هشدار چهره سیاسی درباره نقض گسترده حریم خصوصی و حقوق شهروندی

دبیرکل حزب همبستگی ایران به تصویب سامانه رصد زندگی توسط مجلس واکنش نشان داد.

هشدار چهره سیاسی درباره نقض گسترده حریم خصوصی و حقوق شهروندی

آبان‌ماه بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مکلف کردند تا نسبت به راه‌اندازی سامانه رصد، پایش و سنجش مستمر شاخص‌های فرهنگ عمومی، سبک زندگی مردم، مرجعیت رسانه‌ای و وضعیت ارتباطات کشور اقدام کند.

در همین راستا، محمد سالاری، دبیرکل حزب همبستگی ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تصویب راه اندازی سامانه رصد ‎سبک زندگی توسط ‎مجلس انقلابی( بند ب ماده ۷۵ قانون برنامه) و الزام همه پایگاه های داده به ارائه همه داده ها و اطلاعات مردم به این سامانه، نقض گسترده حریم خصوصی و حقوق شهروندی ملت ایران است. تصمیمی بسیار خطرناک که کم‌تر با واکنش ‎جامعه مدنی مواجه شد.

هشدار چهره سیاسی درباره نقض گسترده حریم خصوصی و حقوق شهروندی

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • متفاوت
    0

    مگرحریم خصوصی هم برای کسی مونده؟ انسان فقط یک حریم خصوصی داره اون هم دستشوییه.هرکاری میخواهید بکنید فقط تودستشویی تازه اگر اونجام هم دوربین نصب نکرده باشند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آی گفتی ! همین هم شده جناب متفاوت عزیز!

  • ناشناس
    0

    اينها مثلا نمايندگان مردم هستند كه شمشير را از رو براى مردم بسته اند؟!

  • ناشناس
    0

    اتفاقا به بهانه حریم خصوصی به عملکرد و اموال نمایندگان مجلس و بقیه مسئولان رسیدگی شایسته نمی شود به نظر من در ابتدای مسئولیت باید از آقایان تعهد بگیرند همه مسائلشان مخصوصا مسائل مالی خودشان و نزدیکانشان در اختیار مردم و رسانه ها قرار بگیرد شاید کمی آمار حیا بالا برود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها