همان کاری که کارگزاران با هاشمی کرد، اعتدال و توسعه با روحانی می‌کند

رئیس جبهه اعتدال گرایان گفت:‌ رفتار انحصاری حزب اعتدال و توسعه سبب شده که رئیس جمهور در فضای بسیار بسته و انحصارگونه با عملکرد اشتباه اطرافیانش موجب ناامیدی و سرخوردگی مردم شود.

همان کاری که کارگزاران با هاشمی کرد، اعتدال و توسعه با روحانی می‌کند

محسن صفرپور، رئیس جبهه اعتدال گرایان با اشاره به سنگربندی حزب اعتدال و توسعه و کارگزاران و سازندگی علیه یکدیگر اظهارداشت: گویا تاریخ در حال تکرار شدن است و ما در هر دوره از انتخابات ریاست جمهوری و در دور دوم آن شاهد این هستیم که رؤسای جمهور به گونه‌ای فارغ از شعارها و تعهداتی که به مردم و طرفداران خود داده‌اند نظام انتخاباتی را دچار سرخوردگی و طرفداران خود را دچار ناامیدی و پشیمانی می‌کنند.

وی افزود: آقای روحانی اخیراً به احزاب و گروه‌های سیاسی توصیه کرده‌اند که مدتی به مرخصی بروند مثل اینکه ایشان خواستگاه خویش را فراموش کرده و تمام رؤسای جمهور که به واسطه حضور و فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی که پشتیبان و حامی ایشان و شعارهایشان بودند و اکنون نیز باید ناظر بر رفتار و عملکرد ایشان باشند چنین بی‌احترامی را داشته‌اند.

صفرپور خاطرنشان کرد: متأسفانه انحصاری که حزب کارگزاران برای آقای هاشمی حزب مشارکت برای آقای خاتمی و فضای بسته‌ای که به این دلیل ایجاد شد و موجب سرخوردگی مردم از رفتار این دولت‌ها شد این‌بار با رفتار انحصاری حزب اعتدال و توسعه نیز سبب شده که رئیس جمهور از مراجع حقوقی، سیاسی و تشکل‌های حامی خود به دور بماند و در فضای بسیار بسته و انحصارگونه با عملکرد اشتباه اطرافیانش موجب ناامیدی و سرخوردگی مردم شود.

رئیس جبهه اعتدال گرایان تأکید کرد: باید به اطرافیان رئیس جمهور دست‌مریزاد گفت، واقعاً این یک هنر است که ظرف مدت کمتر از ۶ ماه محبوبیت ۲۴ میلیونی رئیس جمهور را به کمتر از 40 درصد تقلیل داد.

وی خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور می‌توانست با استفاده از گروه‌های حزبی و ظرفیت طرفداران خود سرمایه اجتماعی ایجاد شده را با عملکردی صحیح و درست حفظ کرده و در همین جهت گام بردارد.

منبع: فارس

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    خداکند احزاب بازنشسته شوند زیرا فقط بدنبال سهم خواهی واشغال پست ومنفعت خود هستند.حمایت هایشان نیز درراه رضای خدا نیست برای هرکاری دنبال مابازا میباشند.

  • م
    0

    مردم الکی نمی گویند که همگی سر وته یک کرباسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد