جهانگیری: عده ای دروغ می سازند و روی دروغ خود تحلیل می کنند

معاون اول رئیس جمهوری گفت: کار تولیدکننده و صنعتگر عبور از مشکلات و ایجاد آبادانی برای کشور است اما برخی هستند که دروغ می سازند و روی دروغ خود تحلیل و ارزیابی می کنند.

جهانگیری: عده ای دروغ می سازند و روی دروغ خود تحلیل می کنند

اسحاق جهانگیری امروز در پنجمین دوره اهدای نشان و تندیس کارآفرینی امین الضرب اظهار داشت: حتماً هر کدام از ما در کار و زندگی و فعالیتی که داریم با موانعی روبرو می‌شویم و اصلاً انسان‌های بزرگ در همین جاها تفاوت خودرا با دیگران نشان می‌دهند که علیرغم موانع، کارهای بزرگ کرده اند.

معاون اول رئیس جمهوری افزود: کارهای خوب و ماندگاری که انجام گرفته را باید به عنوان سرمایه تلقی و به نسل جوان منتقل کنیم تا الگو سازی شود و نسل جوان احساس کند می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد و موانع را پشت سر بگذارد.

جهانگیری گفت: اگر دائم از مشکلات بگوییم، دلیلی ندارد که نمونه باشیم؛ دیگرانی در کشور هستند که زیاد به مشکلات می‌پردازند و حرف نزده را «زده» و مشکل نبوده را «بوده» می‌کنند و دروغ می‌سازند و روی این دروغ تحلیل و ارزیابی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کار تولید کننده و صنعتگر همواره سازندگی و ترسیم آینده خوب برای کشور بوده است. تولید کننده از دل سختی‌ها، کارهای نو و مهمی را استخراج می‌کند و ثابت می‌کند که سختی‌ها به هر حال تمام شدنی است و می‌توان از دل آن یک عمران و آبادانی برای کشور ایجاد کرد.

معاون اول رئیس جمهوری تأکید کرد: در این شرایط سخت که آمریکایی ها قصد زمین گیر کردن تولید و صنعت کشور را داشتند اما یک عده ایستادند و تولید کشور را سرپا نگه داشتند.

وی افزود: پیش بینی می‌کنم که این سختی‌ها تمام می‌شود و آینده‌ای خوب خواهیم داشت و می‌توان با استفاده از تجربیات این نسل کارکشته، مشکلات را پشت سر گذاشت.

منبع: مهر

66

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • علی
    0

    خودت بزرگترین دروغ گو هستی. خجالت بکش جهانگیری.

  • سنگ پاي قزوين
    0

    پ ن پ راستگو شمايي بقيه اداي راستگويي را در مي آورند . بابا اعتماد به نفس ..

  • خسرونژاد
    0

    اینکه عده ای دروغ می‌گویند و دروغ خودشان را تحلیل می‌کنند اگر چه عمل بسیار قبیح را انجام میدهند ولی مهم آنست که جامعه هدف دروغگو و تحلیل دروغش چه کسانی هستند اما اینکه رئیس به تمام مردم کشورش دروغ بگوید و معاون اولش دروغ منتسب به رییس خود را توجیه و تحلیل کند عمل بسیار پلشتی را انجام داده که غیر قابل بخشش است

  • حامد
    0

    داداش تو خودت به پینیکیو گفتی زکی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد