فرماندار شهرستان خداآفرین خبر داد:

تخریب دو خانه در خداآفرین با اصابت خمپاره نیروهای آذربایجان و ارمنستان

فرماندار شهرستان خداآفرین از تخریب ۲ واحد مسکونی بر اثر اصابت خمپاره به روستایی در این شهرستان در درگیری نیروهای نظامی جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان خبر داد.

تخریب دو خانه در خداآفرین با اصابت خمپاره نیروهای آذربایجان و ارمنستان

علی امیری‌راد در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، ساعت ۱۲ ظهر امروز ۵ گلوله خمپاره‌ کاتیوشا به روستای پرویزخانلو در شهرستان خداآفرین در آذربایجان شرقی اصابت کرد که ۲ گلوله از این خمپاره‌ها به ۲ واحد مسکونی خورد و خسارت‌هایی به بار آورد. در این ماجرا یک کودک شش ساله جراحت بسیار جزئی دید و به مرکز درمانی منتقل شد. خوشبختانه حادثه خسارت جانی نداشته است.

فرماندار شهرستان خداآفرین در پایان سخنانش با اشاره به اینکه جزئیات حادثه به استانداری آذربایجان شرقی، معاونت سیاسی امنیتی استاندار و شورای تامین استان اطلاع داده شده، گفت: فرمانده تیپ مرند، ارتش و سپاه در منطقه حضور دارند و در حال بررسی اوضاع هستند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • لزگی اذری
    0

    ایران باید قره باغ رو بگیره وبه استان آذربایجان ضمیمه کنه وبه آشغال این منطقه توسط ارمنستان و منطقه جدا شده آذربایجان که الان به اصطلاح کشور نامیده میشه ولی بله قربان گوی ترکیه و رژیم صهیونیستی پایان بده کاری که روسیه با کریمه کرد'الان ترکیه هرچی تروریست در سوریه هست رو داره به منطقه می فرسته تا اهداف شوم آمریکا و اسراییل رو عملی کنه کشور جعلی ترکیه پادو وحمال کشورهای غربی واروپایه'از این به اصطلاح کشور دورو تر و منافق تر در منطقه نداریم 'در زمان عثمانی این همه جنایت و اشغالگری وغارتگری در تبریز واذربایجان وخاک ایران کردن بااین که حکومت صفوی تقریبا با این وحوش هم زبان بودند حالا دم از هم زبانی و یک ملت دو دولت وخیلی اراجیف دیگه میزنن باید افسار ترکیه کشیده بشه

    نظرات شما -
    • م
      0

      شما هم ی حرفی میزنید مگر شهر قشنگه که ضمیمه بشوند ملت داره ! از کجا میدونید راضیند به خاک ایران ضمیمه بشوند ! در ضمن ضمیمه شه که چی بیوفته تو چاه !!

  • ناشناس
    0

    بفرمائید نتیجه دست روی دست گذاشتن و نظاره گر بودن عواقبی اینگونه دارد حداقل یک نیروی حائل داخل منطقه پیاده کنید و عرصه را برای جولان دادن ترکیه خالی نگذارید

  • داروغه
    0

    اولین روز گفتم الان هم میگم بهترین بهانه هست که حمله کنیم و این کشور هارو به خاک ایران برگردانیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها