قبل از صبحانه حتما سیر بخورید

سیر یکی از سبزیجات پر کاربرد بوده که می تواند درمانگر بیماری های زیادی باشد در این مقاله ما قصد داریم در مورد فواید خوردن سیر ناشتا برای تان اطلاعات دهیم ، توصیه می شود با ما همراه باشید !

قبل از صبحانه حتما سیر بخورید

به گزارش خبر فوری ، سیر با خواصی درمانی که دارد می تواند بهتر از هر دارو دیگر برای بدن مفید باشد، از سیر می‌توانید به عنوان چاشنی در غذاها استفاده کنید و یا به صورت خام در ترکیب ترشیجات اضافه نماید و از خواص فوق العاده آن بهره مند شوید.

سیر را همه به خواص آنتی بیوتیکی آن می‌شناسند که می‌تواند برای بدن بسیار موثر واقع شود. اگر سیر را به صورت ناشتا میل کنید می‌توانید بسیاری از بیماری خود را درمان نماید و ضامن سلامتی خود شوید.

خواص سیر عبارتند از :

- درمان فشار خون
- خواص ضد التهابی
- خاصیت ضد میکروبی و ضد عفونی
- درمان بیماری های عفونت واژینال
- افزایش سیتم ایمنی بدن
- درمان عفونت های خونی
- جلوگیری از آلزایمر
- سم زدایی بدن
- پیشگیری از ریزش مو

خوردن سیر ناشتا و درمان بیماری های گوارشی
خانم ها و آقایان زیادی در جامعه وجود دارند که دچار بیماری های گوارشی هستند. یکی از روش های درمان اختلالات گوارشی با استفاده از سیر است. در صورتی که معده درد شما به دلیل تنش های عصبی باشد، اسیدهای معده شروع به ترشح نموده و باعث ایجاد درد خواهد شد. در این صورت لازم است از سیر استفاده نماید. کافیست یک مقدار سیر خام را به صورت ناشتا میل کنید و از خواص فوق العاده سیر بهره مند شوید .

خوردن سیر ناشتا و درمان سریع جوش های صورت
همانطور که می دانید سیر دارای خواص آلیسین است. آلیسین موجود در سیر می‌تواند در کمترین زمان ممکن جوشها، آکنه، جوشهای سر سیاه و جوشهای سر سفید را درمان نماید. برای این کار لازم است مقدار کمی سیر خام را به صورت ناشتا میل نماید تا با خواص ضد التهابی که دارد جوش های چرکی شما را درمان کند.

درمان انگل کودکان با سیر
یکی از بیماری های شایع که بین کودکان در سنین ۵ تا ۹ سال رایج است انگل معده و روده است. این بیماری در بسیاری از کودکان بروز یافته و عوارض زیادی دارد که مهم ترین آن کاهش وزن ، زرد شدن پوست، بی اشتها شدن کودک و مهم تر از همه ضعف سیستم ایمنی بدن است. برای درمان انگل های گوارشی کودکان لازم است به صورت ناشتا شیر و سیر خام میل نمایید. کافیست این این نوشیدنی را در هفته دوبار میل نموده تا از خواص فوق العاده ضد باکتری و ضد انگل سیر برخوردار شوید.

خوردن سیر ناشتا و کاهش وزن
پرخوری خود یک بیماری است. اگر شما به طور عموم در وعده های غذایی خود مقدار زیادی غذا میل کرده و این امر موجب افزایش وزن شما شده است لازم است سیر بخورید. سیر یکی از مواد غذایی موثر برای کاهش وزن است. سیر خام در بدن باعث می‌شود سوخت ساز جریان پیدا کند و چربی های ذخیره شده در پهلوها در کمترین زمان ممکن از بین برود. البته به یاد داشته باشید بدون ورزش امکان ندارد به وزن آیده آل خود برسید .

درمان عفونت های واژینال با خوردن سیر ناشتا
یکی از مهم ترین عفونتهای که می‌تواند خطر ساز باشد عفونت های واژن است. زمانی که واژن تحت تاثیر عفونتها و التهابات قرار می‌گیرد امکان دارد دچار اختلالات زیادی شود. در صورتی که شما علایم عفونت واژن را در خود مشاهد نموده اید لازم است به صورت ناشتا از سیر خام استفاده نمایید تا به طور کامل عفونت های موجود را درمان نماید.

خوردن سیر ناشتا و بهبود بخشی به عملکرد مثانه
یکی از شایع ترین بیماری های موجود در بین خانم ها و آقایان بیماری های سیستم ادراری می باشد که می تواند منشاء این بیماری عدم فعالیت های مثانه باشد ، در این صورت است که می تواند خطراتی را به همراه داشته باشد ، برای این که عملکرد و فعالیت های مثانه را بهبود ببخشید لازم است سیر خام بخورید تا عفونت های موجود در سیسیتم ادراری شما را به طور کامل برطرف سارد و از طرفی روند فعالیت های شما را بهبود بخشد .

کنترل قند خون با خوردن سیر ناشتا
اگر دچار دیابت نوع دو هستید لازم است درمان خود را جدی بگیرید چرا که دیابت یکی از بیماری های خطرناک بوده و نیاز به مراقبت های ویژه دارد. برای این که دیابت خود را با روش های ساده درمان کنید و تحت کنترل داشته باشید لازم است سیر را امتحان کنید. کافیست در وعده های غذایی خود از این سبزی پرطرفدار استفاده نموده و یا این که صبح به صورت ناشتا یک حبه سیر میل کنید تا به طور کامل دیابت را درمان نموده و فعالیت انسولین بدن به حد نرمال خود برسد.

حفظ سلامت قلب با سیر
امروزه بیماری های قلبی عروقی یکی از شایع ترین بیماری ها در بین جامعه ما شده است. در صورتی که احساس می کنید تپش قلب دارید و یا این که پزشک شما تشخیص داده است شما دچار بیماری قلبی هستید لازم است سیر استفاده کنید. سیر در بدن باعث می‌شود گردش خون در حالت عادی قرار داشته و فشار خون را تنظیم خواهد نمود و به قلب اجازه می دهد به راحتی فعالیت‌های خود را انجام دهید .

قبل از استفاده از سیر نکات زیر را به یاد داشته باشید
۱ - اگر می‌خواهید از سیر به صورت ناشتا استفاده کنید، لازم است سیر تازه استفاده کنید .

۲ - سیر همچون پیاز میکروب محیط را به خود جذب می‌کند پس لازم است بعد از پوست کردن سریعا میل کنید.

۳ - در صورتی که می خواهید سیر خام میل کنید لازم است همچون قرص با یک لیوان آب میل کنید چرا جویدن سیر می‌تواند مقداری آزار دهنده باشد .

منبع: ویکی سرا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • S azizullah p
    0

    تشکر زحمت کشیدی ممنونم

  • نوذر
    0

    بعداز مصرف سیر بصورت ناشتا چقدر باید صبر کنیم تا صبحانه صرف بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها