باک ماشین‌های آمریکایی با بنزین ایرانی پر می‌شود

یکی از نفتکش‌های حامل بنزین صادراتی ایران که توسط ایالات متحده توقیف و مصادره شده در حال تخلیه محموله خود در بندری در ایالت تگزاس است.

باک ماشین‌های آمریکایی با بنزین ایرانی پر می‌شود

پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه الحره اعلام کرد، این نفتکش که «یوروفورس» نام دارد از روز چهارشنبه در مقابل «فری‌پورت» در ایالت تگزاس لنگر انداخته تا مقدمات تخلیه محموله‌اش در این بندر فراهم شود.

دولت آمریکا ماه گذشته میلادی اعلام کرده بود، سوخت موجود در چند نفتکش مرتبط با ایران را که عازم ونزوئلا بودند مصادره کرده تا با این کار مراودات تجاری بین ونزوئلا و ایران را دچار مشکل کند.

منابع آگاه به این شبکه تلویزیونی مورد حمایت آمریکا خبر دادند، سوخت ایرانی به نفتکش‌های عظیم یوروفورس و میرسک بروجرس منتقل شده و پیش‌بینی می‌شود دومین نفتکش هم این ماه در هیوستن پهلو بگیرد.

نفتکش یوروفورس در زمان پهلوگیری در فری‌پورت حدود ۶۴۰ هزار بشکه بنزین حمل می‌کرد.

رویترز هم خبر داد صاحبان محموله‌های مصادره شده نسبت به این اقدام دولت در دادگاهی در آمریکا اقامه دعوی کرده و اعلام کردند محموله آنها برای خریدارانی در پرو و کلمبیا ارسال می‌شده است.

منبع: اعتمادآنلاین

70

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    0

    با پرچم کشور تجارت نفت و بنزین کنید اگه مصادره شد شما هم مصادره کنید این مسیر را ایران باید برود چاره ای ندارد

  • هرمز
    0

    این کشتی ها رو که می گفتند مال ایران نبوده.

  • محمدی
    0

    چرا در اخبار صداوسیما گفته نشد؟فکر نمی کنم آمریکا چنین اقدامی کرده باشه توقیف شایدولی مصادره خیلی مشکلات براش پیش میاره.

    نظرات شما -
    • دانا
      0

      با صداقت تر از صدا و سیما پیدا نمیشه؟موضوع هواپیمای مسافربری یادتون رفته ،کارشناس می آوردند که ثابت کنند موشک عامل انفجار نبوده.دیگه صدا وسیما قابل اعتماد نیست.در ضمن برای آمریکا هیچ اتفاق حقوقی بین المللی نمی افته.آمریک کلانتر محله است.ما هم مدرک قانونی و محکمه پسند نداریم.

  • مجید
    0

    شما که میگفتین مال ما نبود دروغگو ها

  • جبار
    0

    به این نتیجه رسیدیم هر خبری که ایران تکذیب کرد یعنی واقعیت داره

  • ناشناس
    0

    یعنی آمریکا جرأت این کارو داره پس ایران چرا اطلاع رسانی نمی کنه پس خیلی بد بخت تر از این حرفها هستیم

  • حبیب
    0

    آخه این چه سیاستی ست که ما را به قهقرا برده است که مثل گوشت قربانی هر کس و نا کسی یک تکه از ثروت این ملت را می برد ؟ چه در سطح بین الملل و چه دزدان داخلی

  • ناشناس
    0

    همه از منابع ایران خوب سود میبرند بجز مردم ایران.

  • مجید
    0

    معلوم شد که کشور ما چقدر دروغگو هستند گفته بودند مال ما نبوده البته بیت المال اهمیتی برای دولت نداره چه ونزوئلا مفت ببره چه آمریکا یا چین تو کشور ما اینها زیاد هست فقط برا مردم خودمون نیست یا گرونه

  • ایرانی
    0

    اگه حقیقت داشته باشه چشم کدخداپرستان روشن که بی مزد ردای نوکری غیرخدامیکنند.

  • ز
    0

    ما در مقابل آمریکا با این کار نقطه ضعف نشان دادیم کجا رفت قدرت ما کجا رفت رجز خوانی ما دروغ، گفتن ما برا مردم رو شده است

  • بهمن امامیان
    0

    بعضی کامنتها چقدخنده داره مشخص میشه که فقط دروغ های تلویزیون خودمونو گوش میدن.امریکا باقدرت گفت اون نفت را حراج وپولشو بابت خسارت11سپتامبر خرج میکنیم. اینا دروغگو هستن و عوضی.

  • مهدی
    0

    باج میدن تا بیشتر خون ملتو بمکن

  • علیی
    0

    تا جایی که من از اخبار رسانه ها متوجه شدم قضیه از این قرار بوده که ایران بنزین به یک شرکت خصوصی فروخته و قرار بوده اون شرکت بنزین را ببره ونزوئلا به این خاطر ایران گفت مال ما نبوده و امریکا هم بدون اعمال زور کشتی ها را برده به سواحل خودش این یعنی با صاحبان کشتی ها و شاید با شرکت خصوصی مذکور برای انتقال بنزین به امریکا مذاکره کرده که یک شو تبلیغاتی ایجاد کنه اما ایران چون بنزین را به شرکت خصوصی فروخته بود گفت بنزین ما نبوده

  • ی ط
    0

    فکرنکنم بازم هم از اون دورغ های آمریکایی هاست آمریکا جرات نداره نفتکش های ایران توقیف کنم چون میدونه اگه نفتکش بگیره نفتکش میگیره، مگه ایران ایران ۵۰ سال پیشه اگه قرار بود ایران باج بده که این همه تحریم ها را تحمل نمیکرد. آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

  • فقر
    0

    همون نفتکش هایی که صاحاب نداشت؟؟

  • محمد
    0

    شوی تبلیغاتی ترامپه وگرنه جراتش رو داشت همون 5 تای اول رو میگرفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد