فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به تقاضای امام جمعه مشهد از پزشکیان برای ابلاغ قانون حجاب:

آقای علم الهدی می‌آیید برویم مراکز خرید آرمیتاژ و آلتون در مشهد و از بی حجابان، علت را بپرسیم؟!/ جواب سوالات مردم درباره وام نجومی رئیس بورس و بخور بخورها را آماده کنید/ شمایید که باید تاوان کار فرهنگی ناکرده خودتان را بدهید، نه اینکه طلبکار باشید

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به تقاضای امام جمعه مشهد از پزشکیان برای ابلاغ قانون حجاب نوشت: آقای علم الهدی، بی حجاب ها شبهه‌هایی درباره عملکرد ما متدینین و پاره ای از مسئولان دارند. حتما به شما می‌گویند بیرون بودن موی من بدتر است یا بخوربخورهای بعضی ها؟ و مثلا وام نجومی به رئیس بورس؟ یا مثلا از حجاب من جامعه بیشتر آسیب می‌بیند یا بیکاری جوانها؟ یا فرضا می‌گویند همه احکام خدا اجرا شده و همین حجاب مانده؟

آقای علم الهدی می‌آیید برویم مراکز خرید آرمیتاژ و آلتون در مشهد و از بی حجابان، علت را بپرسیم؟!/ جواب سوالات مردم درباره وام نجومی رئیس بورس و بخور بخورها را آماده کنید/ شمایید که باید تاوان کار فرهنگی ناکرده خودتان را بدهید، نه اینکه طلبکار باشید

محمد مهاجری در یادداشتی تلگرامی خطاب به علم الهدی، نوشت:

جناب امام جمعه محترم مشهد! سلام علیکم

دستور فرموده‌اید آقای رئیس‌جمهور، قانون عفاف و حجاب را که به تصویب مجلس و شورای نگهبان رسیده است، ابلاغ کند.اینکه بر اجرای یک قانون ولو بصورت گزینشی اصرار دارید اشکالی ندارد اما...

همچون جناب شما و اگر جسارت نباشد، حتی بیشتر از حضرت‌تان به حجاب اعتقاد دارم و خانواده ام نیز به آن التزام عملی دارند . از طرفی معتقدم قانون باید اجرا شود ، اما جنابعالی را به عنوان یک مبلغ دین که عمرتان را در این راه گذاشته اید به یک گشت و گذار دعوت می کنم.

یک روز عصر که هوا خنک می‌شود، تشریف بیاورید برویم به یکی دو مرکز خرید مشهور مشهد سر بزنید. مثلا آرمیتاژ ، آلتون یا هرجای دیگری که مایلید. سرزده و بدون اطلاع قبلی هم بیایید. کسی را هم به همراه نیاورید. از محافظان‌تان هم بخواهید با اندکی فاصله از شما مراقبت کنند

قطعا در این مراکز خرید، بانوان و دخترانی را خواهید دید که با حجاب مدنظر من و شما فاصله دارند. ممکن است از دیدن این صحنه ها اعصابتان به هم بریزد و  چهره درهم بکشید و با خودتان بگویید وااسلاما؟ کجاست گشت ارشاد؟ پس چرا پزشکیان قانون حجاب را امضا و ابلاغ نمی کند تا این دخترکان بدحجاب و بی روسری، اینجور وقیحانه در شهر مانور ندهند؟ 

اما برخودتان مسلط شوید. آیه معروف " وَلَوْ کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ الْقَلْبِ لَانفَضُّوا مِنْ حَوْلِکَ  فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ " را بیاد آورید که خدا به رسول خود که اسوه جهانیان است می گوید: اگر  اگر خشن و سنگدل بودی، از اطراف تو، پراکنده می شدند. پس آنها را ببخش و برای آنها آمرزش بطلب.

با رعایت ضوابط شرعی به سمت چندنفر از افراد بدحجاب و بی حجاب بروید. اصلا نگران نباشید. به شما توهین‌ و بی‌ادبی نمی‌کنند. قریب به اتفاق‌شان حتی اگر از روحانیون‌گله‌مند باشند، حرمت آنها را رعایت می‌کنند.  اینها از فرعون بدتر نیستند. خدا خطاب به موسی گفت وقتی با برادرت نزد او می روید با زبان نرم حرف بزنید. شما هم با این بانوان آرام سخن بگویید. از آنها بپرسید چرا حجاب ندارند یا کم دارند؟

جوابهایی می شنوید که انتظارش را ندارید. شبهه‌هایی در باره عملکرد ما متدینین و پاره ای از مسئولان دارند. حتما به شما می‌گویند بیرون بودن موی من بدتر است یا بخوربخورهای بعضی ها؟ و مثلا وام نجومی به رئیس بورس؟یا مثلا از حجاب من جامعه بیشتر آسیب  می‌بیند یا بیکاری جوانها؟ یا فرضا می‌گویند همه احکام خدا اجرا شده و همین حجاب مانده؟

برای این‌جور سوالات، جوابهای آماده داشته باشید و پرسش کنندگان را قانع کنید. اصلا شغل شما هدایت جامعه است و برای هدایت باید مانند پیامبر و ائمه از بیان و سخن ملایم بهره گرفت. وقتی از جناب‌تان سوال می‌کنند، نه ابرو درهم بکشید، نه عصبانی بشوید و نه برای باحجاب‌ کردن‌شان شتاب کنید. بیاد بیاورید که پیامبر رحمت در سه سال نخست نبوتش چند نفر را مسلمان کرد؟ فکر کردن به این قسمت از تاریخ، امیدوارتان خواهد کرد. 

متقابلا شما از آنها بپرسید مثلا چقدر پول گرفته ای که بی‌حجاب بیایی توی این پاساژ جولان بدهی؟ یا کدام دشمن فریبت داد که چنین می‌کنی؟ یا مثلا استفاده از ماهواره و فیلترشکن چقدر در پوشش اکنونت تاثیر گذاشته؟ 

خب، از گشت‌وگذار خسته شدید؟ خدا قوت.  از مرکزخرید به منزل یا دفترتان برگردید،  یک استکان چای بنوشید و به تاثیر گردش‌فرهنگی‌تان بیندیشید. اگر ذره ای و فقط ذره ای در ذهن یک بانوی بی‌حجاب تردید ایجاد کرده باشید که کارش ممکن است غلط باشد، شما برنده اید.

آقای علم‌الهدی! گفتگو معجزه می کند. عرض کردم گفت وگو . یعنی هم شما بگویید هم طرف‌مقابل‌تان بگوید. اینکه از  منبر  یا تریبون نماز جمعه یکسویه حرف بزنید کارکرد خاص خود را دارد و همه جا کارآیی ندارد. یک بار چنین دیالوگی را تجربه کنید و تاثیرش را با همه سالهایی که مونولوگ گفته اید مقایسه کنید.

یقین دارم پس از این اقدام، دیگر برای مقابله با بی‌حجابی، نسخه بگیر و ببند نمی‌پیچید. حتی دستور اجرای قانون حجاب را هم نمی‌دهید. قبول می‌کنید که زنان و دختران با توسری، روسری نمی‌پوشند. این شمایید که باید تاوان کار فرهنگی ناکرده خودتان را بدهید.بجای اینکه طلبکار باشید بدهکار می‌شوید. بجای کلمات غلاظ و شداد، از ادبیات مهر استفاده می‌کنید. با لحن خشن، جامعه را به دوقطبی موافق و مخالف حجاب تقسیم نمی‌کنید. باحجابها را مورد نفرت بی حجابها و بالعکس قرار نمی‌دهید...

 و اگر درست عمل کنید علم الهدی=پرچم هدایت می‌شوید. وگرنه، آش همین است و کاسه همین.

 

ببینید: همسر سیداحمد خمینی در کنسرت سهراب پورناظری

 

ببینید: اعترافات جنجالی سید جواد هاشمی درباره عروسش

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 70
  • حسن . بیسواد.
    0

    بیایید ؟بروی؟بکنید.؟بدهید؟کی؟من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      اقای نویسنده ایشان مگر چکاره است به رییس جمهور دستور دهد

    • وای بر تو . وای بر ما
      48

      تو را چی میشود ؟ از چه میگویی ؟ وای بر تو ؟ با داشنمند بزرگ جهان اسلام چنین سخن مگوی ای نابخرد
      چگونه بر خود چنین رخست میداری که زبان بر توهین و گستاخی بچرخانی
      عزیز دل ما در طرقبه استراحت میفرمایند
      باشد تا 120 سال دیگر طلوع ها و غروبهای خورشید را نظاره گر باشند
      حضرت ایشان نصایح میفرمایند و مردمان بایستی پول دل به جانان
      سخنان گهربارشان سپرده
      غنیمت شمارین اینچنین در و گوهر فشانی حضرت آیت اله دامت برکاته معظم التعالی علیه را

    • ناشناس
      1

      اقای مهاجری میگویند : عیب می جمله بگفتی هنرش نیز بگو ی . خوشبختانه جمهوری اسلامی هر عیب و ایراد ی از ابعاد مختلف دارد یک مزیت خوبی هم با اعمال و رفتار مسئولین در ایران به مصه ظهور رسانده و ان اینست که مردم در اثر همین مواردی که فرمودید گرایش عجیب و غریبی به مطالعه و پژوهش در تمام موارد پیدا کردند در کنار این مطالعات تکنو لژی و زندگی دیجیتالی و ماهواره ای نیز افزون به اگاهی مردم شده بنابراین این مردم ملت 300 سال پیش دیگر نیستند که چشم بسته و لال و کر و کور از خواسته های بجا و بحق خودشان بگذرند بلکه در هر موردی میروند به دنبال ریشه و اهداف ان موارد و سپس با دست پر جواب میدهند . این موارد فرهنگی اجتماعی برای مسئولین دست نشانده بعلت نداشتن دانش و اگاهی های به روز قابل درک و فهم نیست و فقط یک خط مستقیمی که از 300 سال پیش وسیله زمامداران متحجر و ضعیف و ناتوان مانند شاه سلطان حسین یادگرفته اند را میخواهند در جامعه کنونی پیاده کنند در اینجاست که دو نسل در مقابل هم قرار میگیرد و انکه در قدرت میز و منصب است طبیعی است پیروز موقت این تقابل میشود ولی نسل جدید چون علم و برهان و دلیل و اسناد در مغز و روح و روان انها جاافتاده و بقولی نهادینه شده بعد از مدتی دوباره در مقابل نسل قدیم میایستند نسل قدیم هم بعلت کهولت سن ونداشتن دانش و اگاهی اکادمیک و داشتن مناصبی که در خواب هم نمیدیدند و یک قدرت کاذب برای انان درست شده برا ی نیل به تمایلات شخصی خودشان چاره ای جز زور و کتک و تنبیه و زندان چیز دیگر ی را نمیبینند. نسل جدید که در دنیای مدرن امروزی پرورش پیدا کرده به این نتیجه رسیده که برای اداره مملکت علم و دانش و اگاهی اصل انکار ناپذیر زمامداری میباشد در این وضعیت وقتی اشخاص متحجر و بیسواد و دانش و لمپن را میبینند که در اثر بی تفاوتی و بی سیاستی و بی کفایتی مملکتش را دچار هزاران مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی کرده اند و دین و ائین اصل و اصیل محمدی را از مملکت برده اند مچدد در تقابل با این حضرات میشوند و نا فرمانی های مدنی صورت میگیرد و معتقد هستند مدنیتی در مملکت وجود ندارد که ما رعایت کنیم . در مقوله اجتماعی هم این مشکلات هست یک تشکیلاتی درست کردند بنام فرهنگستان زبان فاسی که بر حسب بودجه سالیانه هزینه سرسام اوری به این تشکیلات میدهند که اسامی خارجی را به فارسی برگردانند مثلا مردم نگویند پیتزا بگویند کش لقمه وجدانا بعد از این همه سال و هدر رفتن بودجه این مملکت هنوز کسی دیده شخصی برود رستوران بگوید بمن کش لقمه بدهید ؟ خوب نسل جدید این بخور بخور ها و این هدر رفتن بودجه مملکت و ایجاد کثرت قدرت در تمام شهر ها و استانها را میبینند و طبیعی است عکس العمل مخالف نشان میدهند . و چون قدرت و تفنگ در دست نسل قدیم است نسل جدید یا راهی گور میشودو یا زندان ؟؟؟؟!!!

    • اشنا
      0

      این وای بر تو وای برما هم در طرقبه همنشینه با اقا .اقا اقا .همفکر هم هست .دیگه بقدری این بیحجابی را لوث کردیدکه مردم نگاهی به شعر ناهمگون این نظر هم نمیکنند. وای بر شما و وای بر کسانیکه اصلا نمیخواهند ببینند چگونه مردم را لحباز کرده اند. رضاخان هم نمیتونست اینکونه چادر را بردارد. چکار کردید با من با حجاب که نمیتونم بیرون بروم اینجا را با مبارزه با غربگراها ،بافرهنگ ضد غربی مورد نظرتان بشدت غربی کرده اید . واقعا یا کور شدید یا نمیخواهید ببینید . در هر کوچه و محله و برزن با حجابان شما از ترس دیدن این صحنه ها خانه نشین شده و دیگه نمیتونید جلوگیری کنید. اصلا اینکاره نبودید ادای مسلمانی را دراوردید. بگذارید مردم فهمیدن را از شما نه از اعمالتان یاد بگیرند و گرفتند و باز هم لجاجت شما عاقبت خیری نیاورده فقط بی بند و باری را تجویز کردید در لباس مامور دین . وقتی امام میگه شما یک نانوایی را نمیتوانید بچرخانید و اداره کنید چرا پایتان را از حد و مرز کوچک خود بیرون میگذارید. بس کنید از حالا دیگه جلوی ضرر را با سکوت خود بگیرید که خیلی دیره

    • ناشماس
      1

      چرا بفکر زائران کربلا نیست

    • ناشناس
      1

      خدا نابودتون کند

  • عدالت
    5

    سلام ودرود برشما چقدرزیبا حرف دل مردم را زدید .

    نظرات شما -
    • که می آورند
      2

      ایشان برای دیدن بی حجابها بروند مراکز خرید !!؟
      چی میگی ؟
      بیحجاب ها را باید به خدمت ایشان بیاورند

    • عمو جانی
      0

      و این قصه سرررری دراززززززز دارررررد

  • مرتضی
    0

    نمیدونم چرا درمورد چای دبش و تعجیل در محاکمه عوامل اون حرفی نمیزنه این آقای علم الهدی

  • عباس
    60

    توی مناطق بالای شهر مشهد
    حجاب اصلا رعایت نمی شه
    خیلی افتضاح هست

    نظرات شما -
    • حسن . بیسواد.
      1

      وای وای مواظب خودت باش.

    • بهلول
      1

      عباس مناطق بالای شهرنرودورحرم بچرخ

    • بابک
      0

      دم حرم به نظر شما بهتره بریم

  • شاهد
    66

    وامهای سازمانهای دیگر و کاکنان بانکها و ... همه قانونی و درسته ولی وام رئیس بورس چون امام صادقی هستش اشکال داره ؟.ننگ بر منافقین و هزار چهره و فاسد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یعنی وام رییس بورس به نظر شما قانونیه؟

    • ناشناس
      0

      اگر دردم یکی بودی چه بودی

  • شاهد
    33

    هزار نفر از افراد غیر امام صادقی خلاف میکنند هیچ صدایی در نمیاد اما اگر یک امام صادقی کوچکترین حرکتی حتی قانونی انجام بده این جماعت منافق و هزار رنگ جیق بنفششون گوش دنیارو کر میکنه. لعنت خدا بر هرچی منافقه.

  • ناشناس
    34

    علم الهدی
    پرچم هدايت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ادب آنکه آموختی ازبی ادبان

  • ناشناس
    0

    بر فرض محال که حجاب اختیاری وآموزش درویش کردن چشم مردان حرام باشه ولی این هرگزدزدی وسهمیه وبهره روتوجیه نمیکنه

  • ناشناس
    0

    از کوزه همان تراود که در اوست
    نمیشه از امثال ایشون توقع داشت که قدرت تجزیه و تحلیل مسائل روز جامعه رو داشته باشند حالا دنیا بماند صرفا درامدهای ایشون بر اساس همین تراوشهاست

  • ناشناس
    1

    عجیب هست یک انسان عاقل و عادل تو جمع اصولگراها پیدا شد !!

  • مهدی‌محمدنژاد
    30

    بخدابخدا‌ تیتر خبر‌ رونصفه‌ خوندم‌‌فهمیدم‌‌این‌‌فعال‌ اصولگرا‌ کیه‌ وچی‌‌ میخواد🤣😆😆😆
    بازم‌ مثل‌ همیشه، محمدمهاجری،
    این‌آقا‌ روزنامه‌ هم‌ داره؟؟
    توهمات‌ یک‌ ذهن‌ خطرناک،
    بسه‌ دیگه‌ بزرگ‌ شدی، دیگه‌ واسه‌ خودت‌ مردی‌ شدی‌ محمد،آفرین‌، روسفیدمون‌‌کردی‌محمد،
    این‌ سیاست‌ هم‌ ماهی‌ سفید‌های خوبی هم‌ داره،
    فقط‌ باید‌ ماهیگیری‌ بلدباشی،
    لطفا چاپش‌ کنید،حتی‌ اگه‌‌خوشتون نیومد،تشکرازآزادی‌ بیانتون ،

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اینقدر تابلو نوشتی که کاملا معلومه کار سفارشیه.
      آقا اینارو چقدر فاکتور میکنید...بگید ببینم اگه میصرفه که با بر و بچز خدمت برسیم...

  • نصرت
    42

    باسلام، مهاجری به کجا چنین شتابان واقعا برات متاسفم استاد مغلطه کردن هستیا، با وجود امثال شماها دیگه نیازی به اسرائیل و امریکا نیست ...
    خدا عاقبت هممونو به خیر کنه ان شاءالله

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اقای علم الهدی چرا می خواهید ایران را به تصرف طالبان در بیاورید؟ چه نفعی در این کار برای شما نهفته است؟

  • ناشناس
    2

    هرکس باید کارخودشو بکنه !

    زمانیکه کمونیست در منطقه بشدت فعال بود تبلیغات اسلامی سنتی بدون وابستگی به مراکز قدرت جلوی ورود ان به ایران را گرفت !
    روحانی باید کارخودشو بکنه
    روحانی باید فقط بالای منبر موعظه بکنه
    روحانی نباید کارش سازمانی و براساس برنامه مراکز دولتی باشه
    باید حرف قشنگ بزنه تا مردم بروند دنبالش ....
    روحانی نباید پست سیاسی داشته باشه تا مبسوط الید باشه !
    اززمانیکه روحانیون را از مساجد به ادارات فرستادن معنویت در جامعه رنگ باخت ....

  • ناشناس
    0

    فکرمیکنی نمیدونن وگرنه چراتواین وضع که رگورد سقوط پول وجمعیت وزادوولدومعشیت وخودکشی وفرارنخبه وفسادوتبعیضه میادازاسم تلویزیون بجای تلویزیون که واژه فارسی بجاش نیست میگه

  • حاج حسن
    0

    جناب اقای فعال سیاسی نظریه تحلیلهای شما درست منطقی وعین واقعیت وضع موجود جامعه می باشد من التوفیق الی الله........

  • ناشناس
    5

    اول که دعوت از امام جمعه برای دین وضع حجاب و فروشگاه ها حرف حسابی است اگر امام جمعه این قدر از وضع بی خبر است وا بحال خودش و مردم. دوم اگر وضع را می داند و هیچ کاری نمی کند پس انسان شک می کند که کاسه نیم کاسه ای در کار است. سوم اینکه دختر بی حجاب می گوید اینکه مویم معلوم شود بد است یا بخور بخور این عین بیان حماقت است چون هر دو کار منکر است و اینکه هم باید تابع قانون باشند و قانون شکنی به هر رژیم ممنوع است هرکدامش در جای خودش جرم محسوب شده و باید اصلاح گردد. اینکه خدا گفته بزبان نرم صحبت کن لعنت برمنکرش اما زبان نرم را کسی نفهمیده و نمی پذیرد میگوید آزادم و همه کاره؛ مگر نشنیشدی که حضرت علی علیه السلام فرمود: وقتی پیشنهاد قبول واقع نشد باید با زبان شمشیر صحبت کرد این آقا همه چیز را یک جانبه و برطبق احساس خودش بیان کرده است از آن امام بعد از پیامبر بزرگترین مفسر قرآن کسی نیست.

  • ناشناس
    1

    ایت الله سیستانی با اینکه مرجع بزرگ تقلید شیعیان جهان و مستقر در شهر نجف می باشند ایا به دولت عراق دستور ولایحه حجاب اجباری صادر کردند که داخلیها اتش بیار معرکه شدند؟ البته اینجانب با بی بندوباری مخالفم اما حجاب کارفرهنگی می خواهد که 43 ساله بودجه فرهنگی صرف کارهای دیگه میشه

  • ناشناس
    0

    با حجاب كردن وبي حجاب كردن قانون ندارد بستگي به عرف جامعه وفرهنگ دارد در اين ٤٠سال چكار كرديم ،حتي كاري كرديم كه ٨٠درصدمردم اصلا با شما وفرهنگ شما عنان دارند

  • ناشناس
    1

    مملکت را خوردن و نابود کردن روز به روز بدبختتر و بیچاره تر می شیم انوقت این شکم گندههای بی خاصیت بند کردن به حجاب که فکر مردم را از فساد خودشان منحرف کنند

  • ناشناس
    0

    اول معلوم کنید اولویت ایشان در قضیه حجاب حفظ اسلام است یا حفظ نظام
    موارد سوء استفاده که نام بردید مربوط به نیروهای وفادار نظام است که برای حفظ این نیروها می توان نادیده گرفت اما اگر موردی از سوء استفاده های منتقدان نظام سراغ دارید بگویید تا رسیدگی عاجل بفرمایند

  • ناشناس
    0

    امام صادقیهای بی سواد پدر ملت رادراوردند

  • یعقوب
    0

    چی میگه؟
    اینو من نگفتم . علم الهدی در جواب مهاجری گفت.

  • ناشناس
    0

    کشورهای سوریه و عراق هم مسلمان هستند ولی خودشان اینقدر درگیر حجاب نکرده اند اگر اجبار به حجاب نباشد مردم ایران بیشتر بسوی حجاب می روند. ولی مطرح کردن حجاب بهانه خوبی است برای سرگرم کردن مردم که انبوه مشکلات و نابسامانی ها را فراموش کنند .

  • رامین
    0

    نه عشقی مقصره و نه امثال علم الهدی...اینها ظاهر قضیه اند و باید برای مهار و اصلاح اینها پشت پرده را دریابیم.در پشت پرده چخبراست که براحتی روز روشن میچاپند و ماده و تبصره قانونی هم برای آن می آورند و ککشون هم نمیگزه... تا پرده پنهان ساختار عیان نشود هیچ کاری و اصلاحی پیش نخواهد رفت

  • به نام الله
    0

    ازاین حجاب دست بردارین یه سرگرمی دیگه پیدا کنین والله اگه مردم رو بحال خود بگذارید کمتر لج میکنن وقتی شما فشار میارین اونام بدتر میفتن رو دنده لج والله روسری داشتن یا نداشتن فرقی بحال کسی نمیکنه

  • ناشناس
    5

    باشدت هر چه تمام بابد چلوی بی بندو باری
    گرفته شود این چه معنی میده مسخرها خوبه دیگه اونجاه کویته

  • ناشناس
    0

    ناراحت نشیدولی اگه شما به خداپیغمبروائمه فحاشی کنید مردم همه یارامام زمان میشن چون درعمل نشون هرچی بگید چون خلافشوعمل میکنید مردم برعکس میکنن

  • ناشناس
    0

    چرا به وام رئیس بورس اشاره میکنه ولی به وام بانکی ها اشاره نمیکنه ؟
    هر دوتاش رو اعصاب مردم رو خورد میکنه
    همین نشون میده فقط به فکر خودشه و دردش درد مردم نیس

  • ابوالحیران
    0

    آقای مهاجری محترم ! حاج آقا این توصیه هایی که برشمردید را خیلی بهتر از من و شما میدانندیا به ایشان گزارش می‌دهند !! منتهی منافع شان چنین رقم خرده که به حجاب فقط گیر بدهند ! اصولا حضرت ایشان و ‌برخی از هملباسان ایشان فهمشان از اسلام خلاصه می‌شود در حجاب و فحش به امریکا ! یعنی اگر یک روزی بی حجابی و امریکا ازعالم حذف شود صبح که بلند می‌شوند به کی فحش بدهند !!!!؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    خدا اگرهمه را مرد می افریدو مردهم خودش تولیدمثل میکرد .یا خدا شیطان را درست نمیکرد

  • ناشناس
    1

    سلام علیکم دیگه نه قانون حجاب و نه حرفهای نویسنده و نه امام جمعه فایده داره همه اینها دارن به نوعی وقت گذرانی و مماشات می کنند حرف از اینها گذشته و نسخ های حاضر جواب نمی دهد زمان به زودی خودش عواقب را نشان خواهد داد باید از مسئولین بهداشتی سوال کرد در خصوص زیر پا گذاشتن عفاف : آمار بالای سقط جنین ، کودکان بی پدر که پدرشان معلوم نیست چه کسی ، نوزادان رها شده ، افزایش بیماریهای مقاربتی در سنین کم و بیماریهای پوستی و عوارض ناشی از لوازم آرایش نامرغوب و تقلبی و فاسد و خانواده های از هم پاشیده ، مطلقه های افسرده و زنان خیابانی به دنبال لقمه ای نان و افزایش اعتیاد که تمام اینها لطمه ای وحشتناک به ساختار اقتصادی جامعه خواهد زد و تمام ما و تمام جناحهها اصول گرا و اصلاح طلب مقصریم خدا و باید نزد خدا پاسخ دهیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • جوادحسینی
    0

    متن خوبی برای درآمدبنگاههای خبری وسوارشدن عدم اطلاع مردمه

  • ناشناس
    0

    چرا تا زمانی که اسی زنده بود این حرفا زده نمیشد؟؟

  • ناشناس
    0

    اگر این حرفها را نزند فکرش مغشوش میشه.

  • ناشناس
    0

    مردم شریف ایران هیچ توجه کردید به محض استقرار دولت ۱۳ با کادرسازی جبهه ی پایداری کلی نیروهای جوان را به عنوان مسئول ومدیر وکارشناس و...یک شبه وارد وزارتخانه ها وصدا وسیمای خانوادگی وسازمان ها ومدارس ودانشگاه ومراکز مختلف قدرت کردند وبه قول خودشان در حال خالص سازی بودند وهستند.افرادی که هیچ کدام شایسته ی این پست ومقام نبودند وگندزدند به کشور ودنبال این بودند که با خالص سازی سند کشور بنام خودشون بزنند وکشور را بنفع خود مصادره کنند

  • ناشناس
    0

    خداوند همه را عاقبت به خیر کند. به قول مرحوم دایی شهیدم: بعد از انقلاب همه یک جوری همه فن حریف و مرجع تقلید شده اند.! و متاسفانه این عبارت زیبا و دل چسب به فراموشی سپرده شده. که اگر کسی در باره مطالبی غیر از تجارب رشته، تخصص و سابقه اش با سوال و ابهامی روبرو شد خیلی راحت و صادقانه بگوید: ببخشید، این مساله و موضوع شما در حیطه سواد، تجربه و تخصص من نیست. این رفتار نیک معادل عبارات و واژه های قشنگ: من نمی دانم. به زباتها و لهجه های مختلف است،که: لا ادری، نمی دانم! Idont ! بیلمیرم! چو زانم! و....، به قول آن مرحوم در این دوره و زمانه،هر کسی تصور و خیال می کند: که در هر امری و هر موضوعی و مطلبی باید ابراز نظر... کند. و جواب ننی دانم در قاموس شان نمی گنجد!!!که البته این یک خطای نابخشودنی فرهنگی، اخللقی و علمی و... است./ خدایا توبه از این همه متخصص و صاحب نظر الکی .../

  • دح
    5

    الان توویک خانواده چهار نفره یکی شون دزده یانااهله چه ربطی به امام علم الهدی داره مردم ایران نصفشون مثل شماها فاسد و دزدن

  • ناشناس
    1

    مردم چون حجاب سیاسی شده با حجاب سیاسی مشکل دارند وگرنه مردم ایران همون مردمی هستند که رضاخان نتونست با تهدید چادر ز سر زنان بگیره ولی شما چار کردید با اسلام که زنان مسلمانش با زور هم راضی نمیشوند چادر سر کنند چرا

  • ناشناس
    0

    خطاب به مهاجر:خداوند همه را عاقبت به خیر کند. به قول مرحوم دایی شهیدم: بعد از انقلاب همه یک جوری همه فن حریف و مرجع تقلید شده اند.! و متاسفانه این عبارت زیبا و دل چسب به فراموشی سپرده شده. که اگر کسی در باره مطالبی غیر از تجارب رشته، تخصص و سابقه اش با سوال و ابهامی روبرو شد خیلی راحت و صادقانه بگوید: ببخشید، این مساله و موضوع شما در حیطه سواد، تجربه و تخصص من نیست. این رفتار نیک معادل عبارات و واژه های قشنگ: من نمی دانم. به زباتها و لهجه های مختلف است،که: لا ادری، نمی دانم! Idont ! بیلمیرم! چو زانم! و....، به قول آن مرحوم در این دوره و زمانه،هر کسی تصور و خیال می کند: که در هر امری و هر موضوعی و مطلبی باید ابراز نظر... کند. و این یک خطای نابخشودنی فرهنگی، اخللقی و علمی و... است./ خدایا توبه از این همه متخصص و صاحب نظر الکی .../

  • ناشناس
    0

    جناب مهاجری ، علم الهدی این چیزها رو خوب میدونه ، منتها خودش رو زده به نفهمی !!! چون نفعش در نفهمیه !!!!

  • ناشناس
    0

    نسل جدید اعتقادی به حجاب ندارند و ........ به عمامه اینها پیمانه نمیکنند !!!!!

  • ناشناس
    0

    تف به این جماعت که همیشه طلبکارند

  • Mk
    0

    واقعا ببین مملکت دنبال چی تو عراق سوریه فلسطین مردم چطوری زندگی میکنن به تو چ ربطی داره

  • دودولودوله
    0

    دستور ؟ ایشان جه کاره است دستور بدهد در ضمن دستور جهاد نکاح او را قبول کنیم یا فتوای حجابش دم خروسش یا قسم حضرت عباس ش ریشش یا سبیل چربش

  • ی
    1

    حجاب ربطی به اقتصاد ندارد من کسانی را میشناسم بهترین وضعیت مالی را دارند ولی بی حجاب میگردند وبلعکس کسانی هم هستند نان شب محتاجند ولی به فرمان خدا عمل میکنند وحجاب را رعایت میکنند زیرا یک وظیفه معنوی است و بطی به سیاست و اقتصاد نداردمانند یک بیمار روانی

  • نحيب ايراني
    3

    اين مهاجري خودش را متدين و اصولگرا مي داند . مردك نمي داند يا خودش را به نفهمي مي زند كه رعايت حجاب حكم قرآني است و رعايت آن واجب !!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حجاب حکم قانونی بهره ودیرکرد وسهمیه وسرکوب ملت حکم خداست لابد

  • ناشناس
    0

    حجاب توصیه اسلام در قرآن است ولی برای کسانی که آن را رعایت نکنند اجبار ، مجازات دنیایی از قبیل زندان و ضرب و شتم و کور کردن تجویز نشده است

  • رضا
    1

    اره دیگه چه عیبی داره وقتی یک نفر دزدی کرد همه افر اد جامعه مجوز دارند دزدی کنند وقتی یکی اختلاس کردهمه مجوز دارند اختلاس کنند وقتی یکی از چراغ قرمز رد شد همه می توانندرد شوند وقتی یکی خلاف کردبقیه باید قانون خدا و کشور را بشکنند عجب نویسنده ای عجب دلیل وبرهانی

  • ناشناس
    1

    دولت فبلی از این حرفها نبود

  • ناشناس
    0

    بعد انقلاب این همه بودجه صرف فرهنگسازی شد خروجیش این هست چرا کسی ازشان جواب پس نمی گیره

  • ناشناس
    0

    والا مشکل اصلی مردم حجاب نیس ،مشکل ما گرونی های نجومی مسکن و خودرو و معیشت مردم و اقتصاد نابسامان کشور و غیره هس کاش فقط مسأله حجمی بود که متاسفانه این اشخاص بعنوان مسئول از مشکلات زندگی مردم فرار میکنن و سر حجاب باهم میجنگن .....

  • ناشناس
    1

    بازهم نخود هر آش اومد.... پناه بر خدا...

  • ناشناس
    0

    سلام سید جان قربون جدت، خواهشاً درباره حل مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم پیگیری و دفاع کنید ...حجاب ول کن ....مشکل اصلی ملت شریف ایران بیشتر گرونی های نجومی مسکن و معیشت هس .... ممنون میشیم..... منتظر پیگیری های جنابعالی هستیم......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد