تصادف اتوبوس و کامیون در محور دامغان-سمنان/راننده اتوبوس جان باخت

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از تصادف اتوبوس و کامیون در کیلومتر ۹۷ محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: راننده اتوبوس متاسفانه در دم جان باخت.

تصادف اتوبوس و کامیون در محور دامغان-سمنان/راننده اتوبوس جان باخت

علی یحیایی، ضمن بیان اینکه بامداد چهارشنبه تصادف اتوبوس و کامیون در کیلومتر ۹۷ محور دامغان- سمنان به هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه ساعت ۲:۱۰ بامداد چهارشنبه به وقوع پیوست که بلافاصله دو تیم از پایگاه امداد و نجات آهوان و آبخوری به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه این اتوبوس ۵۱ مسافر داشت، افزود: متاسفانه راننده اتوبوس در صحنه حادثه جان باخت و در میان آهن پاره‌ها گرفتار شده بود، که امدادگران هلال احمر عملیات رهاسازی با استفاده از ست نجات را انجام دادند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه ۵۰ سرنشین این حادثه به مراکز درمانی اعزام شدند، ابراز داشت: عملیات رهاسازی نجات یکی از سرنشینان اتوبوس که زنده بود نیز انجام شد که پس از رهاسازی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

یحیایی اضافه کرد: برای جلوگیری از این حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر از رانندگان درخواست می‌شود تا از رانندگی هنگام خستگی و خواب‌آلودگی و عدم هوشیاری پرهیز و حتماً بعد از هر دو ساعت رانندگی به‌طور کامل از خودرو پیاده شده و سپس طی مسیر کنند.

منبع: مهر

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد