یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با خبرفوری:

برای مرزبندی با خالص‌سازان در انتخابات ثبت نام نکردم/ اگر انتخابات مشارکتی و حداکثری باشد، اصلاح‌طلبان برای انتخاب شدن شانس دارند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در مرحله مقدماتی برای اعتراض و مرزبندی با براندازان برای انتخابات ثبت‌نام کردم، ولی در مرحله اصلی برای مرزبندی با خالص‌سازان ثبت‌نام نکردم.

برای مرزبندی با خالص‌سازان در انتخابات ثبت نام نکردم/ اگر انتخابات مشارکتی و حداکثری باشد، اصلاح‌طلبان برای انتخاب شدن شانس دارند

محمدعلی وکیلی در گفتگو با خبرفوری اظهار داشت: اراده دستگاه‌های اجرایی بر خالص‌سازی است و برای اینکه کمکی به این اراده نکرده‌ باشم، در مرحله اصلی از ثبت‌نام پرهیز کردم. اگر انتخابات مشارکتی و حداکثری باشد، اصلاح‌طلبان برای انتخاب شدن شانس دارند.

 وی گفت: مسیری که تاکنون طی شده مسیر انتخابات مشارکتی نیست و هر قدمی که برداشته شده در مسیر انتخابات انقباضی و حداقلی بوده‌است. در یک انتخابات حداقلی اصلاح‌طلبان شانس چندانی ندارند؛ با این حال همین حداقل اصلاح‌طلبانی هم که ثبت‌نام کردند فعلا توسط هیأت‌های اجرایی رد صلاحیت‌ شدند.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: پزشکیان، مطهری، رحیمی‌جهان‌آبادی رد صلاحیت شدند و گویا همین تعداد اصلاح‌طلبی که ثبت‌نام کردند را هم نتوانستند تحمل کنند. به قول حدادعادل به سمت مجلسی انقلابی‌تر می‌رویم.

وکیلی اظهار داشت: اگر رد صلاحیت‌های کنونی هم رخ نمی‌داد باز هم بعید بود اصلاح‌طلبان قصد ارائه لیست داشته باشند، چه برسد به الان که بهانه‌ رد صلاحیت را دارند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها