راهپیمایی ۲۲بهمن با سانروف یاسر و خانواده

انتشار یک پست از یاسر جبرائیلی از داخلِ ماشین سانروف دار که مدعی شده بود با رفتن روحانی شاهد ارزانی مرغ برای مردم خواهیم بود، با واکنش بسیاری همراه شد.

راهپیمایی ۲۲بهمن با سانروف یاسر و خانواده

بسیاری جبرائیلی را یکی از مخالفان برجام و FATF می‌دانند. جبرائیلی بارها با لایحه FATF مخالفت کرده و گفته باید باید آنچه تاکنون برای همکاری و جلب‌نظر FATF انجام داده شده متوقف شود، چراکه تاکنون خسارات زیادی به علت انجام این مطالبات به ایران وارد شده است، لذا باید جلوی این ضرر هرچه زودتر گرفته شود. نام او به‌عنوان یکی از افراد تدوین‌کننده برنامه اقتصادی دولت سیزدهم مطرح شده بود. در اینجا پست جبرائیلی را گذاشتیم و چند واکنش مجازی.

یاسر جبرائیلی

کاربری نوشت: تو که گفتی جنس کره ای ممنوعه فقط جنس ایرانی استفاده کنیم حالا ماشین سمند چیزا سوار نمیشی چرا ماشینت سانروف خارجیه

دیگری نوشت: کاش یه نفر قیمت برلیانس رو ببره روی نمودار زمانی تا ببینیم قیمتش چه پاسخی به تحولات خارجی و مذاکرات هسته‌ای داشته. در فاصله امضای برجام و خروج ترامپ (۹۴ تا ۹۷) چه تغییری کرد، و بعدش چه شد؟

کاربر دیگر نوشت: تو همونی بودی که کنداکتور شبکه نسیم رو با یک تلفن تغییر دادی؟ خوبه که ساکن تهران بمونی چون مکانت رو تغییر بدی ساعت تماشای تلویزیون همه رو به وقت خونه‌ی خودت تنظیم می‌کنی. به آنان که با تشر، درخواستی بچه را به چشم ایرانیان نمایان میکنند بلاهت خجسته باد!

کاربر در این باره نوشت: کاری به اینکه ماشینت چیه و قیمتش چنده و پولشو از کجا آوردی ندارم.فقط اینو بدون هر جای دنیا بچه ات رو به این شکل از سانروف بیرون بدی و رانندگی کنی، نه تنها جریمه ات میکنن و میندازنت زندان، که حضانت فرزندانت هم به دلیل نداشتن شرایط عقلی نگهداری فرزند و رفتار پر خطر ازت میگیرن.

دیگری نوشت: طبقه متوسط سال ۹۴ هم پول برلیانس نداشتن پس شما حق نداری نسخه اقتصاد مقاومتی برای ملت بپیچی 

کاربر دیگر نوشت: این سرود بهارن خجسته باد، که انصافا قشنگ هم هست، شعرش که مال کرامت الله دانشیان از چپ‌های قبل انقلابه که با خسرو گل‌سرخی اعدام شد. تنظیم سرودش هم کار اسفندیار منفردزاده (سازنده موسیقی قیصر) است که بعد از انقلاب خونه نشین شد و بعدهم از ایران رفت. حالا آقای جبرئیلی، طرفدار اقتصاد مقاومتی، درحالی که سوار ماشینی هست که احتمالا اکثر ایرانیا نمیتونن سوارش شن، این یک بیت رو مینویسه و پز انقلابی بودن میده.

جبرائیلی در پاسخ به واکنش‌ها در پستی دیگر نوشت: جماعت وقیحی که میلیون‌ها نفر در دوره مدیریت‌شان زیر خط فقر رفتند، خودروی برلیانس مدل ۹۴ را ماشین چندصدمیلیونی می‌نامند و دستاویز تخریب‌ش قرار می‌دهند. اموال من همین‌هاست که چند سال پیش نوشتم و تغییری هم نکرده است. اما به برکت مدیریت شما مسکن مهر هم میلیاردی شد و میلیاردر شدیم!

منبع: برترین ها
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    1

    خائن نان به نرخ روز خور

  • احمد
    0

    اگر با فاتف مخالف نبود که کاسب تحریم لقب نمی گرفت . این از همان دارودسته و قماش است که مردم را به صبر و شیب ابوطالب و اشکنه خوری دعوت می کنند اما خودشان زندگی قارونی دارند . و مراکبکم قارونیه فاین المحمدیه !؟

  • حسن
    0

    عوامفریبی برای مسئولان امری عادی حساب میشه

  • ناشناس
    1

    من نمی دونم چرا هر چه فرد سیاسی بی مغز و رانت خوار و هتاکی هر انتقادی مردم می کنند می بنده به جناح اصولچرا یا اصلاحچرا؟ بابا مردم 95 درصدی اصلاح چرا و اصولچرا را بدنه یک گله گوسفند میدونند.

  • ع.م
    0

    آقای جبرئیلی بنده معتقدم در حق شما " اجحاف " شده است.
    کاری که شما در دوره ی قبل برای دوستانتان انجام دادین و باعث شدین سفره ی مردم شریف ایران به حدی کوچک شود که دیگر قابل پهن کردن نباشد ، حتما میبایستی الان بر لکسوس و بنز سوار شوید و برانید ، برلیانس که چیزی نیست
    فقط خواهشا فرمان را به دست فرزندانتان نسپارید که خون راه بیاندازند .
    بهارتان طی خواهد شد چون زمستان در راه است !!!

  • شهر بی حیا
    0

    بوچ قیمتش خیلی ارزانست استفاده کند جواب میده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها