سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

برداشتن شال و روسری مقدمه رسیدن به برهنگی و همجنس‌گرایی است

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تبیین طرح جامع حجاب و عفاف ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: مسئله هجمه به حجاب فقط به برداشتن شال و روسری ختم نمی شود و به برهنگی و بحث همجنس‌گرایی کشیده می شود.

برداشتن شال و روسری مقدمه رسیدن به برهنگی و همجنس‌گرایی است

دشمن با همکاری ضد انقلاب و مزدوران داخلی با تمام توان به میدان مقابله با عفاف و حجاب آمده است و با راه اندازی جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه ای تلاش دارد، هویت زن مسلمان ایرانی و به تبع آن بنیان خانواده را نابود کند، چرا که ترویج بی حجابی و کشف حجاب را بهترین راه برای مقابله با انقلاب اسلامی می داند، لذا در این مسیر هرچه دارد را به میدان آورده است.

در این بین گاهی برخی بی تدبیری ها و برخوردهای ناشیانه فرصت را در اختیار معاندان قرار می دهد تا هم هجمه ها را افزایش دهند و هم فکر و ذهن دختر و پسر ایرانی را با بمباران شبهات تسخیر کنند.

اقدامات داخلی برای مقابله با هجمه دشمن علیه عفاف و حجاب هم واکنش های متفاوتی را در لایه های مختلف مردم در برداشته و چند صدایی و عدم پاسخگویی یک دستگاه واحد در این فضا کاملاً مشهود است.

حجت الاسلام سیدعلی خان‌محمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر به بررسی حواشی فضای مجازی و رسانه ها، برخورد گشت ارشاد، نقش سلبریتی‌ها در ترویج بدحجابی و بی حجابی و همچنین تبیین طرح جامع عفاف و حجاب به عنوان طرح پیشنهادی ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای رفع مشکلات حوزه عفاف و حجاب پرداخته است که حاصل آن را در ادامه می خوانید:

راهکار ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای کاهش تنش ها در حوزه عفاف و حجاب چیست؟ آیا ستاد برنامه ای برای ورود به این حوزه دارد؟

طرح جامع حجاب و عفاف ستاد امر به معروف و نهی از منکر می تواند پایانی بر این نوع تنش ها و دوقطبی ها باشد. در این طرح مردم مقابل هم قرار نمی گیرند و بدون حاشیه، برخورد تنش زا و به دور از دوقطبی سازی که جریان های ضد انقلاب از آن استفاده کنند، می تواند مسئله حجاب و عفاف را در جامعه ما حل کند.

از مسئولین و دستگاه‌های مختلف می خواهیم که به طرح جامع حجاب و عفاف بپردازند. اجرای این طرح در حوزه دستگاه‌ها بسیار مهم است و ما اگر بخواهیم اجتماع را اصلاح کنیم باید از دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی آغاز کنیم. اگر بخواهیم اعتماد عمومی و ملی را برگردانیم باید از دستگاه‌ها شروع کنیم و در هر دستگاه مدیر نسبت به کارمندان موظف باشد. مدیر هر دستگاه همانطور که نسبت به خدمات و کارایی کارکنان مسئول است، باید نسبت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و پوشش آنها هم مسئول باشد.

اجرای این طرح در دستگاه‌های حاکمیتی و همچنین در حوزه های فرهنگی-رسانه ای و سینما و افراد مرتبط با آن بسیار مهم است. به عنوان مثال وزارت ارشاد باید به عنوان مسئول حجاب و پوشش بازیگران سینما و تلویزیون معرفی شود. در «گشت ارشاد» باید به سلبریتی ها و سلبریتی نماها نیز پرداخته شود. وزارت ارشاد دستگاهی است که باید مسئول حجاب این افراد باشد، چراکه این افراد به دلیل مطرح شدن در تریبون هایی مثل تلویزیون، سینما، تئاتر و رسانه های اجتماعی ممکن است سبب بدحجابی، اشاعه بدحجابی و یا بی حجابی در جامعه شوند.

ممکن است برخی از سلبریتی‌ها باعث اشاعه جرم بی حجابی شوند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به این زمینه ورود جدی داشته باشد. خطر "مسیح علینژادیسم" در کمین است و باید رفتار سلبریتی ها و سلبریتی نماهایی که منافع ملی و فرهنگ اسلامی را رعایت نمی کنند، رصد شود. «گشت ارشاد» باید از مردم به سراغ مسئولین و علی الخصوص مسئولین وزارت ارشاد برود.

در مجموعه های اصناف نیز مشکلاتی وجود دارد که در طرح جامع عفاف و حجاب به اصناف نیز پرداخته شده است. اگر همه این مباحث اصلاح شوند در سطح اجتماع اصلاً دودستگی نخواهیم داشت.

اگر امروز ما مسئله کشف حجاب را جرم می دانیم حتماً باید نسبت به آن برخوردهای قانونی در نظر گرفته شود. اینکه در حوزه کشف حجاب فقط بر فرهنگ سازی تاکید کنیم اشتباه است و حتماً باید کار اجرایی در این مقوله در نظر گرفته شود. در حوزه امنیت اجتماعی، امنیت اخلاقی و هنجارهای فرهنگی حتماً باید در کنار فرهنگ سازی و اقدامات فرهنگی کار اجرائی نیز تعریف شود.

طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر را یک طرح بسیار خوب می دانیم که می تواند به این حاشیه‌ها پایان دهد. برای آنکه کشور ما بتواند در حوزه حجاب یک حرف را بزند و همه مجموعه ها پای کار بیایند و در پایان همان خروجی مطلوب و لازم را بگیرند طرح عفاف و حجاب را با طرح گشت ارشاد مسئولین پیگیری خواهیم کرد.

در حال حاضر باید این را تصریح کرد که در قانون کشف حجاب به عنوان جرم تلقی شده و مجموعه انتظامی باید با کشف حجاب به عنوان جرم برخورد کند

اگر به طرح جامع عفاف و حجاب کم توجهی و یا بی توجهی شود، چه عواقبی در انتظار جامعه خواهد بود؟

معتقدیم در حوزه عفاف و حجاب مسئولین باید پاسخگو باشند. تاکید کردیم که جریانات سازمان یافته در حوزه عفاف و حجاب ورود پیدا کرده اند و امروز یک نمونه اش را در همان جریان اتوبوس می بینیم که چگونه این جریان ها از عواطف و احساسات مردم استفاده می کنند تا بتوانند مسئله حجاب را در جامعه طوری وانمود کنند که این مسئله باعث تنش و دوقطبی بین مردم شده است.

مطالبه مردم بسیار مهم است و در همین روزهای اخیر بسیاری از این رفتارها ناراحت شدند. بدنه مردم آماده اند و توقع دارند امنیت اجتماعی ایجاد شود. آحاد مردم بحث خانواده را مطالبه می کنند و بسیاری از این نوع سبک پوششی که در اجتماع ما رخ می‌دهد نگرانند.

مسئله فقط به شال و روسری ختم نمی شود و حتماً به برهنگی و بحث همجنس گرایی کشیده می شود، همانطور که در کشورهای دیگر و در مکزیک موارد این چنینی توسط برخی پیاده شد.

 نظر شما به عنوان سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مورد حاشیه ها درباره "گشت ارشاد" و برخورد مأمورین انتظامی با مردم چیست؟

در حال حاضر باید این را تصریح کرد که در قانون کشف حجاب به عنوان جرم تلقی شده و مجموعه انتظامی باید با کشف حجاب به عنوان جرم برخورد کند. نمی‌توانیم توقع داشته باشیم که کسی قانون شکنی انجام بدهد و ضابطین قضایی وظیفه خود را انجام ندهند و نسبت به آن بی تفاوت باشند. ما معتقدیم که حتماً اقدامات اجرایی نیاز است.

در بحث بدحجابی و شل حجابی ها موارد فرهنگی و اقدامات متعددی نیاز است اما در مسئله کشف حجاب حتماً باید قانون ورود کند و ضابطین قضایی بر اساس قانون، جرم کشف حجاب را پیگیری کنند. مجموعه انتظامی کشور اقدامات و تلاش های شبانه روزی گسترده‌ای را انجام می دهند که قابل تقدیر است و باید از اقدامات و تلاش های آنها در راستای اقدامات امنیتی و هنجار های اجتماعی تشکر کرد.

در مواجهه با جریان گشت ارشاد چند نکته وجود دارد. نیروهای این کار حتما باید آموزش‌های لازم را دیده باشند و با انواع تذکر، مقابله، دستگیری آشنا باشند. دشمن آماده موج سواری در حوزه حجاب است و طی چند ماه اخیر دشمن به شدت تمرکزش را در حوزه عفاف و حجاب گذاشته و منتظر مواقعی است که خطایی شکل بگیرد تا بتواند موج سواری کند.

 جایگاه استحکام بنیان خانواده را در طرح جامع عفاف و حجاب چگونه دیده اید؟ آیا این طرح مردم پایه است؟

مسئله حجاب برای ما مهم است و مطمئنا استحکام بنیان خانواده یکی از بحث های جدی است. موج سازمان یافته توسط دشمنان در جهت کشف حجاب، هویت ایرانی اسلامی ما را مورد هجمه قرار داده است. سبک زندگی و هویت اسلامی به عنوان یک حریم بسیار مهم اهمیت دارد و اگر کسی بخواهد به آن هجمه وارد کند، حتماً منکر است و باید با آن مقابله شود.

طرح جامع حجاب و عفاف به وزاتخانه‌ها، دستگاه ها، ادارات، اساتید، حوزه های علمیه و مدارس فرستاده شده و ما آمادگی داریم که این طرح را اجرا کنیم. با این طرح تنش ها، اختلافات و حاشیه ها را کنار می زنیم و می توانیم حوزه عفاف و حجاب که هویت ایرانی ما را تعریف می کند، پیگیری کنیم.

یک مجموعه باید در حوزه عفاف و حجاب به صورت جامع پاسخگو باشد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر این آمادگی را دارد که با این طرح که به صورت برنامه ریزی شده و کار مطالعاتی که روی آن انجام شده است، در حوزه عفاف و حجاب در سطح اجتماع پاسخگو باشد.

دشمن بحث حجاب را با دوقطبی سازی پیش می برد و می خواهد با این شلوغ‌کاری ها مسئله کشف حجاب را در جامعه نهادینه کند. بر همین اساس ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر در راستای وظایف قانونی خود پای کار آمده است و با یک برنامه مدون و به دور از احساسات و هیجان مسئله عفاف و حجاب را پیگیری می کند. طرح جامع عفاف و حجاب ان‌شاءالله می تواند یک طرح بسیار خوب در حفظ بنیان و حریم خانواده باشد و امنیت اجتماعی که مورد نظر آحاد مردم است را تأمین کند.

منبع: حوزه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 136
  • ناشناس
    11

    والله که شماها بیماری جنسی دارید .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      71

      این حاج آقا درست میگن همیشه گناهان بزرگ از گناهان کوچک بوجود میان....در واقع ما یک روزه ،قاتل و دزد و مفسد نمی‌شیم ....آرام آرام آرام بطوریکه : زمانی متوجه می‌شویم که به گناه کبیره آلوده شدیم

    • ناشناس
      2

      حاج آقا درست میگن فحش وناسزا از زبان جاری میشه بچه ا ت رولال کن نکنه بزرگ شه فحش بده ،چلاقش کن نکنه بزرگ بشه جاهای خلاف بره ،کورش کن نکنه به نامحرم نگاه کنه ،حجابش روکامل کن چیزی معلوم نباشه نکنه نامحرم نگاش کنه ،منم بچه ام روآموزش میدم تا به بلوغ عقلی رسید خودش با انتخاب درست از خودش محافظت کنه

    • ایرانی
      2

      ایرانی های اصیل و درست و حسابی میدونن که تخم مرغ دزد شتر مرغ دزد میشه

    • ناشناس
      1

      بیماری جنسی که در مدینه فاضله زودتر از شما به سمت بی حجابی رفتند مشخص هست! مانند نصف زوجین مدینه فاضله خیانت جنسی می کنند!

    • ناشناس
      2

      ناشناس چرت نگو.. گناه رو ربط به بی حجابی نده خدا تو و امثال تو رو شفا بده

    • متفاوت
      0

      ناشناس عزیز.شما میتونید بایک کلام تهمت کوچک بزرگترین گناه کبیره رو انجام بدی که بزرگترین گناهکاران ازدیدشما هم به گردش نرسند.

    • ناشناس
      19

      اتفاقا درست گفت چون برخی گناهان از بی حجابی نشات می گیرد

    • ناشناس
      4

      ای تندروهای نظام حکومت اسلامی خودخوانده عدد تبک های مثبت ومنفی را ببینید ۹۰درصد مردم شمارو با صاحبانتون قبول ندارن یالال بشید یا واقعیت رابپذیرید

    • ناشناس
      3

      مردم واقعی فضای مجازی نیستند همان طوری که 90درصد معتقد به حجاب دارند ولی در فضای مجازی آن را وارونه می کنید!

    • 1

      می بینم که چنان شیطان در عمق جانتان نفوذ کرده که صدای حق را نمی شنوید و آب و خاک را با هم قاطی کرده و حق و باطل را از هم تشخیص نمی دهید .....
      خداوند همه را به راست هدایت کند

    • ناشناس
      1

      حداقل ضایع هم مثبت نده!

    • 3

      به ناشناس ۲:۲۹
      پس فقط واسه ده درصد این همه هزینه میکنن؟
      هزینه کارمندان امر به معروف
      هزینه سخنرانی
      هزینه تبلیغات ؟؟؟

      خدا شفات بده

  • ناشناس
    7

    دکونی برات باز شده هاپولی بکن چه کار
    به مردم داری سفره را ببین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      20

      فعلا دکان دوقطبی سازان به راه هست وقتی همین آقایان قانون صریح کشور را اجرا نمی کنند تا امثال شما دنیا پرستان بیایید لجن پراکنی کنید

  • رضا
    10

    عجب قشر بی مصرف وکودنی هستید شما

    نظرات شما -
    • 2

      همه شبیه هم نیستند مگر شیطان پرستان !

  • ترامپ
    6

    تو چی میگی دوزاری

  • حرام
    7

    شما واقعا اجنبي هستيد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      19

      آفرین غیر اجنبی پس به حجاب که از نیاکان خودت هست رعایت کن!

  • علی
    8

    باید گفت شما همه طالبان هستید والا غیر دلسوزی برای حفظ دین دروغی بیش نییت چون این رفتارها فقط دبن زدایی میکند چطور بلد نیساید با گرانی و گران فروشی و مافیای ان زرخورد کتید دزدی را ریشه کن کتید فساد در سیستم اداری کشور را حل کنید رشوه و هزارون موضوعی که ساختار کشور را ریشه کن میکند را لصلاح کنبد مشکل شما فقط حجاب هست راست میگویید چرا چادر زیر ۴ ۵میلیون پیدا نمیشود والله شما دشمن دین در لباس ترویج ان هستید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      14

      شما ضد خدا و ضد بشریت هستید وقتی می خواهید یک گناه را پاک جلوه دهید که چرا گرانی هست و نمی گذاریم این کشور را در این چیزها بیشتر از این نابود کنید و زندگی ها را بیشتر خراب کنید که قطعا اولش می گویید حجاب را ولش کن بعد می گویید همجنسگرایی بعد شراب بعد سگ و گربه و در آخر ازدواج با محارم که این آخری رو بورس هست وقتی کشور اروپایی قانونی کرده
      شرم بر شماها

    • ناشناس
      2

      لباسشان نیز شبیه طالبانه

    • ناشناس
      9

      طالبان؟ به اجداد خودت توهین نکن چون اجداد خودت و کل دنیا همین گونه بودن ولی صهیونیسم جهانی آن را از شما می خواهد بگیرد

    • ناشناس
      4

      اسلام به زور شمشیر عربها در ایران نهادینه شده درضمن یه فرصت ۴۳ ساله نیز به شما دین زده ها داده شد تا خوتان را نشان دهید حالا که به همه چیز گند زدید اسلام تان را بردارید به همان عربستان بروید

    • 1

      همچنین عمه شان مو نمیزنه یکی سنی یکی شیعه هردو نیز از یه قماشند فقط فریب مردم

    • ناشناس
      3

      پس با این حساب مردم دنیا هم دیگر دینها را کنار بگذارند و برگردانند به خاورمیانه چون دین ها از اینجا درست شده می بینی چقدر نظر چرت می دهی

  • دانا
    4

    امر به معروف و نهی از منکر فقط مسئله حجاب نیست چقدر باید بدون تفکر حرف زد یک مسئول نباید به این راحتی تهمت همجنس گرا را به مردم شریف ایران بزند ایا در مسئله اختلاس رانت تحصیلی و شغلی فرزندان مسئولین و غیره نیز همین حساسیت را دارید شما یک جوان نا پخنه هستید که نمدانید چگونه صحبت کنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      در کاری غیر قانونی صورت می گیرد امربه معروف کیلویی چند؟ قانون باید جلو بیاید و نه زبانی در ضمن این را بگو ببینم با بی حجابی دنبال چی هستید که دنبال آن هستید؟ نکند خیرخواه هستید؟ رک بگو

  • ناشناس
    3

    شما بیمارید و روان پریش ما مشکلی نداریم شما و امثال شماهستید که نمی توانید از هیزی دست بردارید بیکاران روانی

    نظرات شما -
    • 2

      به انسانی که مالت را دزدیده توهین کن نه کسی که بر ایمانت بیافزاید

  • مردم
    26

    خود خدا تو قرآن رسما اعلام کرده زنانی که به خدا ابمان دارن(مومن هستند به خدا)باید حجاب داشته باشن
    حرف مخالفان حجاب اینه که به خدا ایمان ندارن
    وگرنه که باید به حرفش گوش میکردن
    حالا چه خوششون میومد چه بدشون میومد
    حجاب زن سودی برای خدا نداره بیحجابیشم ضرر نداره
    سود و ضررش مال شخص خود زنه
    آخرت آدما کاملا دست خودشونه

    نظرات شما -
    • 9

      ایه ۶۰ سوره نور را مطالعه کن

    • ناشناس
      15

      مردم جون معلومات منبریتو با مطالعه منابع گوناگون تاریخی بالا ببر. متن آیات را درست بخوان و شرح نزولشون و شرایط تاریخی اون موقع را مطالعه کن. زمان پیامبر اکثر مردم پارچه کافی حتی برای پوشاندن کامل ...... را نداشتند.

    • 12

      اتفاقا مجالست زیاد با هم جنس و رویگردانی از جنس مخالفه که باعث همجنسگرایی در محیطهایی که تک جنسیتی هستند می شه مثل ..... حاج اقا خودش وارد تره.

    • 5

      شما اگه فلسفه اون 6 متر پارچه را که گوله می کنی میذاری رو کله ات توضیح بدی، بعدش می تونی در مورد حجابهم فلسفه بافی کنی.

    • 8

      خاک برسرکسانی که بدون مستند قرآنی(معنی قرآن) کامنت میگذارند و ادعا میکنند حرف خداست خسته شدیم ازدست شمابیسوادها

    • 5

      آهای مردم کجایید یه مردم اینجا تنها مونده کم آورده کم که نه نابود شد خاک برسردین ظاهرفریبی که شما ساختید

    • ناشناس
      2

      خخخخه آن وقت مجالس دو جنس مخالف تعادل ایجاد می کند نه؟ چی می زنی؟ خطاب به بالایی شان ایه زمانی آمد که برخی زنان آن روزگار روسری را پشت سر می انداختند وگردن و سینه پیدا می بود و آیه آمد که آن دو جا را هم بپوشانند

    • 1

      چرا به حاشیه میرید یه رفراندم بزارید ببینید مردم اسلام را به شکلی که شما تعریف می‌کنید قبول دارند

  • ناشناس
    3

    یعنی شیخ طوسی از برداشتن روسری شروع کرد که همجنسباز شد ؟ والله ما از شما اخوندا و پیروانتون کثیفتر و حشری تر کسی را ندیدیم تا حالا

  • ناشناس
    4

    هر چه سختگیری های بی مورد و غیرمنطقی بیشتر باشد بروز آثار زیان بار آن بیشتر است! نمونه اش همین حجاب اجباری و قانونی و ایجاد محدودیت های اجتماعی بین زنان و مردان نامحرم! شما کافیست مقایسه ای بکنید بین تعداد فساد اخلاقی و جنسی افراد بالغ و فعال جنسی در خفا در دوره حکومت به ظاهر اسلامی الآن و دوره رژیم گذشته پهلوی که فقط یک شهر نو در تهران وجود داشت!

    نظرات شما -
    • 1

      شما فرزندت رو از فردا ول کن تو جامعه شب وقت بیوقت بگو آزادی....بگو سختگیری بده کلا کاری باهاش نداشته باش
      ببین چه اتفاقی می افته

  • ناشناس
    3

    اول به منکرات اصلی یعنی دزدها، اختلاسگران ،رانت خوران ، تصاحب کنندگان مشاغل دیگران ، تصاحب کنندگان صتدلی های دانشگاه دیگران که با رابطع و رانت وسهمیه تصاحب کرده اند برسید ما ببینیم در واقع نهی از منکر میکنید و عمل میکنید و دروغگو نیستید بعد نهی از منکر بی حجابی ماهم کمک میکنیم . تواین ۴۰ سال فقط فساد و کثافت و دزدی و اختلاس دیدیم خصوصا از ریش دار و چادری و تسبیح به دست و جای مهر پیشونی

  • حسین
    4

    بهش یاد دادن ... حرف خودش نیست

  • مردم
    3

    ملت که چندان به این مقوله ها فکر نمی کنن- شما ها هستین که از بیکاری به این چیزها فکر می کنین

  • صنمی
    5

    هزاران میلیارد حکومت از جیب ملت خرج میکنه تا به زنها بگن موهاتو بکن تو ، بعد همین دختر و پسر تا کمر تو سطل آشغال بدنبال یه لقمه نان هستند

    نظرات شما -
    • 2

      آفرین خوب گفتی ازنظراین جماعت کسی که حجابشرو کامل حفظ کنه بره توسطل آشغال دنبال روزی برگرده اون دنیا می‌ره بهشت اما اگه بی حجاب باشه حقشو از حکومت بخواد می‌ره جهنم

  • ناشناس
    3

    آخوند مفتخور و بدون ارزش افزوده برای کشور

    نظرات شما -
    • 5

      کسی که این همه کامنت میزاره چی مفتخور نیست؟؟؟.

  • هموطن
    3

    اختلاس و حراج مملکت به غیر، اون چه حکمی داره حاج آقا؟

  • محمد
    2

    با گشت ارشاد کلی از مفت خورها سرگرم میشوند.ولی این سرگرمی به قیمت خرد کردن اعصاب مردم است.

  • نفیسه
    28

    این نقشه ای برای تمام دنیای اسلام و تمام جهان هست .. ایران تنها کشوری هست که واقعا دربرابر آن ایستاده .. انشالله که ما لیاقت این ایستادگی را داشته باشیم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      15

      احسن و درود بر شما ...چه قدر خوشحال شدم که هنوز انسانهای مومن وجود دارند و از دین خدا دفاع می‌کنند

    • 1

      دین یعنی افیون ملت‌ها کشورهای غربی وقتی به پیشرفت رسیدند که آخوندهای کلیسا را کنار گذاشتند

    • ناشناس
      1

      عق. تو خودتم فهمیدی چی گفتی ؟ بزرگوار با این وضعی که این سلسله آخوندیسم درست کرده نه تنها اسلام راستین از بین رفته بلکه مردم همون نیمچه اعتقاداتی هم که زمان شاه داشتند رو از دست دادن . تماااااام بازدهی فرهنگی این ۴۰ سال همین بوده وجدانا

  • بنده خدا
    1

    همجنس گرا و لختی همین امثال شما هستند و دارید با این شغل شیطانی نون حرام در میاورید خدا شما را نیامرزد

  • ناشناس
    1

    امکان داره بگید شما که خزانه و ثروت ملی را بدون اجازه و رضایت ملت برمیدارید از کجا شروع کردید

  • ناشناس
    2

    طوسی که از خودتونه

  • ورا
    1

    تصورات یه ذهن بیمار جنسی

  • علم الهدی
    2

    فکر می کنم ایشون مثل اساتیدشون بین روسری و خشتک شلوار دچار اشتباه شدن....

    نظرات شما -
    • 4

      عقل سلیم میخواهد و فکر شستشو نشده تا فهمید منظور حاج آقا چه بوده

  • خون جیگر
    2

    تو و امثال تو مریض هستید به یک دکتر خوب مراجعه کن .....

  • ناشناس
    2

    جامعه آزاداست .عجیب تر اینکه شماها بدون خواست واراده مردم روسری قیمتها را ازسر کالا وخدمات برداشتید بدون توجه به امربمعروفهای مردمی که اینکار را نکنید مردم له میشوند ولی شماها توگوشتون فرو نرفت حالا روسری مردم برداشته بشه ،مردم تو گوششون فرو نمیرود چیزیکه عوض داره گله نداره ههه ههه 😂😂😉😂😉

  • پدر
    2

    كاشكي يكي هم به بد فهمي و شل مغزي اين مسئولين هم رسيدگي مي كرد . اين پارچه اي كه بستي به سرت رو يكم شل كن بلكه خون به مغزت برسه .

  • ایرانی
    4

    حاج آقا اگر به این هم اعتقاد داشتی که زبان انسان هم باید حجاب داشته باشد خیلی از این کلمات و عباراتی که بکار بردی و اتهاماتی که زدی رو از ترس همون خدا، به زبان نمی آوردی!!!!!!!

    نظرات شما -
    • 2

      شما چی شما از خدا می ترسی؟؟؟

  • نادی
    4

    متاسفانه روحیه منزوی آخوندها باعث بیماری جنسی و ذهن بیمارشان می شود

  • ناشناس
    3

    برویدگم شیدبه نام مسلمانی روزگارمردم راسیاه کردید

  • حسام
    1

    خدا لعنت کنه کسایی که باعث قدرت گرفتن شما شدن!

  • خروشچف
    3

    یعنی الان مسلمانان عراق و لبنان و سوریه و یمن و مالزی و تمام مسلمانان جهان که در کشورشان حجاب اجباری نیست همجنس بازن؟خاک بر سرت بیسواد نفهم.امثال تو حرف نزنن میمیرن؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      حالا با سواد جان بگو ببینم چرا تا 200 سال قبل همه حجاب را رعایت می کردن؟ و یهو چی شد از آن تاریخ؟ آن کشورها هم کشورشان حکومت اسلامی ندارند و تبلیغ جهانی هم در این 200 سال بر بی حجابی هست که شما با سواد هم اومدی آن را تکرار می کنی!

  • یاور
    2

    اصل همجنس گرایی از فیضیه شروع می شود

  • ناشناس
    2

    مرد ناحسابی همجنسگرایی دیگه چیه ؟؟؟چرا تراوشات مغز علیل و ناقس و روی ویلچر خودت رو به جامعه نسبت می دهی نفهم ؟؟؟اگر دستم بهت می رسید دهن مبارکت رو جر واجر می کردم تا دیگه از این مزخرفات نگی

  • ناشناس
    2

    ای عام شما در"بدی ودَدصفتی خاص"وی خاص شما نیکترازعام شمانه سنجیدم ودیدم که نشانی زتکامل احکام نِرون داردواحکام شمانه واندرحق فرهنگ هنرپرور ایران اِکرام عُمَردیدم واِکرام شمانه!!!

  • ناشناس
    2

    حاج آقا دمت گرم عجب بیان نافضی داری
    الان همه کشورهای اسلامی که حجاب اختیاری همجنس بازان و ازدواج همجنس گرایان آزاده؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    1

    سکینه الماسی زد تو پرو بالتون

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      خانم نماینده مجلس در سخنرانی اتشین
      زد تو برجک این متحجر نما ها ی دزد
      گوش کنید چه شجاعانه مطالب دل همه
      را از تریبون رسمی اخوندها میگه

  • ناشناس
    0

    بعضی ا ز کلمات. زننده. را. مثل کلمه صیغه. . وعم جنسگراییرا نباید به کار برد. دبگر تکرار نکنیداین حرفهای بدرا

  • فریبرز
    4

    ننگ بر تو
    اگر کشور توسط مدیریت باسوادی اداره می‌شد، امثال شما باید در تيمارستان میبودید. شرمم می آید که شبیه انسانی

  • داروین
    0

    کی گفته نئاندرتالها منقرض شدند؟

  • مش جمعه
    1

    ای شیخ از مرکز آمار درخواست کن که آمار فساد و فحشا در زمان شاه و زمان صدارت شما آخوندها را اعلام کنند که حجاب اجباری شما و خلع حجاب رضا شاه چه تفاوتی های فاحشی دارند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      12

      جهت اطلاع آن زمان مردم سنتی زندگی می کردن و مانند الان زنها در جامعه ول نبودن

    • ناشناس
      2

      ای ناشناس با استدلال شما مردا از اول ول بودن و فاسد پس حکومت رو بدید دست زنها تا فساد بیشترنشه

  • A-M
    6

    مطمئن باشید مردم قانونمند و شریف و متدین ایران اسلامی به دلیل اعتقاد فلبی به اجرای قانون ، بی حجابان را تحمل می کنند اگر زمانی برسد که خود را اصلاح نکنند با خشم مقدس مردم متدین مواجه می شون زیرا معتقدیم بسیاری از بد حجابان نیز خود به حجاب و عفاف معتقدند اما معدود کسانی وجود دارند که کشف حجاب را جریان سازی می کنند اینها همانهایی هستند که باید خودشان را جمع کنند و الا جمعشان خواهین کرد
    درود بر اکثریت زنان عفیف و با غیرت وطنمان ایران

    نظرات شما -
    • 1

      مردم که فعل عکس شما فکر میکنند

  • کوروش
    3

    زمان قدیم که بیحجاب بودن مگر کسی برهنه شدتوخیابان یاهمجسن گرایی آزاد بوداین چه دلیلیه

  • مسعود
    0

    چرا قبل از اینکه سخنی بر زبان بیارید فکر نمیکنید تو این اوضاع حساس که الان بانوان کشور به خاطر بعضی اشتباهات شماها ناراحت هستند بهتر نیست با حرفهای منطقی تر اوضاع رو سر و سامان بدید نه اینکه بدترش کنید

  • غریبه
    0

    میشه نشانه های اختلاس گری چپاول گری ریا کاری و غارتگری هم بفرمائید!!! اگر این شغل های کاذب نباشه میشه بفرمائید دیگه چه کاری بلدید ؟

  • ناشناس
    0

    افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت لبنیات . درد مردم اینهاست شما هنوز گیر کردید توی تار موی زنان

  • ناشناس
    0

    حاج اقاااا سعید طوسی چطور گمراه شد؟ ایشون که خانوادگی محجبه بودن

  • 0

    خاک تو سرتون که اینقدر حاشیه میسازید تا ذهن مردم رو از مسائل اصلی دور کنید...جای شما تو ایران نیست باید برید افغانستان پیش برادران طالبانتون....الکی که جوجه اخوند رو طلبه نمیگن ته تهش همتون طالبان هستید

  • ناشناس
    0

    چرا ما مردم ایران کارمون به جایی رسیده ایشون باید برای یک جامعه مدنی و با فرهنگی مثل ایران نطق بده؟ یک زمانی کانون فرهنگ و علم جهان ایران بود اما متاسفانه امروز با چه نطق های سخیف و نفرت انگیزی مواجه هستیم . علنا این جناب، زنانی که بی حجاب هستند را متهم به برهنگی و همجنس گرایی میکند . شما در لباس پیامبر عظیم الشان اسلام دارید دین را به بیراهه میکشید شما در برابر این همه ناروا سخن گفتن باید در قبال خداوند و ملت پاسخگو باشید . خداوند شمارا نمیبخشد بابت اینگونه حرف زدن و نطق کردن های بی جا و بی اساس که تنها کارایی شما برای جامعه پاشیدن بذر نفرت هست.

  • 0

    تو ایران با این حرفهایی که شما دارید باعث شدید که اتفاقاتی بیفته که وقتی بشنویم مغزمون سوت بکشه که چطور این جنایت صورت گرفته ...از بس تو فکر خشتک مردان و موی زنان هستید که ادم فکر میکنه خدا چرا زنان رو کچل خلق نکرد یا مردان رو خواجه نکرد تا اینهمه ترس تو دل شما نباشه...حجاب یه مسئله شخصیه که حکومت اونو امنیتی کرده تا ازین مسئله چه بهره ها ببره

  • ناشناس
    0

    اجنبی پرچرک این حرفارو از کجات در میاری خدایی ؟ من نمیفهمم شما چی خوندین ؟ چی بهتون درس دادن؟ چکار کردین ؟ چکار میکنین ؟ چه سودی دارین ؟ کلا چی هستین ؟ کی هستین؟ بابا
    عزیز من
    قربونت برم
    ول کن
    این حرفای سخیف که تو هر جای دنیا اگر زده بشه ؛ تحت پیگیرد قانونی قرار میگیره طرف .
    چرا شما با روان و روح مردم ایران بازی میکنید ؟
    چرا جامعه فهیم ایران رو کودن فرض میکنید ؟
    شما چرا زنده اید ؟
    شما چه سودی برای این مردم دارید ؟
    دست بکشین دیگه
    دست از سر این مردم بردارین بابا ... عه

  • ناشناس
    2

    اقایون هرچیزبگنددنمک زنندوای بهروزی که به گنددنمک شماحاجی اقا جزوه شاخه فرقان یعنی ازسرشاخه های تروریستی هستید

  • ناشناس
    2

    تشکر می کنیم از جناب آقای دکتر سید آیت الله العظمی

  • 1

    خلایق هر چه لایق
    والسلام

  • ناشناس
    1

    حاجی تمام مسائل غیر شرعی از شما شروع میشه

  • علیرضا
    1

    من فقط سرتیتر رو خوندم ،دیدم ارزش خوندن نداره، مملکت رو هواست شما هنوز اندر خم یک کوچه اید باید همه کارکنیم مملکت مون رو درست کنیم این حاجی هم بجای حرف باید بره دنبال یک شغل آبرومند تا نان حلال ببره خونه

  • ناشناس
    3

    گشت ارساد آمریکایی در پارک های آمریکا هم فعال شدن وقتی قانون شکنان بی حجاب آمدن
    خبر فوری خبرش را بگذار تا یک کمی کوته فکران غرب زده و ضد خدا حال بیایند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      خدا عقلی که بهت نداده . اگر داده بود حرف از گشت ارشاد حجاب تو امریکا نمیزدی😂

    • ناشناس
      0

      قبل اینکه خنده کنی اول برو بگرد ببین هست یا نه😄😄😄

  • جنت اله جنت آبادی
    1

    شرکت امر به معروف نمیدونه مردم ماست هم نمی توانند بخورند. آقای رییس شرکت فکرت خرابه. نیاز به روانشناس داری!!!

  • ناشناس
    2

    انسان چقدر باید نفهم باشه اینطوری حرف بزنه تازه اخوندم باشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      خوب شما را رسوا کرده و دارید می سوزید

  • ناشناس
    1

    ستادی که تو سخن گوی ان باشی بهتر از این نمیشه ... ممفور ملت خودش

  • ناشناس
    1

    آقا چرا بدون تفکر حرفهای نسنجیده سفیر روسیه را میزنی؟اون یک بیگانه هست فرهنگ ایرانی را نمی شناسد.شما چرا قدری ازشعورتون استفاده نمی کنید و اینگونه مردم شریف ایران را تحقیر نکن.فکر می‌کنی زیر پوشش حجاب مانع خواهید شد یک مقداری جامعه شناسی مطالعه بفرمایید جامعه را بهتر بشناسید.

  • هفت لنگ بختیاری
    1

    شما ها از کجا شروع کردید که اینچنین اختلاس های کلان کردید

  • متفاوت
    1

    یکی نیست بگه خب دهنت سرویس ، خود خدا هم داره بهشت رو با زن،،حوری،،تبلیغ میکنه.استفاده ابزاری.

  • ناشناس
    0

    هرانسانی درک وفهم داردقرا رنیست شما برایش نسخه بپیچید تا زمانیکه اقدامات یک فرد حقوق دیگران را ضایع نکند هرفردی مجاز به هرکاری هست دربحث عدم حجاب حق کسی موردتجاوز قرارنمی گیرد ولی در مورد اقتصاد فاسد به حقوق انسان ها تجاوز می شود پس اقتصادرا درست کنید

  • ناشناس
    1

    والله که دست شیطان رو از پشت بستید کاش همش به فکر صیغه کردن و زن نبودید خوراکیان همش اینه سیر نمیشید

  • MiLAD
    1

    بچه های بی شناسنامه قم شیش هزار و هفتصد مال بی حجابها که نبودن. همش دست گل شما بود. اینطوری حجاب نخواستیم.

  • ناشناس
    1

    این ملایان را مغزشان را اگر با آب زمزم هم صد بار بشوری باز تمام تفکراتشان از کمر به پایین است.

  • حسن
    1

    یکی به این حاج آقای امر به معروف و نهی از منکر بفهمانند
    کشف حجاب یک بهانه است برای اعتراض به وضع موجود یا نارضایتی از وضع موجود !
    هیچکس نمی خواهد در محیط برهنه با نیمه برهنه در جامعه حضور پیدا کند .
    وضع بداقتصادی را سامان دهید .
    هم ازدواج زیاد می شود
    هم نسل زیاد می شود
    هم سلامت روانی به جامعه باز می گردد
    هم بیماری کم می شود
    هم جرایم کاهش پیدا می‌کند
    هم شنا از نام خوردن می افزاید
    هم ......

  • بهلول
    0

    شما فکرتان رااصلاح کنید تاحرف خوب وعمل خوب داشته باشید .شما ازجنس شیطان هستید.

  • ناشناس
    1

    ملای کم خرد طالب.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      مودبتر باش !

  • رضا ثمین زاده معلم بازنشسته
    3

    آقا گل گفتی باید دو گانگی را از بین برد
    اول مسئولین خودشان به آنچه می گویند عمل کنند دوم چرا به هنرمندان و بازیگران گشت ارشاد گیر نمی دهد از آنها می‌ترسد اگر ترسی ندارید آنها خودشان را الگو می دانند لذا جوانان ما از آنها الگو میگیرند

  • ناشناس
    1

    حجاب را با نمایندگان اقلیتی مجلس که هرکس میتواند آرای آنان را نسبت به واجدین شرایط رای دادن بررسی کنه ولو اینکه درقالب قانون بمردم تحمیل کنند چون اعتبار مردمی ندارد نوعی فشارحداکثری برمردم محسوب میشه به این آقا بگویید اگر لازم به احیای امربمعروف ونهی ازمنکر است لطفا به دولتیها حالی کنید که دست از فشار معیشتی بر مردم بردارید خیر دنیا وآخرت شما درهمین است گرچه باور دارم که بلندگونشینان امربمعروف درعمق قضایا به آخرت اعتقادی ندارند پناهیان درباب امربمعروف ازکلمه عقل استفاده کرده بود ما هم به او میگوییم عقلتان کجا رفته است که کشور را دراقتصاد ومعیشت رها کرده اید وتوجه ایی نمیکنید سرنیزه های تراشیده شده را بنام قانون های خلق الساعه علم میکنید تا بجای رفع مشکلات معیشتی مردم بنام حجاب درامعا واحشائ مردم فرو بریدهمه اینها یک دانه جو عقل میخواهد

  • ناشناس
    0

    حجاب واقعی عبارتست از دولتی که روبروی مردم قرار گرفته. دولت نان سهمیه بندی شده که حجابی بین مردم خود ودولتش با دست خود ایجاد کرده است حجاب حقیقی آنزمانی ایست که مرد م را درتله ناداری گیر انداخته اید که نه پیش ونه راه پس درمسیر زندگی خود دارند دریغ که خانواده ها برای تهیه معاش روزانه خود به بازار میروند اما زمانیکه بخریدها وپرداخت وجه آن روبرو میشوند دود سیاهی از سروکله آنان بلند میشود ظاهر حجاب امروزه یک پدیده ایی الویت دار برای دولت مقابله کننده با مردم شده است

  • محمدرضا
    0

    این آخوندا از ۱۰۰ در صد مغزشون ۹۹ درصدش هول مسایل جنسی میگرده

  • ناشناس
    0

    دوقطبی وقتی وجود دارد که قدرت دو طرف تعادل داشته باشد ولی الان این دوقطبی نیست. فعلا زور و سرنیزه و تفنگ دست حکومته

  • محسی
    0

    همین تو عامل ترویج فساد و دین گریزی جامعه ای

  • ناشناس
    0

    این اماری که این اقا گفته توشهرهای مذهبی امارش بیشتر از جاهای دیگره

  • حامد
    0

    نمیشه ما یه صبح آخوند نبینیم؟

  • مهیار
    0

    چقدر راحت با هوچیگری مسئله حجاب مسائل اقتصادی رو به حاشیه روندن سیاست آخوندیسم!!!

  • ناشناس
    0

    اگر دزدی , اختلاس , فساد مدیران , حقوق های نجومی , چند پسته های حقوق دهها میلیونی , وام های نجومی بلاعوض و یا با بهره کم برای خواص , رشوه , زیر میزی , ضد و بند , که در همه موارد فوق در کل جهان هستی رکورد زدیم جمع بشه مسلما حجاب هم درست خواهد شد . فعلا در انسانیت شرافت وجدان صداقت دینداری منفی 10000000000000000 هستیم

  • Majid Hesampour
    1

    دقیقا دیدی تو بقیه کشور ها ملت فقط در حال تجاوز به همدیگه هستند تو خوبی

  • ناشناس
    3

    خخخخ حالا فهمیدم اینا می ترسن خانما همجنس باز بشن چیزی به خودشون نرسه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      نخود مغز

  • ناشناس
    0

    اول این سلبریتی ها را تذکربدین که دائم با چهره های بیش از حد رنگ ولعاب شده ولبتیهاوعکیهای بااین وآن باپزدذدن با ماشین‌ها وشوهران دوم و سوم و چها م و... د فضای مجازی گوی سبقت رااز یکدیگر ربودنداینها چه شوهردار چه بی شوهرشان باعث تح یک ج آنان مردم هستند زنی که 59 سالشه راه افتاده دم ازطلاق شوهر دوم و در جستج ی شوهر سوم و پول است اینها واقعا آدم حسابیند؟ اینهااسلامین یاپز شوهران پولدارسون سلام میدن یارزاس وآرایش وگست وگزارش ن از خت های عادی جامعه وقتی اینهاوفاحت راازحد در هر موردی گذر اندن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      وقتی ساعت خوابت رد شده، مجبور نیستی کامنت بذاری
      همه رو غلط نوشتی

  • اصغر
    3

    مسئله تار مو نيست ، مسئله نافرماني از فرمان خدا و قانون مملكت است .

  • هموطن
    0

    متاسفانه بجای تبلیغ و داشتن برنامه آمورش در صدا و سیما گشت ارشاد قرار دادیم به بهانه مختلف افراد را به... هدایت کند این کار ها باعث بدبینی و نتیجه عکس دارد گشت ارشاد باید حداقل مدرک لیسانس روان شناسی داشته باشند نه تحصیلات حوزوی و...

  • ناشناس
    0

    پس این آقازاده های خارج نشین برهنه که پدرهاشون جای مهر رو پیشونی دارن و هر کاری میکنن چی اینا دست پرورده خودتون هستن آقایون و خانمهایی که دم از حجاب و پوشش میزنن ذهن شما منحرف ترسن و کثیف ترین ذهن هاست چون همه چیز را در مسائل جنسی میبینید خدا از روی زمین برتون داره که یک ملت از افکار پلید شما در امان باشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها