خبرگزاری تسنیم مطرح کرد:

تکذیب اختلاف میان مقامات عالی‌رتبه کشورمان در موضوع انتقام از اسرائیل

یک منبع آگاه در گفتگو با تسنیم، هرگونه اختلاف میان مقامات عالی‌رتبه کشورمان در موضوع انتقام از رژیم صهیونیستی را رد کرد.

تکذیب اختلاف میان مقامات عالی‌رتبه کشورمان در موضوع انتقام از اسرائیل

خبرگزاری تسنیم نوشت: علی رغم عملیات روانی کذب رسانه‌های اسرائیلی مبنی بر وجود اختلاف بین مقامات عالی‌رتبه کشورمان از جمله رئیس جمهور و سپاه پاسداران در انتقام از رژیم صهیونیستی در پی ترور شهید اسماعیل هنیه، یک مقام آگاه امنیتی به خبرنگار تسنیم گفت که در این موضوع (خونخواهی شهید هنیه) در سطح راهبردی نظام نه تنها هیچ اختلافی وجود ندارد، بلکه اراده، همزبانی و اتفاق نظر برای انجام این اقدام درمیان مقامات کشور در طول سالهای گذشته کم نظیر است.

این مقام آگاه تصریح کرد: نحوه این اقدام در عالی‌ترین سطح و در شورای عالی امنیت ملی تصمیم‌گیری می‌شود که رئیس جمهور هم رئیس این شوراست.

بنا بر این گزارش، در پی ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، جمهوری اسلامی ایران صراحتاً اعلام کرد که پاسخ این ترور را خواهد داد.

حضرت آیت‌ا‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای که به همین مناسب صادر شد، تاکید کردند که "ما در این حادثه‌ی تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، خونخواهی او را وظیفه‌ی خود می‌دانیم."

مسعود پزشکیان رئیس جمهور نیز در بیانیه خود تصریح کرده بود که "جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی و عزت و اعتبار خود کوتاهی نخواهد کرد و رژیم صهیونیستی به زودی نتایج اقدام بزدلانه و تروریستی خود را خواهد دید."

سپاه پاسداران نیز در بیانیه رسمی خود اعلام کرده بود که "خونخواهی شهید اسماعیل هنیه قطعی بوده و رژیم ماجراجو و تروریست صهیونی پاسخ این جنایت که مجازات سخت  است را در زمان، مکان و کیفیت مقتضی، قاطعانه دریافت خواهد کرد."

در پی تصریح مقامات عالیرتبه کشور بر حتمی بودن پاسخگویی به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی که موجب برهم ریختگی وضعیت روانی ساکنان سرزمین‌های اشغالی و مقامات دولت صهیونیستی شده،  رسانه‌های این رژیم در اقدامی هماهنگ سعی در القای ناهماهنگی میان مقامات کشورمان در پاسخ به این ترور دارند.

پیش از این، تلویزیون اینترنشنال به عنوان اصلی‌ترین رسانه فارسی زبان مجری سیاست‌های اسرائیل نیز این خط خبری کذب را مطرح کرده بود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    3

    همه بدانند از دیدگاه جهانی، مسئولیت هرگونه حمله و موشک پرانی به سایر کشورها، به عهده شخص رییس جمهور آن کشور مهاحم است.
    لذا در صورت موشک پرانی، دشمنان انتقام سختی از رییس جمهور خواهند گرفت، یا در هوا او را حزغاله میکنند یا در زمین او را متلاشی خواهند کرد، لذا دستور حمله فقط و فقط به پای رییس جمهور نوشته میشود.
    اظهارنظر مابقی مقامات از نظر دنیا، فاقد ارزش است.

  • ناشناس
    0

    بدون شک بین مسئولین چند تا آدم فهمیده هم پیدا می شه که درک می کنند اگر درگیری پیش بیاد و شرایط زندگی مردم سختتر بشه ممکن هست بعدا جایی برای زندگی نداشته باشند پس با تندرو ها مخالفت می کنند

  • ناشناس
    0

    اول اینکه شما برای شهدای هسته ای کشور هیچ کاری نکردید ولی برای یک عرب می خواهید کشور را به جنگ بکشانید این یعنی بی احترامی به مردم ایران و ایرانی دوم اینکه ملت ایران با جنگ مخالف هست اگر کسی جنگ می خواهد تشریف ببرد لبنان و فلسطین ...
    سوم اینکه هوا گرمه برق هم نداریم اجازه نمی دهیم که نیروگاهها نابود شوند

  • ناشناس
    0

    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

  • ناشناس
    0

    نه به جنگ
    نه به جنگ
    نه به جنگ

  • ناشناس
    0

    من فکر می کنم عده ای جنگ طلب در ایران هستند که عمدا اسماعیل هنیه را که در لیست ترور اسرائیل بود در طبقه ۴ اسکان دهند وگرنه چه دلیلی داشت سطح امنیتی ایشان را تا این حد پایین بیارند

  • ناشناس
    0

    کدام انتقام ؟؟؟؟ هنیه فلسطینی و رهبر حماس بوده و انتقامش هیچ ربطی به ما نداره ، خود حماس انتقامش رو بگیره

  • ناشناس
    0

    چطور با اینهمه امنیت تونستن دقبقا بزن همبه رو بکشن. حتما جاسوسی هست منفعت شان در خطر است.و میخوان ایران رو مجبور به جنگ کنن. تا خودشان سود ببرن.

  • ناشناس
    0

    خدارا شکر ما یه قرن طول میکشد تصمیم بگیریم .وگرنه الان دنیارانابودکرده بودیم .

  • ناشناس
    1

    طبق اعلام مقامات نظامی و سیاسی اسرائیل این کشور آماده هر گونه اقدام سپاه هستند .لطفا جمهوری اسلامی و پاسدارها سریع تر اقدام بفرمایند!.

  • ناشناس
    0

    بزودی بزودی اسراییل کودک کش تان را می پوکنیم آماده باشید اسراییل کودک کش تروریست مرگ بر اسراییل غاصب و قاتل گرگ صفت شمر زمانه و مرگ بر پدر اسراییل امریکا شیطان بزرگ .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد