رویارویی اردوغان و نتانیاهو

وزارت خارجه اسرائیل با فراخواندن کاردار ترکیه در تل‌آویو، اعتراض رسمی خود را به اظهارات رئیس جمهور ترکیه علیه نتانیاهو ابراز داشته است.

رویارویی اردوغان و نتانیاهو

 اسرائیل کاتص، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در صفحه «ایکس» خود مدعی شد وزارت خارجه این رژیم ضمن فراخواندن کاردار ترکیه در تل آویو، اعتراض رسمی خود را نسبت به اظهارات اخیر رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ابراز داشته است.

اردوغان در گردهمایی اخیر حزبی خود گفته نتانیاهو را به خدا واگذار و نفرینش کنید.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در همین رابطه نوشت: احضار نماینده ترکیه با هدف «ارسال پیامی روشن به اردوغان» صورت پذیرفته است.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    🔹خبر تکان‌دهنده‌ای که الجزیره مخابره کرده را شاید شنیده‌اید: صهیونیستها در مجتمع الشفاء بعد از تجاوز به تعدادی از زنان، آنها را به شهادت رساندند!!!

    🔹از آن خبرهاست که اگر جهان اسلام بشنود و از غصه بمیرد رواست.

    🔹هرکس آنچه در توان دارد را باید به صحنه بیاورد؛ مهمترینش به میدان آوردن مردم در کل دنیاست؛ موضوعی که چند صباحی است خیال صهیونیستها از آن، بواسطه‌ استیلای رسانه‌ایشان، جمع شده و از آن اجتماعات بزرگ در دنیا کاسته شده است.

    🔹خداوندا تو شاهدی که جهان عرب که روزگاری به حمیّت و غیرت خود می‌نازید، به واسطه‌ی برخی حکام بی‌غیرت و مزدورش اینچنین به خفت و خواری تن داده است که چنین غمها و جنایات بزرگی را می‌بیند و آنچه باید بکند را انجام نمی‌دهد!

    🔹خداوندا تو شاهدی که اردوغانها و ‌علی‌اف‌ها که پس پرده بخشی از مایحتاج ضروری صهیونیستها را از انرژی تا … تغذیه می‌کنند در این جنایات و توحش شریکند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها