مخبر دولت روحانی را به ولخرجی متهم کرد

معاون اول رئیس جمهور گفت: در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، تورم حدود پنجاه درصد، فروش نفت و وصول درآمدها پایین و هزینه های جاری کشور به دو برابر افزایش پیدا کرده بود.

مخبر دولت روحانی را به ولخرجی متهم کرد

محمد مخبر گفت: تنخواهی که باید در طول سال هزینه می شد ظرف چند ماه توسط دولت دوازدهم مصرف و ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی که برای سال ۱۴۰۰ درنظر گرفته شده بود نیز ظرف همان ماه ها توسط دولت قبل هزینه شده بود که این مسائل شرایط بسیار سختی را پیش روی دولت سیزدهم قرار داده بود. 

معاون اول رییس جمهور گفت: در حال حاضر زمین مورد نیاز برای ساخت یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تامین شده که این عدد تا پایان سال به ۳ میلیون واحد خواهد رسید.

منبع: جماران
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • مش جمعه
    0

    تورم یکساله دولت شما که رکورد دار تاریخ انفلاب شد.چاپ پول و واریز یارانه ها از جیب مردم را فراموش کردی.گرانی گوشت و برنج و قند و لبنیات و...در تاریخ ایران سابقه ندارد.

  • ناشناس
    0

    مردک متوهم دروغگو.به یاری خدا روزی یقه همه شماها را خواهیم گرفت وطن فروشان ریاکار عرب پرست.

  • واکسن
    0

    لعنت خدا برکسی که دلار های مملکت را برای تولید ۵۰ میلیون واکسن هزینه کرد آخرش هم دروغ گو از کار درآمد وهمه را به گردن دولت دوازدهم انداخت وپاداش دروغ گویی اش شد معاون اولی!!!!!

  • ناشناس
    0

    حاجی چرا پرت و پلا میگی بگو عرضه نداشتیم همه چی رو گرون کردیم

  • ناشناس
    0

    آقای مخبر راست و حسینی بگو از زمانیکه در دولت سیزدهم هستی چند تا چیز رو نام می بریم؟ شما بگو چکار کردید ؟؟ گرانی همه کالاها از گوشت و مرغ و روغن بگیر برو بالا تا برس به پوشاک و واجبی و....از نابودی بورس از نابودی تولید از بیچاره و اذیت و آزار کردن بازنشستگان از بی ارزش کردن پول ملی از فقر و بدبختی از گرانی مسکن از اعتیاد و...فقط شما خودت بیا بگو چه کار شاخصی کرده اید ؟؟از دست کردن توی جیب مردم از گرفتن مالیات بدون اینکه حسابی و کتابی برای تولید باز کنید از گرانی و چندین برابر کردن قیمت دارو به اسم دارویار و از همه مهمتر از دست دادن سرمایه اجتماعی بدلیل دادن قول و وعده و عید به مردم از گران کردن خودرو و تجهیزات خودرو بگو شما چه کرده اید

  • ناشناس
    0

    تواصلا جدول ضرب بلدی ازمیلیاردگپ میزنی اگربلدی بگوچه جوری مجموع چهارتا 9 مئشود 100

  • احمد
    0

    اگر خدا این ملت رادوست دارد زودتر شر تو و میرکاظمی را از سر دولت رییسی و ایران کم کند امین

  • ناشناس
    0

    رئیسی با علم و آگاهی به وضعیت کشور در دوره روحانی مسولیت را قبول کرده و وعده ایی داده جای هیچگونه بهانه ای نمیتونه برای ناکار آمدی شما باشه

  • لعنت خدا برکسی که از دولت حسن روحانی حمایت کردند
    4

    لعنت خدا برکسی که از دولت حسن روحانی حمایت کردند

  • 0


    گرانی در کشور چگونه شروع و آغاز شده است؟ از بی قانونی، بی مدیریتی و بی نظارتی، ناتوانی، کوتاهی و بی خیالی شروع و آغاز شده است.

  • ناشناس
    0

    دیگه قرار نشد از همساده ایراد بگیری یا ,

  • امیر
    0

    حالا متوجه شدم چر اشما افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را ۵ ماه است توقیف کرده اید ،پس میخواهید ولخرج نباشید.احسنت به این درایت وسواد اقتصادی وازهمه مهمتر دولت مردمی!

  • امیر
    0

    الان دولت سیزدهم باقبضه کردن قدرت خرید مردم ،هم خودش ولخرجی نمیکنه هم مردم نمیتونند ولخرجی کنند!
    مثلا اکرکسی درسال ۱۴۰۰ چهار ونیم ملیون تومن درآمدداشت باروغن حلب ۹۰ تومن میتونست ۵۰ تاحلب روغن خریداری کنه ،ولی الان باهم اون درآمد وقیمت حلب روغن ۴۰۰ تومن میتونه ۱۲ حلب بخره یعنی ۳۸ حلب کمتر.درنتیجه یعنی افرادی همچون مخبر جلوولخرجی مردم رو گرفتن.البته این طرح شامل کل خریدمردم هست.کلی هم دولت ثواب میکنه.جای همشون کنج بهشت هست،البته اگر آه وناله مادران و گرسنگی کودکان وعرق شرم پدرها بگذارند

  • 0

    مسئولان حقوق‌های اندک بازنشستگان را غیرمنصفانه بدانند
    شفاف‌سازی درباره پرونده فساد‌های کلان مالی و حقوق‌های نجومی، دلگرمی و همکاری مردم در پیشرفت برنامه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در کشور را به همراه می‌آورد، از مسئولان درخواست می‌شود همانگونه که پرداخت‌های نجومی و امتیازهای ویژه برخی مدیران را ناعادلانه می‌دانند، پرداخت حقوق‌های اندک به بیشتر کارمندان و بازنشستگان را نیز غیرمنصفانه بدانند و قدری هم به فکر معیشت آنان باشند، تا سفره‌‌هایشان هر روز کوچکتر نشود.
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • 0


    متاسفم به این مسولان بی کفایت حق خودمونم به خودمون زیادمیبینن ایناهیچ کاری برای بازنشته ها نمیکنن

  • نادر
    0

    اگرحرف نزنی و در مورد مسائلی در صلاحیت تو نیست اظهار نظر نکنی کمتر بیسوادی خود را افشاء می کنی

  • ناشناس
    0

    خدا لعنت کند کسانی که با وعده و وعید دروغین هر روز با روح و روان کارمند بازی می کنند.وقتی دولت توان پرداخت مطالبات معوق دو سال پیش و معوقات چهار ماه اول امسال را ندارد،چرا نمک روی زخم کارمند بیچاره می پاشید.خدا ازتان نگذرد،دیگر مغازه در و آشنا نسیه هم نمی دهند به کارمندی که سالهای قبل انقلاب درخانه باز بود و هر کس کم و کسری داشت به درب خانه کارمند می آمد.کارمندان را گدا کردید و از فشار نداری بسیاری رشوه گیر و‌دزد و ...شدند.با شیاطین محشور شوید به حق علی.

  • ناشناس
    0

    بهتر بود مخبر می‌گفت دولت روحانی دروغگو بود.
    ولخرجی کار همه زنان است تا خودشان را خوشگل کنند تا بتوانند تو پاچه ی مردها بروند.

  • ولخرج
    0

    پول ۵۰ میلیون واکسن ولخرجی چه کسی بود!!!

  • رضا
    0

    همتون سروته ی کرباسین، ی مقدار از اون ولخرجی ها برا واکسن ساخت شما بود مخبر جان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد