روزنامه جمهوری اسلامی: نتانیاهو باید بازداشت و اعدام شود

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز با تاکید بر اینکه «دبیرکل سازمان ملل حقوق نجومی نمی‌گیرد که فقط ابراز تاسف کند» خواستار بازداشت و مجازات نتانیاهو شد.

روزنامه جمهوری اسلامی: نتانیاهو باید بازداشت و اعدام شود

این روزنامه در ادامه، نتانیاهو را هم‌ردیف چنگیز و هیلتر می‌داند و از مواجهه سازمان ملل با این رژیم و نتانیاهو انتقاد کرده و نوشته: «نتانیاهو را باید یک عنصر خطرناک برای کل جهان معاصر دانست و باید عقلای کشور‌های مختلف با یک تشریک مساعی و اقدام تاریخی، این جانی بالفطره را محاکمه کنند و به جوخه اعدام بسپارند.

متاسفانه برخلاف تمام موازین قانونی و عرف بین‌المللی، سازمان ملل به نتانیاهو اجازه سخنرانی در جلسه مجمع عمومی این سازمان را داد و او فرصت پیدا کرد طلبکارانه برای حق به جانب جلوه دادن خود مطالب خلاف واقع بگوید و برای تحریف تاریخ تلاش کند.»

روزنامه جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه «قبل از هر چیز باید سازمان ملل سرزنش شود که به یک جنایتکار جنگی که دادگاه بین‌المللی کیفری او را مجرم و جانی می‌داند فرصت سخنرانی در سازمانی را می‌دهد که فلسفه تاسیسش ایجاد صلح است» نوشته: «اکنون که اکثر دولت‌ها و ملت‌ها بر جنایتکار بودن نتانیاهو تاکید می‌کنند و دادگاه بین‌المللی کیفری نیز او را یک جنایتکار جنگی و نسل‌کشی می‌داند، دولت‌ها باید در یک تلاش منسجم و جدی خواستار صدور حکم این دادگاه علیه او شوند تا او و تمام همدستانش محاکمه و مجازات شوند. با محکوم کردن‌ها نمی‌توان این جنایتکاران را از ادامه جنایاتشان پشیمان کرد. دبیرکل سازمان ملل، حقوق نجومی نمی‌گیرد که فقط اظهار تاسف کند، او باید از امکانات این سازمان برای تنگ کردن عرصه بر رژیم صهیونیستی و سردمدارانش استفاده کند و جنایات آنها را متوقف نماید.»

در ادامه این یادداشت تاکید شده که «پیمودن راهی که دولت آفریقای جنوبی با مراجعه به دادگاه بین‌المللی کیفری طی کرده یکی از راهکارهاست. دادستان دیوان بین‌المللی خواستار صدور حکم بازداشت نتانیاهو و همدستانش شده است. اکنون موقعیت از هر نظر برای گرفتن این حکم از دادگاه بین‌المللی مناسب است. دولت‌های اسلامی، عربی و سایر دولت‌های مخالف رژیم صهیونیستی می‌توانند متحداً خواستار این حکم شوند و سران رژیم صهیونیستی را محاکمه و مجازات کنند و منطقه و جهان را از شر این رژیم جعلی و اشغالگر نجات دهند.»

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد