تست شخصیت‌شناسی / تک‌رو هستید یا اهل کار تیمی؟

در تست شخصیت‌شماسی امروز، کافیست یکی از چترها را انتخاب کنید تا متوجه شوید در ناخودآگاه خود، فردی رقابتی و تک‌رو هستید یا اهل مشارکت و کار تیمی؟

تست شخصیت‌شناسی / تک‌رو هستید یا اهل کار تیمی؟

تست‌های شخصیت‌شناسی تنها جنبه سرگرمی ندارند. آنها می‌توانند گاهی به دقت، ویژگی‌هایی از شما را توصیف کنند که شاید خود کمتر به آن توجه کرده باشید.

البته تفسیر این تست‌ها را باید کنار برخی دیگر از مشخصات گذاشت تا به درک بهنری از شخصیت درونی شما یا افراد نزدک به شما رسید.

در تست امروز شما فقط کافیست یک چتر از میان سه چتر تصویر بالا انتخاب کنید و تفسیر انتخابی کرده‌اید را ببینید.

.

.

.

.

.

اگر انتخاب‌تان را انجام دادید، حالا نوبت به تفسیر است.

الف) چتر شماره یک: انتخاب این چتر نشان می‌دهد شما فردی به شدت رقابتی هستید. انگیزه بالایی برای تک‌روی و پیشرفت دارید و در این مسیر از رقابت کردن و گاه متفاوت بودن، نمی‌ترسید.

ب) چتر شماره ۲: اما اگر شما چتر شماره ۲ را انتخاب کنید، عملا روحیه کار تیمی دارید و پیشرفت را نه در تک‌روی، بلکه در کار گروهی و تیمی می‌دانید. شما وقتی موفق خواهید بود که در کنار یک تیم موفق گام بردارید.

پ) چتر شماره ۳: این چتر ترکیبی از دو روحیه مشارکتی و رقابتی است. شما با اینکه روحیه‌ای تیمی دارید، در درون تیم نیم‌نگاهی به متفاوت بودن و رقابت داشته و از طریق آمیختن این دو روحیه، پیش می‌روید.

بد نیست بدانید، برای اینکه فردی توسعه‌خواه باشید، شرط آن داشتن آرزوهای بلندپروازانه و رقابتی است، اما برای رسیدن به این آرزوها، چاره‌ای جز همکاری با دیگران ندارید.

پس همیشه بهتر است "رقابتی فکر کنید، اما تیمی عمل کنید".

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها