نماینده سبزوار: دختران ما هرطور زندگی کنند من جان خود را برای آنها فدا می‌کنم

نماینده سبزوار در مجلس گفت: دختران جامعه ما، دختران ما هستند، هرجور زندگی کنند من جان خود را برای آنها فدا خواهم کرد. می‌خواهد سرش لخت باشد، می‌خواهد حجاب را رعایت نکند، می‌خواهد یک طور دیگر فکر کند یا اصلا می‌خواهد به من فحش بدهد یا من را قبول نداشته باشد.

 نماینده سبزوار: دختران ما هرطور زندگی کنند من جان خود را برای آنها فدا می‌کنم

مهم‌ترین بخش‌های گفتگوی علی‌اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس را می‌خوانید:

بنده این ویدیو را ندیده‌ام اما دختران کشور ما، دختر ما هستند؛ هرجور زندگی کنند ما جان خود را برای آن‌ها فدا می‌کنیم، آن‌ها هرجور زندگی کنند. غیرت دینی‌مان در یک مقطع ۸ ساله نشان داده که رفتیم و برای ناموس‌مان جان خود را فدا کردیم و ۲۰۰ هزار نفر شهید دادیم.

بنابراین دختران جامعه ما، دختران ما هستند، هرجور زندگی کنند من جان خود را برای آنها فدا خواهم کرد، منظور از من، منِ مسئول، منِ اداره کننده جامعه و منِ عضوی از جریان حکمرانی کشور است که هر جوری فرزندم زندگی کند، جانم را برایش فدا می‌کنم.

نکته‌ای که مهم است این است که باید از فرزند عزیز خواهش کنیم یک طوری زندگی کند که کمتر نیاز باشد که ما جان خود را فدا کنیم. یعنی یک جوری زندگی کند که شهید الداغی‌های ما در سبزوار کم باشند و تکرار نشوند، این دو مساله در کنار هم است.

این که ما بگوییم که «اگر تو یک جوری زندگی کردی که مورد پسند من نیست دیگر من کار ندارم هرکسی به تو تعرضی کرد» خیر! او در پناه نظام جمهوری اسلامی است، او هرطور زندگی کند، من محافظش هستم. اما او هم باید طوری زندگی کند که هزینه کمتری برای جمهوری اسلامی داشته باشد.

ما باید برای این فرزندان عزیز چارچوبی را طراحی کنیم که در این جامعه بتواند سلامت زندگی کند، فرزند هم باید این را بپذیرد که من دلسوز او هستم و در نتیجه در این چارچوب زندگی کند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها