ملانیا در برزخ هیلاری

روزگار خوش بانوی اول آمریکا پایان یافته است .

ملانیا در برزخ هیلاری

همسر رئیس جمهور آمریکا زمانی که در کاخ سفید بوده، به طور مرتب از حساب ایمیل شخصی "سازمان ترامپ"، ایمیل دامنه کاربری MelaniaTrump.com ، آی مسیج و نرم افزار پیام رسان سیگنال استفاده می کرده است.اقدامی که برای هیلاری کلینتون نیز در رقابت های 2016 دردسر ساز شده بود.

این مطلب را استفانی وینستون وولکوف با اشاره به این که در روز چندین بار با بانوی اول آمریکا در تماس بوده است، بیان کرد. وی پس از انتشار خاطراتش با عنوان "ملانیا و من: فراز و فرودهای دوستی من با بانوی اول" در مصاحبه ای با واشنگتن پست گفت: ملانیا و من هیچ کدام از ایمیل های کاخ سفید استفاده نمی کردیم. واشنگتن پست پیام هایی را مشاهده کرده است که تاریخ آن ها به پس از تحلیف ترامپ مربوط می شود و ظاهرا ملانیا ترامپ آن ها را با استفاده از حساب های ایمیل و پیام رسان های شخصی ارسال کرده است. این پیام ها شامل گفت و گوها درباره استخدام های دولتی و قراردادها ( از جمله مطالب مربوط به وینستون وولکوف )، جزئیات برنامه های رئیس جمهوری و بانوی اول در سفرهای رسمی به اسرائیل و ژاپن، شراکت های راهبردی برای ابتکار بهترین باش بانوی اول، تدارکات عید پاک و مخارج مراسم تحلیف ریاست جمهوری می شد که بخش های کلیدی آن را وینستون وولکوف برنامه ریزی کرده بود. اعضای دولت ترامپ همواره برای استفاده از ایمیل های شخصی تحت نظر قرار داشته اند. کمیته نظارت کاخ سفید سال گذشته روند بررسی استفاده ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر، همسر وی، از حساب های کاربری شخصی برای تجارت دولتی را آغاز کرد. ویلبر راس، وزیر بازرگانی نیز برای تجارت های دولتی از ایمیل های شخصی استفاده کرده است.

این درحالی است که دونالد ترامپ بیشتر مبارزات انتخاباتی خود در سال 2016 را به جلب توجه به تحقیقات اف بی آی درباره استفاده هیلاری کلینتون از سرورهای شخصی ایمیل زمانی که وزیر امور خارجه بوده است، اختصاص داد و آن را رسوایی بدتر از واترگیت دانست. وولکوف همچنین در کتابش مدعی شده که علت تاخیر پنج ماهه نقل مکان ملانیا ترامپ از نیویورک به کاخ‌سفید اصرار او بر نوسازی توالت و حمام مورد استفاده باراک اوباما و همسرش میشل به هنگام اقامت در کاخ سفید بوده و این که آقای ترامپ با رنگ مد نظر او برای دیوارهای محل اقامت شان در کاخ‌سفید مخالفت کرده بوده است. «ملانیا ترامپ» که سابق بر این «ملانیا کناوس» نام داشت زاده ۲۶ آوریل ۱۹۷۰ مانکن سابق اسلوونیایی آمریکایی و بانوی اول ایالات متحده آمریکاست. او در ۲۲ ژانویه ۲۰۰۵ با دونالد ترامپ، اَبَر تاجر املاک و مستغلات آمریکایی و رئیس‌جمهور کنونی آمریکا ازدواج کرد.او که متولد اسلوونی است، در سال ۲۰۰۱ مقیم دایم ایالات متحده آمریکا و در سال ۲۰۰۶ شهروند این کشور شد. او از ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ نقش بانوی اول ایالات متحده آمریکا را بر عهده دارد. او پس از لوییزا آدمز در سال ۱۸۲۵ دومین بانوی اول متولد خارج آمریکاست.ملانیا از شهری دور در اسلوونی طی چند سال می شود زن رئیس جمهور آمریکا و حالا در این ویترینی که حتی بهتر از دوران مد و خودنمایی های ظاهری دیده می شود، با مشکلات متعددی مواجه می شود و همواره به خاطر نداشتن شرایط لازم برای جایگاهی که به دست آورده مورد انتقاد قرار می گیرد.

منبع: خراسان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    تاملانیا را به تیمارستان نفرستن ول نمی کنن.

  • کاربر ناشناس
    0

    قیافه اش بیشتر شبیه روس ها میباشد . اهل کدام کشور است؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اسلوونی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها