سلامتی و مو ندارند ولی روش‌های غیرطبیعی ممکن است هم به خود مو آسیب برساند و هم سلامتی و بدن. خانم‌ها برای این که رشد موها را افزایش دهند، هر روشی را امتحان می‌کنند یکی از این روش‌های طبیعی آب سیب زمینی است که برای رشد مو خیلی مفید است در ادامه این مطلب ، فواید آب سیب زمینی برای رشد مو را بررسی می‌کنیم.

آب سیب زمینی برای رشد مو

سیب زمینی فواید زیادی برای سلامتی و بدن دارد و جزو خوراکی‌های محبوب در غذاها است ولی باید بگوییم به جز فواید خوراکی و استفاده در غذاها، کاربردهای خیلی زیادی برای زیبایی پوست و مو دارد. کاربردهای متفاوت سیب زمینی، درمان زگیل، براق کردن کارد و چنگال، پاک کردن شیشه، درمان آفتاب سوختگی و … است. از فواید مهم سیب زمینی، افزایش رشد مو است.

خواص سیب زمینی برای مو چیست؟

سیب زمینی سرشار از ویتامین B و C، زینک، آهن و … است که همه این‌ها باعث تغذیه فولیکول مو و در نهایت باعث رشد مو می‌شود. علاوه بر این سیب زمینی پوست سر را تمیز و پاک می‌کند و فولیکول مو را از مواد ناخالصی پاک می‌کند و رشد مو را تسریع می‌کند و این باعث از بین بردن مو شده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند و به موها براقیت و درخشندگی خاصی می‌بخشد. در کنار سیب زمینی می‌توانید عسل و تخم مرغ هم استفاده کنید که به عنوان یک ماسک مو مورد استفاده قرار گیرد.

تهیه آب سیب زمینی برای رشد مو

یک عدد سیب زمینی اندازه متوسط را تمیز بشویید و پوست آن را بکنید و سپس سیب زمینی را به قطعات کوچک خرد کنید و سپس آن‌ها را داخل مخلوط کن بریزید تا پوره یکنواختی پیدا کند اگر پوره غلیظ باشد باید آن را با کمک آب رقیق کنید.

با استفاده از یک صافی توری آب سیب زمینی را جدا کنید و سپس به صورت به موهایتان بزنید و ۱۰ دقیقه صبر کنید و سپس بشویید. هر گاه خواستید از آب سیب زمینی استفاده کنید بهتر است آن را به صورت تازه به دست آورید و نگه ندارید.

اگر نخواستید به صورت خالص از آب سیب زمینی استفاده کنید می‌توانید با تهیه ماسک مو استفاده کنید. با برخی از فواید آب سیب زمینی برای رشد مو و نحوه استفاده از آن آشنا شدید امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

منبع:صورتی ها

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد