رئیس‌ کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبر فوری:

عملیات طوفان‌الاقصی کاملا فلسطینی بود/ اسرائیل در جنگ زمینی زمینگیر می‌شود/ نیازی به ورود مستقیم ایران نیست

رئیس‌ کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با وجود اینکه ما همیشه بدون تعارف گفته‌ایم که از گروه‌های جهادی و جبهه مقاومت حمایت می‌کنیم، اما عملیات طوفان‌الاقصی مطلقا فلسطینی بود.

عملیات طوفان‌الاقصی کاملا فلسطینی بود/ اسرائیل در جنگ زمینی زمینگیر می‌شود/ نیازی به ورود مستقیم ایران نیست

وحید جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرفوری، در خصوص وضعیت درگیری‌ها در غزه اظهار کرد: اسرائیل نمی‌خواهد بپذیرد که از یک گروه مردمی به نام حماس شکست سنگینی را در عملیات طوفان‌الاقصی متحمل شده‌است. اسرائیل با ادعای این که جمهوری‌اسلامی در کنار حماس در این عملیات نقش داشته سعی در فرافکنی دارد.

وی افزود: با وجود اینکه ما همیشه بدون تعارف گفته‌ایم که از گروه‌های جهادی و جبهه مقاومت حمایت می‌کنیم، اما این عملیات مطلقا فلسطینی بوده‌است. اسرائیل سعی در تنزل دادن عملیات الاقصی و دخالت دادن دیگران در این عملیات دارد تا بگوید حماس قدرت انجام چنین عملیاتی را به تنهایی نداشته و این یعنی فرافکنی.

جلال‌زاده در خصوص احتمال حمله زمینی صهیونیست‌ها به غزه گفت: مشورت‌های تمام ژنرال‌های پنج ستاره بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی به نتانیاهو مبنی بر عدم حمله زمینی به غزه است زیرا غزه باتلاقی است که می‌تواند فصل دوم پیروزی‌های حماس را رقم بزند. طبق آخرین برآوردهایی که تا کنون بدست ما رسیده، هرچند که تعداد شهدای غزه در روزهای اخیر قابل توجه است اما حملات در حماس آسیب کمی را به زیرساخت‌ها، تجهیزات و تشکیلات جبهه مقاومت در غزه وارد کرده‌است.

صهیونیست‌ها همچنان گیج و مبهوت!

وی افزود: اسرائیل هنوز نتوانسته غلاف قبلی غزه را تکمیل کند و همچنان معبرهای ورود و خروج برای مجاهدان فلسطینی باز است و این نشان‌دهنده این است که رژیم صهیونیستی همچنان گیج و مبهوت عملیات برق‌آسا و ترکیبی جبهه مقاومت است.

جلال‌زاده با اشار به اینکه حمله زمینی تصمیمی دیوانه‌وار است، گفت: احتمال اینکه رژیم صهیونیستی بخواهد زمینی حمله کند و چنین تصمیم دیوانه‌واری بگیرد را خیلی کم می‌دانم اما اگر چنین اتفاقی بیفتد من با جبهه مقاومت موافقم که غزه برای سربازان بی‌انگیزه اسرائیلی همچون باتلاق است.

وی افزود: اسرائیل با بمباران‌های هوایی و از کیلومترها آنطرف‌تر حمله می‌کند و توان جنگیدن با سربازان جبهه مقاومت را ندارند. اگر جنگ زمینی صورت بگیرد، قطعا ارتش اسرائیل زمین‌گیر می‌شود و تلفات سنگینی خواهد و شکست مفتضحانه‌ای را در کارنامه‌ خود ثبت خواهد کرد.

IMG_20231019_192842_884

نماینده مجلس گفت: در خصوص ادعاهای مختلف درباره نقش ایران در حملات اولا نقش جمهوری‌اسلامی را نباید در حد واسطه تعریف کنیم. برخی به دنبال تنزل جایگاه جمهوری‌اسلامی در حد کشورهایی هستند که این روزها می‌خواهند از این شرایط بهره‌برداری کرده و برای مذاکره با حزب‌الله و حماس خود را واسطه می‌کنند.

نیازی به ورود مستقیم ایران به جنگ نیست

جلال‌زاده گفت: جمهوری اسلامی محور مقاومت در منطقه است و توانسته این محور را قوی‌تر از قبل کند. نیازی به ورود مستقیم ایران به جنگ نیست، اما از دولت‌، مجلس و دیگر ارکان جمهوری اسلامی این انتظار می‌رود که رزمندگان فلسطینی و مردم بی‌دفاعشان را تنها نگذارند.

وی افزود: جبهه مقاومت به اندازه کافی توانایی دفاع از حقوق خود را دارد، هر چند رهبر در دیدار دیروزشان با نخبگان گفتند تاب‌آوری جبهه مقاومت و گروه‌های جهادی در حال پایان است و بعدا کشورهای غربی نگویند جلوی این گروه‌ها را بگیرید چرا که تصمیم‌گیری بر عهده گروه‌های جهادی است.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حرکات حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: اطلاعیه و بیانیه حزب‌الله به نظرم کار درستی بود و باید خشم تاریخی خود نسبت به اسرائیل را ابراز کنیم. ابراز انزجار از اسرائیل و تجمعاتی که خودجوش ساعاتی پس از بمب‌باران بیمارستانی در غزه در شهرهای مختلف ایران و سایر کشورها صورت گرفت می‌تواند بخشی از درد مردم فلسطین را التیام ببخشد.

جلال‌زاده تاکید کرد: باید از این حادثه تلخ فرصتی بسازیم در جهت وحدت ملت‌های مسلمان تا اسرائیل را رسوا کنیم. روسای جمهور برخی کشورها مانند کانادا و فرانسه که همیشه مدافع رژیم صهیونیستی بودند این بار چشمشان را بر این موضوع نبستند و موضع‌گیری کردند؛ حتی گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد گفت من از این اتفاق وحشت‌زده هستم و هیچ توجیهی برای این حمله وجود ندارند.

وی افزود: جرم آمریکا از اسرائیل نه تنها کمتر نیست، بلکه بیشتر نیز است زیرا هم حمایت تسلیحاتی و سیاسی می‌کند و هم محیط بین‌الملل را برای جنایات رژیم صهیونیستی آماده می‌کند.

این نماینده مجلس گفت: فرمانده گروه تروریستی سنتکام به تل‌آویو سفر کرد و من مطمئنم اسرائیل بدون اجازه آمریکا جرات انجام چنین جنایت تاریخی را نداشت و بایدن برای اینکه به نتانیاهو بابت کارش پاداش را بدهد به تل‌آویو رفت.

مصاحبه از حانیه برومند

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 26
  • ناشناس
    5

    جالب هست که شبکه خبر یک خبر مربوط به جنگ
    غزه را صدبار تکراری پخش میکند آن هم هر ده دقیقه
    تکراری پخش میکند!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      32

      هرکی خوابه خواهشا بیداربشه،جنگ گسترده ونابودی اسرائیل نزدیک است؛باور کنیداسرائیل تاقبل اززمستان امسال نابود خواهدشد،حالا ببینید!!!

  • محمد
    4

    جون عمت توکه راست میگی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      تا مردم گفتند شما که ادعا دارید خوب برید اونجا شهید بشید حالا میگن نیازی به دخالت ایران نیست!!!
      اونی که فکر کردن خودشونن نه مردم

  • ناشناس
    5

    به فکر صفره مردم باشید هیچی توش نمانده خاک بر سرتان خدا نسلتان را از روی کره زمین بردارد فلسطین کیلویی چنده مرگ بر هرچی جنگ طلبه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      صفره؟!!

    • 3

      سفره

  • من ایرانیم
    9

    همون روز سوم آشکار بود که پشت غزه بینوا رو خالی کردید و ملت غزه رفتند زیر تیغ صهیونیست های جلاد.

  • ناشناس
    0

    حاجی از قیافت معلومه کاسب تحریم مافوق صوت هستی

  • ناشناس
    2

    پست ریاست آنقدر در دهانتان مزه کرده که از حمایت غزه فقط حرفش رو بزنید و جنگش رو بیخیال شید

  • ناشناس
    2

    نیاز نیست یا جرئت؟

    نظرات شما -
    • 10

      خبر فوری جملات نامفهوم رو چرا نشر میدی
      نیاز نیست یا جرئت؟
      یعنی چی؟

    • ناشناس
      1

      یعنی نیاز ندارید یا جرأتشو ندارید؟

  • ناشناس
    1

    مگه غزه کشوری شده که تلویزیون ایران می نویسد،دولت غزه؟؟؟؟حماس جنگ را شروع کرده و حالا مردم بی دفاع غزه دارن تاوان میدن،،چرا الان محور مقاومت به التماس افتاده ،تا باز تجدید قوا کند برای جنگ اینده؟؟؟ایا اسرائیل باز هم این اشتباه را مرتکب خواهد شد؟؟؟اسرای نزد حماس ۲۰۰ نفر خارجی نیستند،بلکه دو میلیون فلسطینی نیز اسیر حماس هستند؟؟؟

  • ناشناس
    14

    به نظر بنده الان نوبت حماس است که با تمام قوا به صورت زمینی اسراییل را درو کند و شخم بزند و رزمندگان حماس در خانه اسراییلی ها بجنگند تا آسیب کمتر به مردم غزه برسد . مرگ یک با شیون هم یکبار .حتما اسراییلی ها فرار خواهند کرد .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      دوست عزیز شخم زدن ودرو کردن مال زمین کشاورزی هست آمریکا ومتهدانش اجازه میدن که حماس یا همه نیروهای نیابتی منطقه اسراییل ازبین ببرند یکم فکر کن بعد نظرت را بنویس این وسط فقط مردم بی دفاع غزه کشته میشوند

    • فریاد
      1

      داداش پیشنهادت خیلی عالیه منتها یه سس خردل هم بهش اضافه کن

  • ناشناس
    1

    مثل همیشه ایران و نیروهای نیابتی دچار اشتباه محاسباتی شده و دوباره امریکا در منطقه ظهور کرده و اینبار پای ناتو هم وارد شده و روسیه و چین هم پشت ایران را خالی کرده و ایران هم دچار یک مرداب تحریمی شدید خواهند شد که انها را به قهقرا خواهد شد چون فرق جنگ و شعار و عمل و تفکر را نمی دانند چون شما متخصص و تحصیلات داتشگاهی ندارید مشتی سهمیه ای هستید بهترین زمان برای اسراییل برای از بین بردن غزه است پس تا تنور داغ است .......حالا بروید جنگ جنگ طلبان این میدان این شما شعار بس است بروید

  • ناشناس
    5

    اسرائيل فقط حرف زور را مي فهمد ،همه مسلمانها بايد متحد باشند تا اسرائيل كوتاه بيايد

  • سجاد
    5

    چرا عده ای خودشون رو به نفهمی می‌زنند اسرائیل هفتاد سال هست که جنگ و اشغال رو آغاز کرده ..اونا تیر می‌زدند اینا سنگ حالا کی جنگ طلبه...

  • ناشناس
    5

    مطمعا اسرائیل نابودخواهدشد

  • ناشناس
    0

    اسراییل مطمین باشید وارد غزه شده و غزه را حذف می کند چون بقا اسراییل در حذف غزه است و از این فرصت پیش امده استفاده کرده و در اینده فقط با حزب اله لبنان طرف است و در یک جناح در اینده نبرد کردن بهتر است تا در چند جبهه پس خذف غزه و اوارگی مردمش قطعی است .شک نکنید .

  • ناشناس
    2

    دقیقا، کاملا فلسطینی بود.مثل پهپادهای یمنی که کاملا ساخت یمن بودند

  • ایرانی
    0

    مردم بیگناه بهای جنگ قدرت را می‌دهند مهم نیست چه دین و آیینی همه انسانند و بی تقصیر . داشتند زندگی‌شان را می‌کردند خدا لعنت کند جنگ افروزان را .

    نظرات شما -
    • 0

      همیشه حداکثر تدبیری که در تمام تاریخ به ذهن خلاق ایرانی‌جماعت میرسیده همین بوده:
      خدا به داد برسه
      خدا لعنت کنه
      خدا فلان کنه
      زمان حمله اعراب و مغولان و سایرین هم دقیقا همینها را میگفتند😁
      یک جماعت همیشه‌بازنده

  • حسین
    0

    حماس با پرتاپ چند موشک به خیال خود اسرائیل نابود شده و شروع به پایکوبی کردند ودر خیال و مغز کوچکشان که کار راتمام کردند ؟ الان چند روزه مردم غزه زیر بمباران و توپخانه ای ارتش اسرائیل قرارگرفته و شهر غزه را نابود کردند و با هیچ امکاناتی در حال مرگ هستند ؟ آیا حماس فکر امروز را نکرده بود الان مردم غزه چه گناهی کردند با نبود آب - برق - بیمارستان که این چند مورد را توسط اسرائیل برای مردم عزه تهیه می کردند هم قطع شده ؟ اینجا مشخصه فقط مردم نابود شدند و بس ؟ تا قبل از عملیات حماس مردم کم بیش زندگی عادی داشتند حالا باید حماس و ایران جواب مردم را بده با یک عملیات حماس کل شهر غزه را نابود کردند ؟ و الان اسرائیل دست بر دار نیست چرا الکی با یک عملیات کوچک بیش از 10 هزار مردم کشته و باعث ویرانی شهرشان شده و کلی آواره و تمام زیر ساخت هایشان را نابود کرده ؟چرا بعضی ها مغزشان کوچک بوده تمام دنیا با اسرائیل بوده و ما هم از اسرائیل دل خوشی نداریم ولی با شعار و چند عملیات این رژیم نابود نمی شود فقط مردم بی دفاع کشته می شوند ؟ حالا جالبه بعضی ها با شعار که اسرائیل تا چند ماه دیگر نابود می شود ؟ اینها کسانی هستند جنگ طلب به فکر زن و بچه مردم نیستند ؟ لعنت بر اسرائیل بخدا با شعار این حکومت نابود نمیشه ؟ ؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها