وزش باد شدید استان سمنان را درمی‌نوردد

سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی در این استان گفت: وزش باد شدید در روزهای آینده برای این استان پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید استان سمنان را درمی‌نوردد

ایرج مصطفوی اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی و همچنین با عبور امواج ناپایدار از استان وزش باد شدید و همچنین بارندگی برای این استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارندگی و همچنین وزش باد شدید تا روز سه‌شنبه در استان ادامه دارد افزود: بارش باران برای نواحی شمالی استان سمنان پیش‌بینی‌ می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان خاطرنشان کرد: طی امروز و فردا با افزایش ابر در نواحی شمالی شاهد بارش باران، رگبار و رعدوبرق و برق خواهیم بود.

مصطفوی خاطرنشان کرد: از امروز در نواحی غربی، جنوبی و مرکزی نیز وزش باد شدید، افزایش گردوخاک و غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی هواشناسان برای وضعیت جوی استان تا روز سه‌شنبه گزارش‌شده است.

سیلابی شدن مسیل‌ها برای نواحی شمالی استان سمنان پیش‌بینی می‌شود

سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به رگباری بودن بهابازارها در سطح استان گفت: سیلابی شدن مسیل‌ها برای نواحی شمالی استان سمنان پیش‌بینی می‌شود.

تگرگ و وزش باد شدید استان فارس را دربر‌می‌گیرد وزش باد شدید و طوفان شن در تمام راه‌های مواصلاتی استان کرمان‌‌‌ وزش باد شدید و رگبارهای موقتی استان خراسان رضوی را دربر می‌گیرد

مصطفوی خاطرنشان کرد: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و وزش باد شدید تمهیدات لازم باید انجام شود.

وی با اشاره به وضعیت دمای هوای استان سمنان نیز گفت: سمنان شب گذشته در خنک‌ترین ساعات 20 درجه و امروز در گرم‌ترین ساعات نیز به 30 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

منبع: تسنیم

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد