کارشناس روابط بین الملل در واکنش به اظهارات نبویان: ‌

اینکه بگویند اسرائیل برجام را به ایران تحمیل کرد طنز سیاسی است

یک کارشناس روابط بین الملل به اظهارات نبویان، نماینده مجلس مبنی بر اینکه اسرائیل برجام را به ایران تحمیل کرد واکنش نشان داد.

اینکه بگویند اسرائیل برجام را به ایران تحمیل کرد طنز سیاسی است

رضا نصری در این باره نوشت: ‌اینکه بگویند اسرائیل برجام را به ایران تحمیل کرد طنز سیاسی است. یک نگاه به کارنامه لابی اسرائیل در واشنگتن و مقابله بی سابقه نتانیاهو با دولت اوباما بندازید تا روشن شود اسرائیل موافق برجام بود یا مخالف آن!

این نکته که ظریف پذیرفت ایران استثنا شود را هم وارونه جلوه می‌دهند! در برجام آمده سایر کشور‌ها نباید تصور کنند حقوقی که برای ایران به‌رسمیت شناخته شده - از حمله حق غنی‌سازی - شامل آن‌ها هم می‌شود! اگر استثنایی هست، از این جهت است، نه اینکه ایران پذیرفته باشد در محدودیت استثنا باشد! اتفاقا درد اسرائیل و امثال پومپئو و بولتون هم همین بود!

چطور فردی که چشم بر ریاست مجلس دارد اینگونه موفقیت‌ها را ذلت جلوه می‌دهد! آیا قرار است همین نگاه جناحی به یک امر ملی صدای خانه ملت باشد؟

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • هبه تک ماکارون
    0

    بعد این نابغه شده نماینده اول کشور !؟ اگر اسرائیل تحمیل کرده بود که طبیعتا نباید خود اسرائیل و بن سلمان و ترامپ یهودی بزرگترین مخالف برجام می بودند ؟ بی جهت نگفته اند که : بعض الطویل احمق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها