اعتراضات تهرانی در میدان انقلاب

از ظهر امروز در نقاط مختلف بخش مرکزی تهران از جمله میدان انقلاب و چهارراه ولی‌عصر و دانشگاه تهران تجمعاتی برگزار شد و در برخی از آن‌ها شعارهایی علیه مسوولان سر داده شد.

اعتراضات تهرانی در میدان انقلاب

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری ایسنا، از ظهر امروز(شنبه) در نقاط مختلف بخش مرکزی تهران از جمله میدان انقلاب و چهارراه ولی‌عصر و دانشگاه تهران تجمعاتی برگزار شد و در برخی از آن‌ها شعارهایی علیه مسوولان سر داده شد.

در پی این تجمع‌های غیرقانونی، شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این‌که شورای امنیت کشور از ساعت ۲۰ امشب قانون منع عبور و مرور در تهران را تصویب کرده است که معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران در همین راستا خبر منع رفت و آمد در تهران را تکذیب کرد.

حسین همدانی در این رابطه تاکید کرد که خبر تصمیم شورای امنیت کشور مبنی بر اعلام منع رفت‌وآمد در تهران را تکذیب می‌کند.

از حدود ساعت ۱۲ و نیم حد فاصل میدان انقلاب تا در دانشگاه تهران تجمعاتی رخ داد که همزمان نیروهای انتظامی برای کنترل تجمع‌کنندگان در محل حاضر بودند.

تجمع‌های پراکنده در پیاده‌روی مقابل دانشگاه تهران با تلاش نیروهای انتظامی برای پراکندن تجمع‌کنندگان همراه بود و تعداد زیادی از مغازه‌های کتابفروشی خیابان انقلاب در پی این تجمعات مجبور به بستن مغازه‌ها شدند یا در مقابل در مغازه با کرکره‌های نیمه بسته نظاره‌گر بودند.

در داخل دانشگاه تهران نیز جمعی از دانشجویان اقدام به سر دادن شعارهایی علیه جناح‌های سیاسی و مسوولان کشور کردند. پس از ساعتی نیروی انتظامی تلاش کرد تا در دانشگاه تهران را به روی دانشجویانی که داخل دانشگاه هستند ببندند که این اقدام با درگیری‌هایی همراه شد اما سرانجام نیروی انتظامی موفق شد در دانشگاه تهران را به روی دانشجویان تجمع‌کننده ببندد.

همچنین از سویی دیگر از حدود ساعت ۱۵:۳۰ جمعی دیگر از دانشجویان به جمع دانشجویان پشت در اصلی دانشگاه تهران اضافه شدند که با پرچم‌هایی در حمایت از مسوولان نظام و مقام معظم رهبری شعارهایی در حمایت از جایگاه ولایت فقیه سر دادند و تعداد زیادی از این دانشجویان بالای سردر دانشگاه پرچم‌های خود را برافراشتند و شعارهایی در مخالفت با شعارهای دیگر تجمع‌کنندگان سر دادند.

همچنین از حدود ساعت چهار عصر تجمع‌هایی در حدفاصل چهارراه ولیعصر تا میدان انقلاب مشاهده می‌شود و درحالی که تعدادی از تجمع کنندگان در خیابان دانشگاه اقدام به آتش زدن سطل آشغال و پرتاب سنگ می‌کردند، پلیس در تلاش است کنترل اوضاع را دردست بگیرد و تجمع‌کنندگان را که اکثرا شعارهایی غیرمرتبط با مشکلات اقتصادی و عمدتا در ضدیت با ارکان نظام سر می‌دهند، متفرق کند.

هم اکنون خیابان‌های منتهی به خیابان انقلاب بسته شده و پلیس همچنان برای پراکنده کردن تجمع‌کنندگان تلاش می‌کند.

این تجمعات در شرایطی برگزار می‌شود که عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از مردم تقاضا کرده است که در تجمعات غیر قانونی شرکت نکنند و اگر قصد تجمع دارند درخواست دهند، بررسی شود.

وزیر کشور درباره برخی فراخوان‌های فضای مجازی که مردم را دعوت به تجمع می‌کنند، اظهار کرد: ما گزارش‌های در این زمینه داشته‌ایم و این تجمعات قطعا غیرقانونی است.

وی با تاکید بر این‌که هر نوع تجمعی باید مجوز داشته باشد، گفت: نیروی انتظامی و قوه قضائیه تاکنون تلاش کرده‌اند، مدیریت کنند تا تجمعات غیر قانونی تبدیل به مسئله‌ای نشود که نگرانی ایجاد کند.

وزیر کشور که با باشگاه خبرنگاران جوان گفت‌وگو می‌کرد، افزود: از همه کسانی که با این نوع فراخوان‌ها در تجمعی شرکت می‌کنند، تقاضا داریم که در این نوع تجمعات غیر قانونی شرکت نکنند چراکه برای خودشان و دیگر شهروندان زحمت ایجاد می‌کنند.

رحمانی فضلی به روند قانونی اخذ مجوز تجمع اشاره و بیان کرد: افرادی که می‌خواهند تجمعی داشته باشند، باید درخواست دهند، وزارت کشور و استانداری‌ها درخواست آنان را بررسی می‌کنند.

***

با نزدیک شدن به زمان غروب آفتاب نیروهای امنیتی و انتظامی با در دست گرفتن بلندگوهایی مردم را به خروج از پیاده روها و خیابان و حرکت به سمت خیابان‌های فرعی دعوت کردند.

با مطرح شدن این خواسته‌ها از سوی نیروی انتظامی و نیز حرکت جمعی از تظاهرکنندگان به سمت خیابان‌های فرعی و خروج از خیابان انقلاب، اندکی از تعداد حاضران در خیابان‌ها کاسته شد و روند ترافیک که با حضور خودروها و موتورهای نیروی انتظامی و نیز حرکت تجمع کنندگان و دیگر عابران در خیابان‌ها به شدت سنگین شده بود اندکی رو به کاستی گذاشت و به نظر می‌رسد این تجمع در برابر دانشگاه تهران رفته رفته به پایان خود نزدیک شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 73
  • مهدی
    0

    مجوز؟ یعنی هرکی میخواد بره تظاهرات مثلا بره یه نامه بنویسه؟ بعد مثلا چند هزارنامه رو وزیرکشور میخونه و یکی یکی دستور میده؟ نه به خدا عجب شیوه ی جالبیه

  • مهدی موسوی
    0

    ما در حال حاضر درگیر جنگ اقتصادی با امریکا هستیم. اکثر مردم درک این مسئله را دارند،ولی تعداد اندکی هم ممکن است ،خواسته یا نا خواسته آلت دست بیگانگان و وطنفروشان قرار بگیرند،به اینها با ید گفت که 9 دی 88 را فراموش نکنید،این مردم همان مردم هستند،اکر بخواهند سوءاستفاده کنند،پشیمان خواهند شد.

    نظرات شما -
    • افشین
      0

      دوست عزیز به اسم همین جنگ اقتصادی که شما داری میگی دارن مملکتو غارت میکنن مسئولینو هرکی ک دستش میرسه. ول کنید این تصورات غلطو که هرکی مخالف حرف زد با دشمنه. اقا مردم حق دادن. مردم باید به حقشون برسن. شما با این حرفا تو زمین دشمن بازی میکنی. میدونی کدوم دشمن؟ دشمن مردم

    • 123
      0

      کدوم جنگ اقتصادی به مردم که میرسه تحریم هستیم درست اگه تحریم هستین چرا اولا 90درصد بازار ایران وجنس خارجی گرفته دوما برا اختلاسایی که میشه از کجا پول میاد هرکی میاد وزیر وریئس میشه اول باید جیب خودش وخاندانشووو پر کنه اصلا اقای جهانگیری توخوابش میدیده که ساعت 2میلیونی بدست کنه که الان ساعتش 14500میلیون تومان هست ایناا همه از حق منو شماهااس که تو جیب اینا میشه خدا ازشون نگذره بعد اگه یک جووون خواسته هاشووو بگن خودشوون چند نفر ومامور میکنن اموال واتیش بزنن که به اسم مردم بشه و خواسته اصلی مردم فراموش بشه

  • احسان وطن دوست
    0

    اگر مردم را نادیده بگیرند و هر کاری که به نفع خودشان هست را انجام بدن ، عاقبت این چنین دور از ذهن نمی شود ....

  • هیوا عزیزی
    0

    بذارید عقدهاشون رو خالی کنن تا کی ستم تا کی زبان زور صبر مردم لبریز شد گرانی و رکود اقتصادی تنها بهانه ایست برای رسیدن به هدف اصلیشان این همبستگی با باتون ساکت نمیشه

  • محمد
    0

    خجالت بکش خبر فوری انقد با مردم بازی نکنید مردم از ظلم و بی عدالتی به ستوه اومدن فقط یه موردش اون سعید مرتضوی و سعید طوسی نابکار

  • reza azizi
    0

    من انتقاد رو قبول دارم خیلی هم قبول دارم.ولی یه سوال آتیش زدن عکس شهدا وتخریب اموال خود مردم چه دردی رو درمون میکنه؟

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      این کارهها کارههای خودتونه نه مردم

  • رضا
    0

    خون مارو به جوش اوردین این همه درس خوندیم آخرشم بیکاریم میخواین بشینین نگاه کنیم

  • حجت کاملی
    0

    هیچکس از این وضع اقتصادی و بیکاری و بی پولی راضی نیست، حتی شما اددمین عزیز.نمیتونیم خودمونو گول بزنیم، زندگی روزمره به سختی میگذره.دوس نداریم نظام کشورمون رو از دست بدیم.ولی بنا به فرمایش امام خمینی اگر مردم از یک متولی راضی نباشند باید برود، اون شخص هرکی میخواد باشه.مخالف این نظام نیستم ولی موافق این وضع هم نیستیم.مردم به ستوه اومدن.امیدوارم چاره ای اندیشیده بشه که بنفع ملت باشه.ما همه جور گنج و معادن تو کشورمون داریم.

  • کاوه‌سنندج
    0

    به‌وضع اقتصادی‌مردم‌توجه‌نمیشه‌من‌۳۵‌سال‌دارم‌۲۰ساله‌دریک‌حرفه‌کار‌میکنم‌امانمیتونم‌ازدواج‌کنم‌لطفا‌به‌قشر‌کارگر‌توجه‌کنید‌زنده‌باد‌جمهوری‌اسلامی‌ایران

  • احسان احمدی
    0

    کاش بیشتر مطلب میزاشتین از ماجراهای امروز با سانسور کردن رسالتتون را انجام نمیدید . فکر کردین دنیا اینقدر در و پیکرش بستس که ملت چیزی نفهمن و مطلع نشن ؟؟؟؟

  • یه بیچاره
    0

    از این همه بی عدالتی گله مندم امیدوارم آقا صاحب آلزمان هرچه زودتر ظهور کنند وبه داد مستظعفین چون ما برسند

  • علی صفری
    0

    مردم ایران پر خوری زده سرشون

    نظرات شما -
    • مهران
      0

      مردم پرخوری نزده سرشون از پرخوری مسئولین خسته شدن . معلومه یک بسیجی هستی که مغزتو شستشو دادن !

  • میثم
    0

    من دوست ندارم از اتفاقات کشورم این سعودی ها و خارجیا خوشحال بشن ولی تا مردم اینطور نکنن مسئولان به خودشکن نمیان

  • محمد توکلی
    0

    اعتراض به حکومت حق هر مسلمانه نباید سرکوب بشه این گفته امام علی ما شیعه علی هستیم نباید مردمو به باد کتک گرفت که وضعیت از این بدتر بشه

  • هادی
    0

    چه اشتباهی کردند... آتش نباید روشن میشد حالا که اتش خشم مردم را بر افروختید هیچ احد الناسی نمیتونه به این راحتیا خاموشش کنه موسسات اعتباری زیر نظر بانک مرکزی پول مردم رو دزدیدند و در امانت خیانت کردند.... حالا این آتیش روشن شده و قطعا کلی هزینه برای اقتصاد و نظام و مردم به بار میاره تا خاموش بشه این مملکت دشمن زیاد داره حالا اعضای دولت هم شدن دشمن ملت و نه نوکر و خدمتگذار مردم رهبر معظم بهتون هشدار داده بود گفته بود من دندانهای به هم فشرده از کینه علیه ملت ایران رو میبینم ولی گوش نکردید

  • علیرضا
    0

    این تظاهرات اصلا ربطی به مشکلات اقتصادی نداره . مشکل اقتصادی قبلا هم بوده و بسیار بد تر بوده در سالهایی که دلار یک دفعه از 1000 تومان به 4000 تومان رسیده بود کسی اعتراضی نداشت . الان که اوضاع خیلی بهتره . این نظریه ( مشکلات اقتصادی ) را دشمنان روحانی درست کردند که از روحانی انتقام بگیرند . درحقیقت مخالفان سیاسی روحانی فتنه گران جدید هستند.

  • مهدی
    0

    آقا منم معترضم، ولی نمیفهمم چرا یه عده لاشخور بیخیال این مردم نمیشن آخه تو خارج نشستی عربستان انگلیسم پولتو میدن. چرا یه عده شکم سیر عین وحشی میریزن اموال عمومی رو تخریب میکنن حالا با همین فیلما ور میدارن دوباره ایران رو تحریم میکنن ما بدبخت بیچاره ها زیر فشارش له میشیم؛ با اسکی رفتن این یه عده ام دیگه کسی به اعتراضات توجه نمیکنه و همه فکر و ذکرشون همین یه عده هوچیه، فقط متاسفم که میزاریم یه عده سوارمون بشن. همین!!!

  • فاطمه دادی
    0

    باسلامو خسته نباشید به نظرم دست اندرکاران وقتی توجهی به کمترین خواسته های ملت نمیکنن حق دارند اعتراض کنند اگر انتقاد و اعتراض نباشه پیشرفتی در کشور نخواهیم داشت مردم از شرایط زندگیشون نا راضی هستنند شاید یک عده در رفاه باشن ولی قریب بالتفاق زندگی سختی دارند

  • اسماعیل
    0

    یه عده شکمشون سیره... من خودم از قشر ضعیف جامعه هستم... ولی فدای این انقلاب و رهبر عزیزم هستم... اونایی هم که خسارت میزنن به اموال دولتی و غیر دولتی... اشتباه بزرگی رو مرتکب میشن... چون باعث میشن بودجه ی کشور برای بازسازی این خسارات خرج بشه... ولی اگه یه مقدار مردم و مسئولین با هم همدلی و وحدت داشته باشن... بودجه برای آبادانی و سایر مشکلات مردم خرج میشه و کشور آباد میشه... امیدوارم کسانی که این نظر رو میخونن بدونن که به عنوان برادر کوچیکشون واقعاً مردم و کشورم رو دوست دارم... موفق باشید...

    نظرات شما -
    • علی
      0

      شما خوب میدونین پولی که میگین نباید صرف خسارت محترضین از بیت المال بشه چند صد برابر همون یا اختلاس میشه یا دزدی میشه یا همایش های چهارصد میلیونی الکی میزارن که بکشن بالا شما غصه ی بیت المالو اینجور موقعه ها بخوری خیلی قشنگ تره

    • شادي
      0

      شما معلومه همه چي براهت از هيچي خبر نداين

  • محمد علی براتی
    0

    خدایش بسه دیگه کمک به فلسطین حزب الله مردم خودمون فقیرشدن بخدا اونا بهتر توی رفاه هستن از ایرانی های قشر متوسط داره نابود میشه نه کمیته امداد میرن نه بهزیستی نه دستشون جلو کسی دازه میشه اینقدر فقیر پرستی وغنی پرستی نکنید. به داد میان روهای مالی برسید که صاحب ۶۰میلیون فقیر نشید. اگه پول نقد بدید مردم شاید آروم بشن چون نون ندارن میگن بمیریم بهتره.

    نظرات شما -
    • نازي
      0

      تو فلسطين و لبنان مردم جشن اب جو ميگيرن اون وقت ما بايد خرج اونارو بديم

  • متنفرم ازت خبر فوری
    0

    خیلی ساندیس خوری خبر فوری. اینقد لاشی نباش. با اون خبر گذاشتنت. مفت خور

  • محمدرضااحمدى
    0

    مخالف هرگونه اغتشاش

    نظرات شما -
    • اکبر
      0

      برادر هیچکس راضی نیست کشورش به اشوب کشیده شود ولی مسؤولین کشور خودشون اینکار را کردند. اگه دوتا از اقازاده ها و رانت خوارها را میگرفتند وبه سزایش میرساندند اینطور نمیشد. اگه پول وطلاهایی که به کشورهای دیگردیگر اهدا میکنند به مردم خودش می دادند اینطور نمی شد. همیشه به مردم دروغ گفته اند ،حالا که وضعیت خرابه باز هم با مردم روراست نیستند.

  • جلال التیام
    0

    نیازه آقا تظاهرات نیازه برا جامعه،چطو وقتی مردم میان خیابون از مردم فلسطین دفاع کنن نیاز آنچنانی ب مجوز نیس ولی وقتی میخوان از خودشون دفاع کنن مجوز میخواد.میدونم این کامنتمو منتشر نمیکنید لگرم بکنید سانسور میشه.ولی اینو بدونید ک اینا حرفه دله حداقا ۷۰ درصد ایرانو دارن میزنن.اگه بازم اصلاح نشه شاید بشه مردمو سرکوب کرد ولی بازم این اتفاق میوفته...

  • مهدی
    0

    برخی اصولگرایان تندرو برای مقاصد سیاسی خود علیه دولت و با بهانه مسائل اقتصادی مردم - که انصافا بخش زیاد آن به حق است- و بدون توجه به علت مشکلات موجود و سهم خودشان در مسائل؛ بازی را شروع کردند که ورود به آن با اختیار خودشان بود ولی جمع کردن و ادامه آن دیگر به این سادگی ها نیست و نخواهد بود و به قول جناب جهانگیری دودش در چشم خودشان خواهد رفت و رفتته است. نمونه دلیل آن چرخش موضع تیتر امروز کیهان نسبت به تیترهای مدت اخیر این روزنامه است.

  • M.A.N
    0

    سخنی مهم با هم میهنان عزیز در حال حاضر شاهد اعتراضاتی هستیم که دلیل اصلی آن ظاهرا وضعیت اقتصادی میباشد.اکثر عزیزانی که در این اعتراضات شرکت دارند جوانانی هستند که دوران جنگ وقبل از آن را ندیدند.بنابراین بر آن شدم مطالبی بسیار مهم را برای آنها بازگو کنم.ضمن اینکه منکر مشکلات اقتصادی وبیکاری نیستم وخود نیز دارای مشکلات هستم ونه بسیجی هستم نه پست دولتی دارم صرفا ایرانی هستم. یک-داعش بیخ گوش ما در افغانستان تاجیکستان و...حضور دارد وبدون شک منتظر فرصت برای نفوذ به داخل کشور میباشد.اگر همدلی ملی از بین برود فرصت ویژه برای نفوذ داعش فراهم شده وجنایت های وحشتناکی را در ایران مرتکب میشوند که تصور آن در ذهن نمیگنجد به خصوص که ما شیعه هستیم. دو-وقتی کشور وارد اعتراضات گسترده میشود ضعیف شده وبستر آماده برای حمله گسترده کشورهای دیگر به ایران میشود وتاریخ نشان داده است وبدانید بخشهایی از کشور را جدا کرده وایران کوچک میشود همانطور که در طول تاریخ کوچک شد.یادمان باشد صدام پس از ضعیف شدن کشورمان به ایران حمله کرد وکوچکترین کار آنها در ماههای اول جنگ تجاوز گسترده به زنان ما در سوسنگرد وغیره بود.بزرگترها به جوانان بگویند. سه-کشورهایی که طرفدار اعتراضات گسترده مردمی هستند همان کشورهایی هستند که عراق لیبی سوریه سودان افغانستان و...را به هم ریخته وخون مردم بیگناه را هر روز میریزند وگرسنگی وبیماری در آن کشورها بیداد میکند. چهار-نعمتهای خودتان را فراموش نکنید.بزرگترها به جوانان بگویند در اوایل انقلاب خوردن کره وپنیر از آرزوها بود. پنج-بزرگترها میدانند که در صورت اعتراضات گسترده کشور آماده جنگ داخلی میشود.به جوانها بگویید که در سالهای اول انقلاب جنگ داخلی آن هم محدود باعث کشته شدن چقدر از مردم بیگناه شدوچگونه افراد مسعود رجوی مردم عادی خیابان را به جرم حضور در مسجد ونماز خواندن به خاک وخون کشیدند. شش-اعتراضات باید آرام آرام وآرام باشد وفقط در کمال آرامش مسایل را مطرح کرده وجدی پیگیری کنید ولی پای حفظ انقلاب وکشورتان بایستید.خطر در کمین است.رحم در کشورهایی مثل آمریکا عربستان نیست. هفت-کشورهایی مثل عربستان با مجوز مفتی های احمقشان به خون ایرانیان تشنه هستند.فضای کشور را برای آشامیدن خون جوانانتان فراهم نکنید. هشت-کشورهای غربی میخواهند فقط خودشان قدرت داشته باشند واگر کشوری جدید وارد قدرت شود آنچنان به آن فشار می آورند تا تسلیم شده یا خود فروخته شوند.قرار نیست تعداد کشورهای قدرتمند تغییر کند.باید مقاوم بود تا به اعتبار رسید همانگونه که ژاپن خواست قدرتمند شود در جنگ جهانی دوم با خاک یکسانش کردندوهنوز نمیگذارند روی سلاح تحقیقات گسترده داشته باشد وپایگاههای آمریکا در آنجا گویای این موضوع است. نه-یادمان باشد در قبل از انقلاب یک درجه دار آمریکایی ارزشش از افسران ایرانی بالاتر بود وبا کمال بی ادبی واکس کفش های آنها را بعضا افسران ایرانی انجام میدادند.بزرگترها به جوانها بگویند اشتباه نکنند. به امید سر بلندی ایران عزیز ورفع مشکلات اقتصادی ونابودی دشمنان ایرانمان.لطفا برای حفظ کشور نشر دهید

  • س.رمضانی
    0

    وطنم ای شکوه پا برجا........ به نظر من اگه دولت به اولین اعتراضات مردم واکنش نشون میداد، اگه صدا و سیما گوشه ای از اعتراضات مردم رو که نشان از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بود رو نشون میداد، هیچ وقت کار به اینجا نمی کشید که يک سری اغتشاشگر از درد مردم سوء استفاده کنن.دولت باید یک راهی باز کنه باید يه حرکتی نشون بده، باید درد مردم رو التیام بده،باید مشکلات رو مرتفع کنه. واقعا زندگی سخت شده، ما که در قشر ضعیف هستیم واقعا هر روز زجر میکشیم. اگه دولت يه جلسه علنی برگزار میکرد که مردم میدیدند و می شنیدند که دردشان دل دولتیان رو هم به درد آورده، همین مردم جلوي اغتشاشگران رو میگرفتن و انقدر بی تفاوت از کنارشان رد نمیشدند یا در حد يه کنجکاوی نگاه نمیکردند و رد بشن، اگه مسئولین صدای ما رو می شنوند بدونن که انقدر زیر بار فقر و تورم و گرانی و بیکاری قد خم کردیم که واقعا قدرت اعتراض به خرابکارو منافق رو نداریم. ما فقرا و قشر ضعیف عاشق ولایتیم ولی گاهی گشنگی و نداری عشق رو از یادم آدم میبره.

  • مجتبی بختیاری
    0

    سلام، وقتی مسولین تو خواب باشن آخرش همین میشه کاری به جزء حرف زدن و وعده دادن ندارن فرقی هم نمی کنه کدوم جناح سر کار باشه کشور مام که تا دلت بخواد دشمن داره معلومه بشکن میزنن تا وقتی نظام اراده و قدرت برخورد با مفاسد اقتصادی رو نداشته باشه عدالت اجتماعی نباشه جلوی افزایش فاصله طبقاتی رو نگیره بدتر از این میشه زمانی یه مرجع تقلید یه فتوا در مورد تنباکو داد تا دل حرمسرا ی شاه همه گوش دادن تحریم کردن الان مرجع تقلید ها همگی میگن بانک های ما رباست و بالای منبر گریه هم می کنن کسی صداشم در نمیاد نه خدایش ایران داره اسلامی اداره میشه برا هر متر این خاک خونها ریخته تا بمونه

  • Maryam
    0

    مردم اعتراضاتشونو چطوری بیان کنن ده ساله با یه بچه ی کوچیک دارم تو این مملکت کار میکنم و صورتمو با سیلی سرخ نگه داشتم .. من بعنوان یک زن در این جامعه غیر از ظلم و بی عدالتی چیز دیگری ندیدم .. منابع کشور هم بدلیل بی کفایتی دولت از بین رفتن وضعیت هر سال بدتر میشه و مردم نا امیدتر .. دولت بوجود امده واسه ی امنیت و رفاه ملت وقتی رفاه نداریم وقتی حقوق شهروندی نداریم مجبوریم اعتراض کنیم .

  • رضا
    0

    چی نوشتین . اینهمه اختلاص اینهمه بزلو بخشش به کشورای مختلف .اگه جنگ اقتصادیه پس این حروم حرجا چیه ما نون و تخم مرغ نتونیم بخوریم بعد نمایندمون قیمت کالا رو ندونه و حقوق ملیونی بگیره بعدم اسمشو بزاریم تحریمیم نمیدونم جنگ اقتصادیه و... مارو چی فرض کردین من کارگرم از دوازده ماه شیش ماهش بیکارم بعد اقایان و اقا زادهاشون بهترین کارا رو دارن برای قشر بی پارتی تحریمه و جنگ اقتصادیه برای اقایون و پسراشون کار خوبو ماشینو صفر خارجی بس کنید بس کنید این حرفارو

  • امیر
    0

    چرا تظاهرات در مورد مشکل گرانی درسالروز فتنه 88 راه می افتاد، همه باید آگاه باشیم ،موقعی تسویه وحساب نیست،دل دشمن وال سعود را خوشحال نکنیم

  • رزمنده
    0

    با شعور مردم بازی کردن حدی دارد سیاست باید در خدمت مردم باشد نه اینکه مردم فدای سیاست شود اولین و اصلی ترین سیاست ها باید برای مردم و خواسته های مردم باشد نه برعلیه مردم با کفر مملکت اداره می شود ولی با فقر و دروغ اصلن

  • مجید یعقوبی
    0

    باسلام مردم باید به گرانی اعتراض کنند اما نه با تخریب اموال عمومی بلکه اگه شعار میدهند یا خواستار بهبود اوضاع باشند یا استیضاح رییس جمهور مسیولین هم به جای فرافکنی وتهمت به مردم به فکر بهبود اوضاع باشند من به شخصه خیلی موارد سراغ دارم که دستگاهخای دولتی مثل پلیس راه ؤ۰۰۰۰۰به هرنحوی از مردم اخاذی میکنند شرکتهای مرتبط دولتی شدند مراکز دغلو دزدی تا دلتان بخواد مستند از بخشداران وفرمانداران بی مسیولیت همه به فکر جیب خودشانند مگر تحمل مردم چقدر است مگر خواسته مردم چیست مگر ظلم ودزدی شاخ دارد طبق قانون اساسی اعتراض مردم به مشکلات معیشتی حق مسلم آنهاست ومسولین بی تدبیر باید جوابگوباشند

  • بریده از گرونی
    0

    سلام خسته نباشید: آخه چه نظری بعدازکشتن سهراب ونوشدارورستم!!؟؟ ده ماه ازسال رفته من پنجاه روزکارکردم یه بناهستم برجی سیصدهزارکرایه خونه دوتابچه مدرسه چه کاری هست من انجام بدم به قرآن بریدم دیگه هرروزم فقط گرونی تورم مسولان جیبشون پره ؟سیرازگرسنه خبرنداره وسواره ازپیاده !؟

  • یه بدبخت پدیده زده
    0

    معلومه مردم قاطیی میکنن، یه جوونم تازه شروع کردم به کار کل پولمو پدیده خورد ، سی سالمه ازدواج نکردم یه قرونم پول ندارم، همش تو جیب پدیدست کسیم جواب نمیده، دادستان مشهد مردمو احمق فرض كرده ، پولمونو بدین بریم پی زندگیمون، مگه کرم دارن ملت بریزن بیرون عصبین بابت این مسخره بازیها، کدوم مملکتیو دیدین پولتو دو دستی بدی بعد پنج سال بگن شرمنده از اینجا رودخونه رد میشده شما سرمایه گزاری کردین کلی هم تو تلویزیون تبلیغ، مردمو احمق فرض نكنيد

  • سوسن کبریایی
    0

    مردم خسته شدن خسته از همه چیز و همه کس ..چاره ای نمونده

  • مهدی حیرانی
    0

    این ارازل واوباش همیشه در خیابانها برای ایجاد مزاحمت مردم حضور دارند نیروی انتظامی واطلاعات باکمک هم این افراد رابازداشت وخسارت اموال عمومی راهم ازشان دریافت کنند.

  • مينا ع
    0

    سلام فكر ميكنم نود ونه در صد تقصير مسيولين استوقتي كه هر روز اختلاس ميشنوند ولي عملي از دواتمردان ديده نميشودوقتي تمام هزينه هاي دولت روي دوش مردم است وقتي در رفتار وگفتارشون خبري از عدالت نيست وقتي جايي براي رساندن صداي مردم به مسيولين نيست وقتي صدا وسيماي ما برنامه هاي مورد علاقه خودشو پخش ميكنه براي مردم راهي جز هنجار شكني نگذاشتهاند

  • بی نام
    0

    خوب حق دارن دیگه اقادیگه مردم چقدشختی بکشن اخه من یه کارگرم ازصبح تاشب کارمیکنم ماهی یک ملیون وصدحقوقمه باکلی قسط وقرض وگرونی وتورم ویه بچه کوچیک.اخهدبه خودتون بیاییداقای روحانی کواون وعده وقولهات کجارفتن چرابامردم بازی کردی اومدی باری ازمردم برداری بدترکمرمردموشکوندی.خوب صبرم حذی داره اخهـ

  • فیضی
    0

    ۲۲ بهمن حماسه مردم تشکر دولت ۱۳ ابان حماسه مردم تشکر دولت انتخابات مجلس حماسه مردم تشکر دولت انتخابات ریاست جمهوری حماسه مردم تشکر دولت ..........همیشه حماسه مردم حماسه مردم واقعا چرا نباید یه بار دولت یک حرکت حماسی انجام بده و مردم تشکر کنن یه بار دولت بیاد یکی از اقلام مصرفی رو نصف قیمت کنه و نگهداره یه بار دولت بیاد خونه رو ارزون کنه و تسهیلات معقول بده تا جوانها راحت خونه دار بشن باور کنین اگر دولت هم یه بار یه حرکت حماسی انجام بده ما مردم هم شعور تشکر کردن رو داریم التماس تفکر از مسئولین دولت

  • جواد رسالتی
    0

    مقصر فقط قوه قضاییه هستش که در برابر مفسدان کوتاهی میکنه من خودم ۳۰ میلیون تومن در موسسه افضل توس داشتم یک وام ده میلیون تومنی هم داشتم به سی میلیون تومن من سود نمیدن پول منم نمیدن در عوض ده میلیون تومنی که وام دادم سود ۲۴ درصد میرنن میگم سی میلیون تومن بدین تا وام خودمو پرداخت کنم میگن موسسه طبق قانون وقتی ورشکست میکنه به پولت سود تعلق نمیگیره و فعلا هم پول نداریم بدیم حالا باید چیکار کرد اگه قوه قضاییه حسن فریدون و دبگران رو ازاد نمیکرد این وضع امروز نمی بود

  • ایرانی مسلمان
    0

    مگه مشکل اقتصادی رو کی به وجود آورده چرا سرمون رو زیر برف کردیم و نمیخوایم بیرون بیاریم مردم خسته از افراطیگری و دشمن تراشی و گرفتار کردن ایران در محاصره اقتصادی و تحریم جهانی بخاطر سیاست های اشتباه هستن مردم اسلام محمدی میخوان که در سرود فراموش شده جمهوری میگفت: شد جمهوری اسلامی به پا که هم دین دهد هم دنیا به ما که متاسفانه عکسشو دارن باید در سیاست تجدید نظر کنیم و تعامل در داخل و خارج رو پیش بگیریم نه دیپلماسی نظامی و تهدید و دشمن تراشی. مردم آرامش و تعامل با دنیا رو میخوان تا با آبرو و رفاه زندگی کنن و با غرور از کشور و نظام اسلامیشون حمایت کنن نه با فقر و ترس و تحریم و نگرانی

  • ن.ع
    0

    مردم ما نباید توجهی به تبلیغات و اختلاف افکنی دشمنان این سرزمین که کینه دیرینه با اسلام ومسلمین والبته ایرانیان دارند،بکنند.دشمن دلسوخته ماومسائل داخلی مانداره فقط میخواد از آب رو گل الود بکنه و ماهی بگیره .باید هوشیار باشیم و نگذاریم سوء استفاده بکنن از مشکلاتی که پیش اومده.مسئولین عزیز هم باید توجه داشته باشند که بیشتر مردم مشکلات معیشتی دارند و این گرانی ها و بیکاری ها و مشکلات دیگه اعصاب و روان مردم رو بهم زده وارامش روحی شونو گرفته بهتره هرچه زودتر کمک کنند و تورم رو کم کنند به مطالبات مردم اهمیت بدهند.مردم عزیزایران اگر میخواهند اعتراض کنند بهتره قانونی باشه نه بصورت اغتشاش و قانون شکنی.اینجوری ابروی ایران درخطره ودشمن شاد میشه .

  • شيخي
    0

    سلام اقاي روحاني إز نظر اقتصادي خيلي به مردم فشار مي اورد ولي مردم نبايد اجازه دهند عده اي خرابكاري و سو ء استفاده گر دست به اشوب زنند

  • ابوطالب طاهری
    0

    سلام ملت از این همه مسئول بی لیاقت و بی مسئول که از زیر بار کار و حل مشکلات فرار می‌کنند البته ایرادازما خود ملت هم هست از ماست که بر ماست تو همین زلزله اخیر دولت رسیدگی نکرده حتی اونایی هم که حامی دولت بودند از کمکاری دولت ایراد گرفتن

  • محمد عبدی
    0

    آقایی ک خبر فوری میزنی آمد نیوز از دسترس خارج شد بدون توی این شرایط پخش این خبر باعث میشه مردم ناراحت از چشم حکومت ببین. این مردم نه مزدورن نه منافق فقط گشنه و خسته هستن. زندگی برار

  • ایرج مهرکنان
    0

    سلام من ابتدابعنوان یک ایرانی وبعدا شهروند زنجانی امروز شاهدصحنه هایی درشهرمان واقصی نقاط کشور بودم که فکر میکنم این اتفاقات فقط نشات گرفته از فشارهای اقتصادی ومحدودیتهای اجتماعی برای مردم جامعه ومخصوصا جوانان تحصیلکرده که عمرخودشون رو صرف تحصیل کردن والان بیکار توجامعه میچرخن وهیچ مسئولی هم حاضر به پاسخگویی به این مردم نیست هستش.مسئولین نه فقط دولتی بلکه هر سه قوه هرکدام مشکلات رو گردن دیگری میندازن وافتادن به جون هم عده ای سخنران هم که این مردم مستاصل رو دسنشانده ودستپرورده دشمنان میدونن ..وقتی حاکمین جامعه نتون جوابگوی خواسته های به حق ملتشون باشن بایستی انتظار همچین روزی رو هم داشته باشن ..الان هم تو مصاحبه ها وسخنرانی ها دنبال دشمن میگردن بخدا مردم عاصی شدن از این همه ندانم کاریها ..اختلاس پشت اختلاس ..دزدی پشت دزدی ..پنهان کاری ولاپوشانی گند کاریها آخر وعاقبت کارروبه اینجا میرسونه ..هیچ کسی راضی به آشوب واز بین بردن اموال مردم نیست ..وهیچ ملتی هم راضی نیست که امنیت توجامعه ازبین بره ولی کسی هم باید حرف مردم رو بشنوه و کاری انجام بده یانه؟نیست گوش شنوا ..گوش مردم از وعده وعید پر شده ..خدا کنه هرچه زودتر این قائله ختم به خیر بشه که اگه نشه روزگاری بدی در انتظارمونه ..ودراین بین هم طبق معمول عده ای فرصت طلب دنبال رسیدن به اهداف خودشون هستن ..خدایا خودت به فریادمون برس

  • مهدی محمدی
    0

    وقتی مسولین بی خیال به عیشو نوش خود برسند همین میشه

  • احمد
    0

    اصلاه شلوغ اینهایی که شلوغ میکنند اسراییلی و امریکایی هستند صبح به صبح از اسراییل میاند و شهر و بهم میریزند . مردم ما اینقدر از حکومت راضی هستند که نگو . یعنی هیج کجای دنیا دلشون نمی خواد بروند . حتی به اسراییل ها زبان فارسی یاد دادند .

  • بابک قنبری چوان
    0

    از نخبگان و کارشناسان جوان و با انگیزه و نوگرا برای اداره مملکت استفاده بشود. چون مدیران و رئیس ها و کارشناسانی که تا بحال بودند. کارشان نتیجه بخش نبوده و باید کنار گذاشته بشوند. واقعا تورم و گرانی و اختلاس و دزدی بیداد میکند.اینها به ایران خیانت می کنند.مردم نمی توانند پس انداز نمایند. و به نظر من دزد و اختلاس گر را در صدا وسیما نشان دهند و کارش را ازش بگیرند و دارایی هایش را به خزانه مملکت واریز نمایند. تا درس عبرتی برای همه باشد.

  • ه جلالی
    0

    سلام. حیف به این ملت، توهیچ کشوری چنین ملتی پیدا نميشه که برای وطنشون راحت از خون و مال و فرزندشون میگذرند. چرا انقدرباید در حقشون ظلم بشه، اگه چند تا از این اختلاسگرا رو اعدام میکردن بقیه به خودشون میمودن. مملکت ما انقدر غنی هست که هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم، اگه اختلاف طبقاتی کم بشه فقر ریشه کن ميشه.تو مملکت ما هیچ کس سر جای خودش نیست، آخرشم سر بدبخت و بيچاره ها شکسته ست.

  • حمیدرضاتندیس
    0

    سلام،من بیکارم،بدهی زیادی دارم،یه بیمار سرطانی توخونه دارم،زندگیم روی هواس،هیج کسی هم به دادم نرسیده،ولی اجازه فضولی به دشمنای اونور آبی تواین مملکت رو نمیدم،اجازه تخریب امکانات مملکتمو به یه مشت اوباش نمیدم،هنچز اونقد بی غیرت نشدم آلت دست سلطنت طلبا و عوضی های بی ناموس بشم

  • Memo
    0

    خود کرده را تدبیر نیست خودتون به روحانی رای دادین حالا بکشین

  • عباس محمدی
    0

    سلام.وقتی که کارگران چند ماه چند ماه حقوق نمیگیرن و هیچ جایی هم برا اعتراض ندارن وهیچ ارگانی هم پیگیر حق کارگر نیست نتیجش اینه.وقتی کارخانجات یکی یکی تعطیل میشن و سرپرستان خانواده بی کار میشن و هیچ مرجعی رسیدگی نمی کنه اینطور میشه.وقتی تو ارگانا تبعیض بین کارمندا و کارگرا هست که یکی حقوق سر وقت و تپل و همکار همان شخص چند ماه حقوق نمی گیره اینطور میشه.وقتی شب میخوابی صبح بیدار میشی میبینی جیبت خالیه اجناسم نسبت به دیروز گرون شده اینطور میشه.وقتی میشنوی و میبینی اقایون تو چه ناز و نعمتی هستن و چه پولهایی که اختلاس نمیشه تواین مملکت اینطور میشه.وقتی با اختلاس گران در ملاء عام به شدت برخورد نمیشه و اولین فکری که به ذهن همه میاد همدستی مسؤولین با اختلاس گران است اینطور میشه. وقتی خیلیا با فقر دست و پنجه نرم میکنن و با سیلی صورتشون سرخ میکنن و بعضیا اقایون ملیارد ملیارد اموالشون زیاد شده و چند هزار ملیارد رسیده ثروتشون اینطوری میشه. وقتی همیشه از دین صحبت میشه در مملکت ولی در واقع همه چیز خلاف دینه اینطور میشه.یا صاحب الزمان الغوث

  • Avish
    0

    امیدوارم این اعتراص که حقه. فکر و هدف درستی داشته باشه برای بعدش.وگرنه تخریب بدون ساختن چه فایده.بجای دو دسته شدن بین خودمون همراه شیم برای بهتر شدن حال اقتصاد و حامعه امون.نزاریم از اب گل الود بعصیا ماهی بگیرن.کشورمون رو خودمون با هر رنگ و اعتقاد که هستیم کنار هم تعییر سازنده بدیم. :)

  • sale
    0

    مردم مواظب باشن دشمن شما آمریکا و اسراییل و منافقان هستند مواظب باشین به نفع دشمنانتون که اصلا عزت و سرافرازی ایران اسلامی رو دوست ندارند ، و پیروزی مردم ایران در حذف داعشی که آمریکا و اسراییل و آل سعود ایجاد کرده بودند براشون خیلی سنگینه ، الان دنبال فتنه جدیدی هستند مواظب خائنین باشین

  • سامان ملکی
    0

    مردم ایران بلانسبت خر نیستین اینقد تو این کانال خبر فوری دروغ تحویل مردم میدین چرا فیلم تظاهرات گسترده تموم شهرارو نمیزارین کانال همش اتفاقات سوریه و غزه کشورای عربیو به تصویر میکشین واقعا متاسفم چه شبکه های تلویزیونی و چه کانال تلگرامتون همش شده کشورای عربی

  • محمدبختیاری
    0

    باید تو لایحه بودجه نود وهفت تغییراتی ایجاد بشه اکه وضع بهمین منوال پیش بره سال نودوهفت مردم از نظر اقتصادی کاملا فلج میشن.دولت اگه از نظر مالی کمبود داره نباید مردم جورشو بکشن یکی دیگه اختلاس میکنه مردم خزانه رو باید پر کنن

  • ****
    0

    اعتراض به وضعیت موجود حق هر ایرانی هست ولی نباید اجازه داد یه عده با آتش زدن اموال عمومی هدف اصلی این اعتراضات که خواسته مردم هست وبه یک فتنه تبدیل کنن

  • مریم
    0

    سلام . چرا همش به مردم خرده میگیرید مگه این مردم همونایی نبودن که تو جنگ پشت نظام بودن بچه هاشونو دادن جونشون و دادن چرا الان صداشون دراومده چرا جلو اختلاص اقازاده و ژن برتر هارو نمیگیرید چرا جلو دزدی های کلان وزرا گرفته نمیشه چرا ؟؟؟چرا؟؟؟؟اگه مردم وضع اقتصادی درستی داشتن اعتراض میکردن ؟ یکی دیگه میدزده میشه ژن برتر یکی دیگه میگه چرا میشه اغتشاشگر میشه عوامل غربی خجالت بکشید

  • م ف
    0

    سلام مردم دیگه ته خط رسیدن گرونی بیکاری فساد اقتصادی فقر کمر مردمو شکسته ،شده بچه ات مریض بشه پول نداشته باشی ببریش دکتر فکرکنم دیگه بیشتر مردم ما این وضعو درک کنندچون نصف بیشتر مردم ما مرگ تدریجی دارن ،مردم امید به زندگی وآینده ندارن ،هیچ کس نا امنی رو دوست نداره اما مردم دیگه چاره ای ندارن بابا این مسئولین ما چرا فکری برای مردم نمی کنن اقای روحانی چار سال مردمو علافه اون برجامه مسخرهاش کرد حالا هم که همه چیزو داره گرون میکنه اخه با کدوم درآمد اون وعده هاش که همه توخالی وپوچ بود ،ما باید رهبر رو از این قضایا جدا کنیم اگه رهبر نبود تا حالا وضع خیلی بدتر بود همه زیر سر دولت اصلاح طلبهاست

  • محمد
    0

    من با اعتراضات موافقم چرا که همه جای مملکت رو فساد و اختلاص گرفته و مردم نباید جور یه مشت آقازاده و دزد اقتصادی رو بخورن ولی حواستون باشه که این خائن هایی که ایجاد اغتشاش میکنن هدفشون اعتراض نیست اینا آدمای ترامپ و پهلوی و رجوی آشغال هستن که بعد این همه دشمنی با مردم ادعای دوستی میکنن.این آدما نباید تو اعتراضات باشن چون کمکی به معیشت مردم نمیکنن بلکه طالب قدرت هستن.

  • ،،،،،
    0

    اینا همش چرتوپرته

  • حامد .پ
    0

    با سلام اعتراض به و ضع موجود حق تمام مردم است و اصولا اعتراض به کاستی های یک جامعه که تاثیرات خود رو بر روی زندگی افراد گذاشته نشانه رشد بینش اجتماعی افراد و همچنین امکان اعتراض داشتن از عوامل اولیه یک جامعه آزاد مدنی است. ولی باید توجه داشت این اعتراض اگاهانه و با هدف بهبود وضعیت باشه نه بد تر شدن شرایط، دیروز مریم رجوی خائن رو دیدم که به شدت از اعتراضات همراه با خشونت حمایت کرد ! خوب کسی که دستش به خون هزاران جوان پاک این کشور آلودست و خودش فقط سر بیش از 100 نفر از هم وطن هامون رو بریده چرا باید دم از آزادی و حمایت از مردم رو بزنه !!! از طرفی یکی مثل ترامپ که خود جامعه جهانی هم قبول داره آدم دیوانه ای هست و آشکارا دشمنی خودش رو با مردم هم نشون داده حالا اومده دایه مهربان تر از مادر شده! به نظرم اعتراض قانونی خیلی هم خوبه ولی اعتراضی که باعث سوء استفاده دشمنان کشور باشه جزء ضرر هیچ سودی نداره

  • بنده خدا
    0

    شما خبرفوری..شماها هم دست نشانده این دولت هستید چرا پیامهارو سانسور میکنید...همتون مثل همید بعد ازمردم نظرهم میخواهید....جمع کنید بابا این بساط

  • علی
    0

    زندگی بر جوانان حرام کردین حیا کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها