یوناتن بت كليا:

هرمز شاهین و دیوید دیوید صرفا جهت منافع شخصی خود با افرادی از رژیم صهیونیستی نشست داشته‌اند / اتحادیه جهانی آشوریان آنها را عزل می کند

دبیر کل اتحادیه جهانی آشوریان در بیانیه ای برگزاری نشست دو عضو خود با افرادی از رژیم صهیونیستی را محکوم و این را از اتحادیه عزل کرد.

هرمز شاهین و دیوید دیوید صرفا جهت منافع شخصی خود با افرادی از رژیم صهیونیستی نشست داشته‌اند / اتحادیه جهانی آشوریان آنها را عزل می کند

به گزارش خبر فوری ، متن بیانیه به شرح زیر است:

اتحادیه جهانی آشوریان که برخاسته از قلب جوانان آشوری ایران در دهه ۶۰ میلادی بوده، با نيت هماهنگ‌سازی آشوریان و کمک به همه اقوام تاسیس شد و در اساسنامه آن نیز به حفظ حق و حقوقی انسان‌ها تاکید شده است، از جمله شعارهای بسیار جامع و قابل طرح اتحادیه جهانی آشوریان در کل طول حیات بیش از ۵۰ ساله خود، عدم حمایت از دولت‌های نژادپرست و جنگ طلب و صهیونیست بوده و هست و هرگز حاضر به هیچ مذاکره‌ای با صهیونیست ها نشده است. جهانیان نیک واقفند که رژیم صهیونیستی اسرائیل همواره در کودک کشی شهره بوده و مردمان مظلوم فلسطین را با شقاوت به شهادت رسانده و می‌رساند و به دور از هر حرکت انسانی به دنبال کشتار و ظلم و ستم است. همان رژیم آپارتایدی که دست به پاکسازی نژادی و هدفمند علیه ملت ما زده و این پاکسازی نژادی را با حمایت از داعش در عراق و سوریه به اجرا گذارد و آشوریان را به خاک و خون کشانده و ملزم به کوچ اجباری کرد.

متأسفانه شاید افرادی خودفروخته که صرفا برای حفظ جایگاه و منافع شخصی خود تحت پوششی خاص با افرادی از رژیم صهیونیتی نشست داشته‌اند که نباید این نشست‌ها را به کل جامعه جهانی آشوریان تعمیم بخشید. آقایان هرمز شاهین و دیوید دیوید از خودفروختگان ساکن استرالیا صرفا جهت منافع شخصی خود مبادرت به چنین نشست‌هایی کرده‌اند که صدالبته بدون اطلاع سایر اعضای هیات اجرایی اتحادیه جهانی آشوریان بوده و حتی جان خود را غرق در خودخواهی کرده‌اند که بدون توجه به اصول و قواعد اتحادیه صرفا جهت خوشایند اربابان صهیونیست خود، مبادرت به حضور در اجلاس تاسیس پارلمان آشوری نمودند، که خود این امر خلاف اصول و اساسنامه اتحادیه جهانی آشوریان است.

لذا اینجانب به عنوان دبیرکل از سوی اعضای هیات اجرایی اتحادیه جهانی آشوریان با محکوم کردن هرگونه نشست و یا مذاکره با هر یک از منصوبین این رژیم منحوس صهیونیستی و غده سرطانی منطقه اعلام می‌داریم که هیچ یک از ما حرکت زشت وشنیع رژیم صهیونیستی را از یادها نخواهیم برد و از جوامع بین‌المللی خواستار رسیدگی به مظلومیت و خونخواهی تمامی افراد بشر که تحت ظلم و ستم این رزم قرار گرفته اند، هستیم.

ضمنا قویا اعلام می داریم که آقایان شاهین و دیوید از هیات اجرایی این اتحادیه عزل و حق هیچگونه اقدامی به نام اتحادیه را نداشته و در کنگره آتی اتحاديه به وضعیت خودسرانه آنان رسیدگی خواهد شد.

با احترام

یوناتن بت كليا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها