حسن روحانی : یک برنامه ۱۰۰ روزه و یک برنامه ۴ ساله داشتم

روحانی در بخشی از گفتگوی خود در سال ۱۳۹۹ گفته بود: من از ابتدای تبلیغات انتخابات ۹۲ چندین بار تصریح کردم که من یک برنامه ۱۰۰ روزه و یک برنامه ۴ ساله دارم.

حسن روحانی : یک برنامه ۱۰۰ روزه و یک برنامه ۴ ساله داشتم

به گزارش کانال تلگرامی رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم، حسن روحانی، رئیس‌جمهور دوره دوازدهم در دیدار مدیران ارشد رسانه‌های کشور، در تاریخ ۴ شهریور ۱۳۹۹ گفت: گاهی گفته می‌شود که فلانی گفته من ۱۰۰ روزه مشکلات را حل می‌کنم.

وی افزود: این یکی از نکاتی بود که نادرست در برخی از رسانه‌ها مطرح شد و همانطور که اخیراً مقام معظم رهبری روز یکشنبه بیان کردند که بسیاری از دولت‌ها رسم این است که برنامه ۱۰۰ روزه برای خودشان اعلام می‌کنند و در آن ۱۰۰ روز یک کار‌هایی می‌کنند و یک برنامه هم برنامه ۴ ساله است، من از ابتدای تبلیغات انتخابات ۹۲ چندین بار تصریح کردم که من یک برنامه ۱۰۰ روزه و یک برنامه ۴ ساله دارم. بعد از پیروزی در انتخابات مصاحبه هم کردم و تأکید کردم که در ۱۰۰ روز یک کار‌هایی را انجام می‌دهم و اعلام می‌کنم. معلوم است هر مشکلی در ۱۰۰ روز حل نمی‌شود، ولی می‌شود در داخل ۱۰۰ برخی از مشکلات را برنامه‌ریزی و حل کرد.

روحانی تصریح کرد: مهم‌ترین مسأله یعنی مذاکرات هسته‌ای، توافق موقت داخل همین ۱۰۰ اتفاق افتاد. در همین ۱۰۰، توافق موقت کردیم و برنامه‌های اقتصادی من هم در ۱۰۰ تدوین شد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    نذاشتن کارکنه وگرنه تاالان بیستدرصدمسیررسیدن به عربستان وامارات رارفته بودیم

  • عباس
    5

    خیلی دروغگو هستی .خیلی ...۸ سال مملکتو آلاف خودخواهی خودت کردتی . آخرتی هست باید جواب پس بدی

  • ناشناس
    0

    درستش هم همین است که دولت یک برنامه کوتاه مدت سه ماهه و یک برنامه میان مدت یکساله و یک برنامه بلند مدت چهار ساله داشته باشد و صرفاً متکی به برنامه کلی پنجساله توسعه نباشد بلکه یک برنامه اجرایی جزیی و عملیاتی هم داشته باشد. مثلاً ما مردم ایران الآن نمی دانیم دولت آقای دکتر پزشکیان در زمینه کاهش نرخ ارز در بازار غیررسمی و کاهش نرخ تورم بهای کالاها و خدمات و کنترل نقدینگی و رشد پایه پولی کشور و احیای برجام و افزایش رشد سرمایه گذاری داخلی و خارجی و حمایت از تولید داخلی و واردات خودروهای اقتصادی و لوازم خانگی و کالاها و تجهیزات مورد نیاز کشور و رفع ناترازی مصرف انرژی و رفع غیرقانونی فیلترینگ و برچیده شدن گشت غیرقانونی ارشاد و اخراج اتباع خارجی غیرقانونی ساکن در ایران و توسعه احزاب سیاسی و نهادهای مدنی و کاهش فاصله فاحش طبقاتی و افزایش تولید مسکن بر اساس الگوی مصرف خانوار متناسب با نیاز کشور و کاهش قیمت املاک و توسعه زیرساخت های کشور چه برنامه مدون اجرایی و عملیاتی دارد؟

  • عباس
    3

    حسن دولت شما خیلی ناتوان بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد