نظرسنجی جدید در آمریکا؛ بایدن با ۴۸ درصد از ترامپ پیش افتاد

نتایج یک نظرسنجی جدید در ایالات متحده نشان می‌دهد که در یک رقابت رو در رو اگر انتخابات امروز برگزار شود بایدن ۴۸ درصد و ترامپ ۴۵ درصد آراء را کسب خواهند کرد.

نظرسنجی جدید در آمریکا؛ بایدن با ۴۸ درصد از ترامپ پیش افتاد

نتایج یک نظرسنجی سراسری در آمریکا نشان می‌دهد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با کمی اختلاف از رقیبش دونالد ترامپ پیشی گرفته است.

با این حال حضور یک نامزد مستقل و یا نامزد حزب ثالث معادلات را به سود ترامپ پیش خواهد برد.

پایگاه خبری هیل گزارش داد، نظرسنجی جدید دانشگاه کوئینیپاک نشان می‌دهد که در یک رقابت رو در رو، بایدن ۴۸ درصد آراء را به خود اختصاص خواهد داد در حالیکه دونالد ترامپ ۴۵ درصد آراء را کسب می‌کند.

در این نظرسنجی از پاسخ دهندگان پرسیده شده است "اگر انتخابات ریاست جمهوری همین امروز برگزار می‌شد و نامزدها جو بایدن دموکرات و دونالد ترامپ جمهوری خواه بودند، به چه کسی رای می‌دادید؟"

1

 

با این حال زمانی که این سوال به نامزدهای مستقل مثل رابرت اف کندی جونیور و نامزدهای حزب ثالث مثل جیل استین و کورنل وست گسترش می‌یابد، ترامپ با کسب ۳۹ درصد در مقابل ۳۸ درصد بایدن را شکست خواهد داد.

هیل افزود، این نظرسنجی از بین 1407 رای دهنده ثبت نام شده در سراسر ایالات متحده بین روزهای 21 تا 25 مارس انجام شده است و دارای حاشیه خطای 2.6 درصد است.

2

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • 🐜
    1

    اگر صحت داشته باشه این خبر مردم آمریکا دلقک‌باز هستن!

  • ناشناس
    0

    دقیقا همینطوره

  • ناشناس
    0

    TRUMP داره میاد
    به خودتون دلداری ندید

  • فرهادی
    0

    جمع کنید این نظرسنجی های مسخره رو . همش دروغ و مقدمه چینی .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها