بیانیه اعتراضی پورابراهیمی درباره انتخابات در کرمان/ رأی خریدوفروش شد و هدایای گسترده دادند

دفتر ارتباطات مردمی محمدرضا پورابراهیمی عنوان کرده است: خریدوفروش رأی، اعطای هدایای گسترده به‌منظور تأثیر در انتخابات و انجام تبلیغات خارج از ضوابط از جمله تخلفات گسترده در انتخابات ۱۲ اسفند در حوزه کرمان و راور بوده است.

بیانیه اعتراضی پورابراهیمی درباره انتخابات در کرمان/ رأی خریدوفروش شد و هدایای گسترده دادند

دفتر ارتباطات مردمی پورابراهیمی درخصوص تخلفات گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند در حوزه انتخابیه کرمان و راور بیانیه‌ای صادر کرده که متن آن به شرح زیر است:

با ادای احترام به محضر امام راحل و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و نیز آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای رهبر معظم انقلاب اسلامی

به استحضار مردم مؤمن و متدین حوزه انتخابیه کرمان و راور می‌رساند ضمن تشکر و تقدیر از حماسه حضور مردم عزیز ایران اسلامی و استان کرمان و شهرستان‌های کرمان و راور در انتخابات اسفند سال جاری، متأسفانه در ایام برگزاری انتخابات و نیز روز اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرمان و راور شاهد تخلفات گسترده انتخاباتی توسط تعدادی از داوطلبان بودیم که قطعاً بر نتیجه انتخابات این حوزه اثر منفی گذارده و به‌شدت موجب نارضایتی افکار عمومی از برگزاری انتخابات سالم در شهرستان‌های کرمان و راور گردیده است.

باتوجه‌به لزوم صیانت از آرا مردم و برخورد قانونی با تخلفاتی همانند خریدوفروش رأی، اعطای هدایای گسترده به‌منظور تأثیر در نتیجه انتخابات و انجام تبلیغات خارج از ضوابط قانونی و سایر موارد که بخش عمده آن توسط دستگاه‌های نظارتی مشخص گردیده، دکتر پورابراهیمی طی نامه‌ای به شورای محترم نگهبان بررسی فوری و کامل تخلفات مذکور را درخواست نموده و با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده است.

براین‌اساس و باتوجه‌به اهمیت موضوع و لزوم صیانت از حقوق مردم پیگیری‌های نماینده مردم کرمان و راور در چارچوب قانون و مقررات کشور مبنای رسیدگی به تخلفات گسترده انتخاباتی در این دوره در حوزه انتخابیه کرمان و راور خواهد بود.

از اعضای محترم هیئت اجرایی و هیئت نظارت درخواست گردیده بر اساس مواد صریح قانون به‌فوریت اقدامات قانونی را جهت عدم تضعیع حقوق مردم و برخورد قانونی با مجرمان انجام دهند انشاالله در گزارشات بعدی نتیجه این پیگیری‌ها خدمت مردم فهیم حوزه انتخابیه کرمان و راور اعلام خواهد شد.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    1

    خوبه خودتون هم می دونید

  • ناشناس
    3

    خودت رأی می‌گرفتی همین حرف رو می‌زدی ؟

  • مرتضی شهیدی
    3

    چی شد ایندفعه که رای نیاوردی از این حرفها می زنی...تو دیگه فعلن برو کنج خونت....مثلن اگر هم بودی چه هنری جز خرف زدن داشتی

  • ناشناس
    4

    بچه که بودم فوتبال بازی میکردیم تیم حریف که میباخت به کنایه بهشون میگفتیم باختن
    گریه نداره

  • ناشناس
    3

    جر نزن،.شما شیفتگان خدمت هستید،یا شیفتگان قدرت؟؟؟؟،ظاهرا فقط هدف کسب قدرت است و خدمت شعاری بیش نیست و الا بار مسوولیت از روی دوش تو برداشته شده و خدا را شکر کن ،اگه اهداف دیگری ندارید،که دارید؟؟؟

  • ایران زمین
    1

    پدر اقتصاد ایران را دراوردید آقای رییس کمیسیون اقتصاد دم مردم کرمان گرم که تورا شایسته ندانستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احسنت احسنت لایک داری

  • ناشناس
    1

    قبلا هم این اتفاقات افتاده صداتون در نیامده حالا که باختید صداتون در اومده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      قبول کنید سخته، فقط ۵ میلیارد تومن پول پوستر داده

  • ناشناس
    1

    جناب آقای دکتر سید پور ابراهیمی جنابعالی باید مقدار زیادی کیک و ساندیس و جدیدا فلافل پخش کنید تا توجه ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران را به خود جلب نمایید !
    چند تریلی کفایت نمی کند باید با قطار بیاورید!!
    اجرکم عندالله

  • ناشناس
    0

    اگر رای اورده بودی که میگفتی سالمترین انتخابات .برو مشقت بنویس

  • ناشناس
    0

    این بنده خدا همش دنبال حقوق مردم هست.مبادا فکر کنید نگران خودش واقوامشه..

  • ناشناس
    0

    دیروز صدا و سیما دائم زیر نویس میکرد که کرمان از نظر شرکت در انتخابات ، از استان های پیشرو است ، امروز این نماینده تراز انقلابی میگه که رای ها خرید و فروش شده ! . با خرید و فروش رای پیشرو بوده ؟!

  • ناشناس
    0

    هر هر .مفت خور برو دیگه تمام شد برو با باهنر زرشک چیدن

  • زهرا
    0

    واقعا سیرنشدی چند دوره میخوای رای بیاری؟
    بریددیگه بسه چسبندگی شما و امثال شما به صندلی مردم رو بیچاره کردن

  • ناشناس
    0

    خدا پدرت را بیامرزه نه اینکه بقیه حوزه ها درسایر شهرها خرید وفروش آرا نمیشد .علنا پول میدادند بطرف کد بهش میدادند تا صندوق بندازه ،درشهرما دوتا ازنامزدها که متاسفانه هردو دکتر بودند علیه همدیگه حرف میزدند بدتر اینکه یکی ازآنها خانم بود وچاله میدونی حرف میزد بماند که مخارج تبلیغات وچلوکباب های او همه را کلافه کرده بود وزن کشی میکرد .کلیپ های آن پخش شده است .بالاخره مارکوپلو هم وارد تبلیغات شد .عفت فاطمی کجا رفت .حجاب وعفتی که این خانم درظاهرجلوه میکرد دراخلاق وزبان اونبود .متاسفیم که فساد بدن ،زبان وگفتار که مغایر با قانون هست .قانون گذارمیشود تا فسادی ازنوع خودش را به بدنه اجتماعی تزریق کند .کجای آن کارخیراست که حاجت بهیچ استخاره ایی نباشد .متاسفیم که کرسی مجلس شده شهوت وشهرت قدرت .مردد بودیم اما پشیمان ازانجام کارخیر

  • ناشناس
    0

    پور ابراهیمی که چندین سال رییی کمیسیون اقتصادی مجلس بوده از بانیان وضع موجود است و باید در کنار روحانی محاکمه شود حالا هم به شعور مردم کرمان توهین کرده و آنان را متهم به پول گرفتن برای رای دادن کرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها