کیهان تیتر خودش را تکذیب کرد/ نگفتیم رئیسی ذوالقرنین است، گفتیم کارش کار ذوالقرنین است!

روزنامه کیهان به انتقاد یک نماینده مجلس از مدیر مسئول این روزنامه، که رئیس قوه قضاییه را با ذوالقرنین مقایسه کرده بود پاسخ داد.

کیهان تیتر خودش را تکذیب کرد/ نگفتیم رئیسی ذوالقرنین است، گفتیم کارش کار ذوالقرنین است!

این روزنامه نوشت:

دیروز آقای جهانبخش محبی‌نیا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که معلوم نیست چرا از برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی به شدت عصبانی شده بود، با نسبت دادن یک دروغ بزرگ به مدیر مسئول روزنامه کیهان، تلاش کرد یادداشت وی در تقدیر از آیت‌الله رئیسی را زیر سؤال ببرد!

آقای محبی‌نیا ادعا کرد که حسین شریعتمداری در یادداشت خود آیت‌الله رئیسی را ذوالقرنین نامیده است! ( اینجا بخوانید) این ادعا در حالی است که مدیر مسئول کیهان، برخورد قاطع رئیس‌قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی را با اقدام ذوالقرنین در ایجاد سد آهنین میان جماعت ستمگر یأجوج و مأجوج و مردم مظلوم شهر و دیاری که مورد ستم آن جماعت بودند، مقایسه کرده و آورده بود اقدام آقای رئیسی «کاری کارستان و همسو با برخوردی است که جناب ذوالقرنین با جماعت بیدادگر یأجوج و مأجوج کرده بود»

گفتنی است روزنامه کیهان در حالی، ذوالقرنین خواندن رئیس قوه قضاییه را رد می کند که تیتر یادداشت روز شنبه اش این است:

آیت‌الله سید ابراهیم ذوالقرنین دست مریزاد!

منبع: خبرآنلاین

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • آرش
    0

    ذوالقرنین یه آدمیه که در گذشته بوده و دیگه نمیشه به یه انسان امروزی نسبت داد .. توی یادداشت کیهان هم به این روایت قرآنی اشاره شده بود و حتی تفسیر علامه طباطبایی رو که گفته بوده ذوالقرنین ممکنه همون کوروش کبیر باشه ذکر کرده بود .. و سد درست کردن ذوالقرنین رو تعبیر کرده بود به دیوار کشیدن رئیسی بین مردم و مفسدان (حالا این تعبیر می تونه درست باشه یا غلط .. ولی حرفی از این برداشت بی معنا که فردی در گذشته رو به یک انسان امروزی حواله کرده باشه نبود)

  • علیرضا حسینی
    0

    ایه ۸۲ الی اخر سوره مبارکه الکهف تفسیر مکارم شیرازی ذوالقرنین همان کوروش است وایضا ذوالکفل سوره انبیا وص همان بودا میباشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها