دستور بازداشت ۸۲ پرسنل نظامی در ترکیه به ظن ارتباط با فتح‌الله گولن

خبرگزاری دولتی آناتولی روز سه‌شنبه اعلام کرد، ترکیه دستور بازداشت ۸۲ پرسنل ارتش را در عملیاتی که طرفداران فتح‌الله گولن را هدف قرار داده، صادر کرده است.

دستور بازداشت ۸۲ پرسنل نظامی در ترکیه به ظن ارتباط با فتح‌الله گولن

عملیات هدف قرار دادن شبکه "فتح‌الله گولن"، روحانی مستقر در آمریکا از زمان اقدام برای کودتا در ژوئیه ۲۰۱۶ طی یک سرکوب چهارساله، ادامه داشته است. گولن مشارکت در تلاش برای کودتا را که حدود ۲۵۰ کشته بر جای گذاشت، رد کرده است.

بنا بر اعلام خبرگزاری آناتولی، عملیات روز سه‌شنبه در بیش از ۳۹ استان گسترش یافت و ۶۳ نفر هم تاکنون دستگیر شده‌اند. از بین این مظنونان، ۷۰ نفر مشغول انجام وظیفه هستند.

بازداشت‌ها به دستور دادستان ارشد در استان ساحلی غربی ازمیر انجام شد و وی همچنین اقداماتی برای اخراج ۸۴۸ پرسنل نظامی- شامل مقامات درجه بالا- بابت ارتباط با شبکه گولن انجام داد.

از زمان تلاش برای کودتا، حدود ۸۰ هزار نفر در صف محاکمه هستند و حدود ۱۵۰ هزار کارمند دولتی، پرسنل ارتش و دیگران اخراج یا تعلیق شده‌اند. تنها از ارتش ترکیه، بیش از ۲۰ هزار نفر اخراج شده‌اند.

هفته گذشته، دادگاه ترکیه رهبران اقدام به کودتا را به حبس ابد محکوم کرد و صدها نفر از مأموران ارتش، خلبانان و غیرنظامیان را به خاطر تلاش ناکام برای سرنگونی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، محاکمه کرد.

منبع: ایسنا

66

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد