عزم روسیه برای تجهیز ونزوئلا به توانمندی‌های دفاعی

وزیر خارجه روسیه بعد از مذاکرات با همتای ونزوئلایی اعلام کرد، مسکو و کاراکاس امکان مجهز کردن ونزوئلا به سلاح‌های روسی را بررسی می‌کنند.

عزم روسیه برای تجهیز ونزوئلا به توانمندی‌های دفاعی

به گزارش خبرگزاری رویترز، سرگئی لاوروف بعد از مذاکرات با خورخه آریزا، وزیر خارجه ونزوئلا گفت، متخصصان روس فعال در ونزوئلا تجهیزات نظامی را محافظت می‌کنند و روسیه قصد کمک به کاراکاس برای تقویت توانمندی‌های دفاعی خود را دارد.

لاوروف در کنفرانس خبری بعد از مذاکرات با همتای ونزوئلایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا روسیه آماده ارائه کمک‌ها به ونزوئلا از جمله تقویت توانمندی‌های دفاعی این کشور است یا نه، گفت: مسکو تنها آماده کمک نیست بلکه هرگز آن را متوقف نکرده بود.

لاوروف افزود: ارتش ونزوئلا به سیستم‌های روسی و تولیدات نظامی مجهز کردیم و متخصصان ما در آنجا کار می‌کنند و آنها طبق قرارداد به شکل منظم تدابیر لازم برای محافظت از این تجهیزات را اجرا می‌کنند.

وزیر خارجه روسیه تصریح کرد: روسیه نیت اتحادیه اروپا برای اعزام هیئت به ونزوئلا برای ارزیابی حضور ناظران اروپایی در انتخابات را تایید می‌کند.

وزیر خارجه ونزوئلا نیز اشاره کرد: شراکت استراتژیک بین روسیه و ونزوئلا تجلی روابط برادرانه است و ما به توسعه آن ادامه می‌دهیم.

وزیر ونزوئلا تاکید کرد: تاکنون ما بیش از ۲۶۰ توافقنامه داشته‌ایم و همچنین بررسی ۵۰ توافقنامه دیگر و تنظیم آن را بررسی می‌کنیم که شامل رویکردهای همکاری استراتژیک بین دو کشور است.

رئیس دستگاه دیپلماسی ونزوئلا در پایان گفت: من اطمینان دارم براساس این مذاکرات همکاری ما سرعت می‌یابد و در آینده افزایش خواهد یافت.

منبع: ایسنا

66

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد