اژه‌ای: در مورد عفاف و حجاب وضع خوبی نداریم/ گفتند لایحه‌ بدهید، ما لایحه‌ای ۹ ماده ای تنظیم کردیم در دولت شد ۱۵ ماده و در مجلس به ۷۱ ماده تبدیل شد

رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه در مورد عفاف و حجاب واقعاً وضع خوبی نداریم، گفت: باید با به کارگیری قوانین فعلی در راستای بهبود وضعیت عفاف و حجاب اقدام کنیم.

اژه‌ای: در مورد عفاف و حجاب وضع خوبی نداریم/ گفتند لایحه‌ بدهید، ما لایحه‌ای ۹ ماده ای تنظیم کردیم در دولت شد ۱۵ ماده و در مجلس به ۷۱ ماده تبدیل شد

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، در ادامه نشست‌های هم‌اندیشی مستمر خود با اقشار و گروه‌های مختلف مردمی و نخبگانی، شب گذشته با جمعی از مدیران مسؤول رسانه‌های کشور دیدار و به مدت حدود سه ساعت، سخنان و دغدغه‌های آنان را استماع کرد.

رئیس قوه قضائیه طی سخنانی در این مراسم، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در این محفل به گرد هم نشسته‌ایم تا نقد و نقادی کنیم و دلسوزانه و خیرخواهانه نواقص و کاستی‌ها را برطرف سازیم؛ من شخصاً از شنیدن نقدها خوشحال می‌شوم و آن‌ها را در راستای رفع نواقص و کاستی‌ها به کار می‌بندم. البته قدر مسلم چنانچه بخواهیم فارغ از نقدها و کاستی‌ها، از نقاط قوت نظام بگوییم، سخن و مطلب برای گفتن و نوشتن بسیار بیشتر از نقدهاست.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: قطعاً به قوه قضائیه نقد وارد است و ما در این زمینه تعارف نداریم؛ ما ادعا نداریم که در تراز نظام در همه بخش‌ها ارتقا پیدا کرده‌ایم، لذا خود را محتاج نقد و رفع نواقص می‌دانیم.

رئیس عدلیه گفت: اختلاف نظر و اختلاف سلیقه همواره بوده و هست و خواهد بود؛ مهم آن است که علی‌رغم این اختلاف نظرات و اختلاف سلیقه‌ها بتوانیم در کنار یکدیگر زندگی مسالمت‌آمیز داشته باشیم و این اختلافات سبب سو استفاده دشمنان نشود. گاهی مشکلی برای فردی پیش می‌آید که اگر چه همفکر من نیست، اما هم‌وطن من است و دوستدار نظام است؛ در اینجا باید به او کمک کنیم تا بر مشکلش غلبه کند نه اینکه، چون همفکر و هم‌جناح من نیست، خدای‌ناکرده بر مشکلش بیفزاییم و یا از مشکل او احساس شعف کنیم.

قاضی‌القضات تصریح کرد: آیا احساس نمی‌کنید که در کشور بد اخلاقی وجود دارد و در خیلی از مواقع، خودی‌ها را ناراحت می‌کنیم و در خیلی از موارد چیزهایی را می‌نویسیم و می‌گوئیم که سبب رنجش دوستان و خوشحالی دشمنان می‌شود؛ چگونه باید این نقیصه را رفع کنیم؟ نباید از اینکه امروز شایعه یا مطلبی در قبال فردی منتشر شد و آبروی او ریخت خوشحال باشیم.

رئیس قوه قضائیه بیان داشت: مشی من آن است که وقتی مطلبی را در رسانه‌ای می‌بینم و نسبت به آن، نظری مثبت و یا منفی دارم با مسئول مربوطه در آن رسانه تماس می‌گیرم؛ در مقطعی در رسانه‌ای، مطلبی در مورد من کار شده بود که در آن مطلب به جز یک مورد، بقیه موارد ناصحیح بود و آن یک مورد هم که صحیح بود، عبارت بود از نام و نام‌خانوادگی من، که در ابتدای مطلب درج شده بود؛ من همین موضوع را طی تماسی با مسئول مربوطه در رسانه مزبور در میان گذاشتم. القصه، مقصودم از بیان این مطلب آن بود که در مواقعی، نه بخشی، بلکه سرتاسر مطلبی که در یک رسانه کار می‌شود، خالی از صحت و درستی است؛ قطعاً این امر با اصول روزنامه‌نگاری و اصول حرفه‌ای خبر در تضاد است.

رئیس دستگاه قضا افزود: بعضاً مطلب یا خبری به نقل از فردی منتشر می‌شود که با کنکاش و مداقه در اصل ماجرا، پی می‌بریم که نحوه تنظیم خبر و مطلب مزبور به گونه‌ای بوده است که مقاصد و یا اغراض تنظیم‌کننده و منتشرکننده خبر، به نقل از فردِ مورد اشاره، بیان و عرضه شده است؛ این امر، اصلاً مطلوب و حرفه‌ای نیست که ما حرف خودمان را از زبان دیگری مطرح کنیم و در این راستا، به صداقت و امانتداری در انتقال کلام پایبند نباشیم.

قوه قضائیه مکلف به تدوین لایحه‌ای در این رابطه شد و ما لایحه‌ای معطوف به هدف را در ۹ ماده تنظیم کردیم که آن ۹ ماده در دولت به ۱۵ ماده و در مجلس به ۷۱ ماده تبدیل شد و هنوز هم به سرانجام نرسیده است

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت: امروز وضعیت امنیت روانی جامعه خوب نیست؛ این امنیت را چه کسی به هم می‌زند؟ این امنیت از کدام ناحیه به هم می‌خورد؟ آیا در همه این موارد دشمنان دخیل هستند؟ آیا همه این موارد از ناحیه یک طیف خاص صورت می‌گیرد؟ بدون تردید در وهله نخست باید رفع عیوب و نواقص را از خودمان شروع کنیم و همگان به حفظ و تقویت امنیت روانی جامعه یاری رسانیم. در خیلی از مواقع خود ما از طریق رسانه‌ها و تریبون‌هایی که در اختیار داریم امنیت روانی جامعه را مخدوش می‌کنیم لذا در این زمینه باید بسیار مراقب بود.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: امروز به سبب اقتدار بالای نظام جمهوری اسلامی، دشمن کاملاً از اقدام نظامی علیه کشور ما ناامید است، لذا به توطئه‌چینی و اختلاف‌افکنی و تهدید امنیت روانی مردم در داخل دلخوش کرده است؛ باید بسیار هوشیار باشیم و بدانیم که وقتی دشمن به تعریف و تمجید از ما می‌پردازد، قطعاً یک اشکال و نقصی در ما وجود دارد.

رئیس دستگاه قضا افزود: ظرفیت بسیار بزرگی در اختیار شما اهالی و اصحاب رسانه وجود دارد و شما با نوشتار و گفتار و مواضعتان می‌توانید در جهت تحکیم وفاق و همبستگی اجتماعی اقدام کنید و دشمن را ناامید سازید.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به موضوع هیئت منصفه دادگاه مطبوعات اظهار کرد: قطعاً هم به لحاظ تجربی و هم به لحاظ قانونی، استقرار هیأت منصفه در دادگاه مطبوعات امری مفید و نافع است؛ البته ممکن است شما به عنوان اصحاب رسانه معتقد باشید که باید در تعداد یا نحوه تعیین اعضای هیئت منصفه تغییراتی ایجاد شود که در این زمینه هم حتماً از نظرات شما استقبال می‌شود و برای دور جدید هیأت منصفه می‌توان با بررسی نظرات و پیشنهادات جدید، تصمیم گیری شود.

رئیس قوه قضائیه خطاب به مدیران رسانه‌ها گفت: کلیه نامه‌های مردمی واصله به دفاتر رسانه‌ای‌تان را به مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه برسانید و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در حد توان و مقدورات قانونی به این نامه‌ها ترتیب اثر دهیم.

حجت‌الاسلام  محسنی اژه‌ای اظهار داشت: چندی پیش یکی از هم‌صنفان شما اهالی رسانه که من او را از ایام قدیم می‌شناختم به من پیامک زد و مشکلی را طرح کرد و خواستار ملاقات با من شد؛ من در آن لحظه در مسیر نماز جمعه بودم؛ نشانی منزل او را گرفتم و بعد از نماز جمعه، شخصاً به دیدار او رفتم و یک مقام قضائی را پیگیر رفع مشکل او کردم. این یک نمونه بود؛ قطعاً من نمی‌توانم شخصاً به تمامی این درخواست‌های ملاقات جامه عمل بپوشانم؛ البته اگر بتوانم قطعاً مشتاق این کار هستم؛ در همین راستا کلیه نامه‌ها و پیامک‌هایی که از ناحیه اقشار مختلف مردم به من می‌شود مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرند.

در مورد عفاف و حجاب واقعاً وضع خوبی نداریم

رئیس عدلیه در بخشی از سخنانش در این نشست صمیمی، به مقوله عفاف و حجاب و سیر ناظر بر تدوین لایحه مربوطه در این زمینه نیز گریزی زد و گفت: در قضیه عفاف و حجاب وضع خوبی نداریم؛ اگرچه در این رابطه یک سلسله اقداماتی انجام شده، اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم؛ تاکید بنده از همان ابتدا آن بود که باید با به کارگیری قوانین فعلی (قوانین ناظر بر بر مسؤولیت اتحادیه‌ها، صنوف، اماکن و ….) در راستای بهبود وضع عفاف و حجاب اقدام کنیم.

وی بیان داشت"در فروردین سال گذشته من جلسه‌ای را با حضور مسؤولان ذی‌ربط در این حوزه تدارک دیدم و در آن جلسه، همه قوانین موجود ناظر بر بهبود وضع عفاف و حجاب را احصاء و ابلاغ کردم و تاکید کردم که چنانچه به همین قوانین موجود عمل شود، مشکلات این حوزه تا میزان مؤثری مرتفع می‌شود؛ در شورای عالی انقلاب فرهنگی، قوه قضائیه مکلف به تدوین لایحه‌ای در این رابطه شد و ما لایحه‌ای معطوف به هدف را در ۹ ماده تنظیم کردیم که آن ۹ ماده در دولت به ۱۵ ماده و در مجلس به ۷۱ ماده تبدیل شد و هنوز هم به سرانجام نرسیده است؛ کماکان معتقدم که با عمل به همین قوانین موجود، می‌توان وضعیت عفاف و حجاب را تا قبل از تصویب قانون مربوطه در این حوزه بهبود بخشید.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 79
  • رابی
    4

    در مورد سفره مردم و عدالت وضعیت چطور است؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      زمینخواری ازگل ، چای دبش و... چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس
      38

      ایشان از قانون حرف می‌زند که یکی از موردها که می‌گوید حجاب هست هرچند ترک فعل این دستگاه و خالی کردن پشت پلیس در سال های گذشته رخ نمی داد آشوب راه نمی افتاد هیچ بی حیاها با لباس داخل خانه و جلوی محارم الان بیرون نمی آمدن

    • ناشناس
      2

      قانون باید با عقل و منطق بشری سازگار باشه والا غیر مؤثره

    • ناشناس
      10

      قانون اصلی خدا نوشته و بشریت هم از گذشته قبول کرده

    • ناشناس
      1

      زنده باد ترامپ ، آخرین منجی جهان

  • ناشناس
    1

    باشه اوضاع خوبی نداریم؛ اصلا داغونیم؛ قبول.
    شما انرژیت رو بذار تو حوزه کاری خودت، فرافکنی نکن.
    هروقت تو رسیدگی به شکایات و برخورد با فساد و اراذل و دزدی و ... وضعمون خوب شد؛ اونوقت بیاید این حکزه رو هم درست کنید.

  • ناشناس
    4

    وضعیت مالی مردم رو سر سامان ببخشید مشکلات وگرفتاریها رو حل کنید مردم خودشون به حرفتون گوش می کنندقرار نیست فقط زندان بسازید وتوسوریه ولبنان ویمن وووووهزینه کنید

  • ناشناس
    4

    شما که همه جا وضعتون بده .چای دبش باغ ازگل از پل انداختن پارکبان 93همت ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

  • ناشناس
    3

    در مورد فسادهای مالی، اختلاس ، تبانی وضع چطوره ؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      همیشه دارند برخورد می کنند

  • ناشناس
    0

    در کیفیت حکمرانی و کیفیت دانش و آگاهی مسوولین ایران وضعیت افتضاحی داریم

  • ناشناس
    1

    جناب اژه ای صدیقی و پیگیری قضایی چی شد

  • ناشناس
    0

    وضعیت رسیدگی دادگاه ها اصلا مناسب نیست .

  • مهدي
    0

    احياناً نظري درمورد حاج آقا صديقي نداريد؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حتماً به نظر ايشان جرم بخشودني در مقابل ان همه گريه است.

  • ناشناس
    1

    فقط بگویید وضع کجاها خوب است سنگینترید

  • ناشناس
    0

    یک کلمه هم از صدیقی بگو

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      گفت که شایعه است از مردم هم خواست آبروی خودی ها رو نبرن، درست بخون

  • رضا
    0

    از باغ ازگل و چای دبش چه خبر؟!

  • ناشناس
    0

    در مورد چی وضع خوب داریم

  • ثروتی
    1

    زمین ازگل مهم نیست مهم تار موی دختران است

  • همرزم هادی
    2

    درمورد چه چیزی وضع خوبی داریم لطفا بیان کنید تااین ملت تاپای جان مثل گذشته ازانقلاب حمایت کنند

  • ناشناس
    1

    سلام .خداخیرتان دهد.حقوق مادرم را همیشه 16هرماه سازمان تامین اجتماعی میداد.الان زنگ زدم 1420میگه حقوق مادرم را27این ماه میدهند.پول برای اجاره کردن خانه ندارم .دولت بیشعورحالیش نیست مردم پول اجاره خانه ندارند.الکی سبدکالامیدهد.تو را روح امواتت آقای حاجی دلیگانی پیگیری کن

  • ممد
    0

    چهل سال فقط شعار...اینم عاقبتش

  • ناشناس
    0

    گزارش تحریم از داخل کشور را پیدا کنید و بخوانید خیلی مهم است تحریم جنگ و محاصره اقتصادی است فقط باید از خارج از کشور باشد نه داخل تحریم مسلمان حکم شرعی دارد رساله ها حکم محارب نوشته میلیونها واحد مسکونی چگونه یک شبه میلیاردی شد با بحران های ساختگی و پیوستن به تحریم‌های ظالمانه کاخ سفیدواحد مسکونی باید به ملت به قیمت قبل تحریم عرضه شودگزارش به برخی مسولین کشوری و ادارات دولتی و استادان و دانشجویان داده شده هیچ کشور شرعی و انقلابی واقعی مردم خود را تحریم نمیکند روزنامه دنیای اقتصاد ۱۷ دی نیز تیتر مرتبط موضوع منتشر نموده است انتشار مطلب یا تیتر قوی به اجرای آن و عدالت کمک بسیار میکند حدود ۷۰ میلیون مستاجر داریم و خونه خرابه و آلونک نشین که هیچ حقی تو کشور ندارن و کشور مال آن مالکان است تحقیقات نشان داده که تبلیغات راه موفقیت و اکثر راههای که در اینترنت برای فریب مردم و جوانان فراوان است بخاطر این است که از این قضیه واحد‌های مسکونی و تحریم داخلی مطلع نشوند ما نباید در یک کشور اسلامی برای یه واحد مسکونی تو یه منطقه متوسط شهر نیاز به ثروتمند و پولدار شدن باشه ارزشها باید معنوی باشه نه صد سال کار کنی حتی پول پیش را نداشته باشی اونهم با تحریم از داخل چهل ساله وضع همینه مگه چند تا کشوره مگه چند تا ملته اینجا

  • Amir
    0

    جالب است هرگز ازخودنمی پرسندچرامردم درمقابل لایحه حجاب وعفاف ایستاده اند وچراحجاب راقبول ندارند،اولا به مسئله پیشرفت جامعه بشری توجه نکرده اندوروحانیت ماخود رابروز نکرده ودرهمان هزاروچهارصدسال قبل گیرکرده،درثانی اول مشکل فسادحکومتی راحل کنید وسوم رفاه ومعیشت مردم راتامین کنید که برای مردم خیلی مهمتراست،اولویت ها راقاطی کرده اید،نسل جوان وقتیشما رامی بیننداعمالتان باگفتارتان نمی خوانددیگرشما رادوست والگوقرارنمی دهند،شما فکرمی کنیدباگفتاردرمانی مشکل معیشت وشکم گرسنه حل می شود

  • حسن . بیسواد.
    0

    نه بابا همه چی پر شوره من چقدر خوشبختم.

  • ناشناس
    0

    دشمن ما فساد گرانی و اقتصاد متلاشی است شما وظیفه اصلی خودتان یعنی برخورد با مفسدین را انجام بدهید همه چیز درست می شود

  • مهدی
    1

    فقط در مورد عفاف و حجاب وضع خوبی نداریم میشه بگی در مورد چی وضعیتمون خوبه

  • ناشناس
    0

    در مورد معیشت چطور ؟
    در مورد گرانی چطور ؟
    در مورد اختلاس چطور ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اونا اوجب واجبات است

  • ناشناس
    0

    احیانا موضوع آقای صدیقی که مسکوت مانده، در حوزه وظایف شما نیست؟!!

  • Shahram
    0

    لطفا مواردی که اوضاع خوب هست رو بفرمایید؟
    البته خودتون رو نمیگم، مردم رو میگم

  • ناشناس
    1

    دلار 66 سکه 50 میلیون چیه دکان شما داره خراب میشه مردم دارن میمرن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فرداجنگ بشه دلاروسکه بیشترهم میشه

  • محمد
    1

    ایکاش جناب اژه ای این کامنت ها را می دید

  • ناشناس
    0

    شما بگو تو چه مواردی وضعیت خوب است روند فوق طولانی پرونده های دادگاهی ونگاه تبعیض امیز به اختلاس کنندگان واجحاف وبی عدالتی در قضاوت که اینها مربوط به شماست.اما وصعیت اقتصادی خیلی وخیمتر از مجموعه ی شماست

  • مدیریت
    0

    کجاش خوبه که این خوب باشه؟

  • الف
    0

    در مورد اقتصاد و گرانی و تورم سیاست وفرهنگ و رفتار نظام و دولت و... با مردم و جامعه و رفتار گزینشی قوه قضائیه سیاسی و جناح و غیر مستقل با پرونده ها و اشخاص .... چی .....
    وضع خوبی داریم ؟؟؟؟؟

  • حجاب
    0

    بله دقیقا خوبه که حجاب نباشه چون امثال صدیقی دیگه نمیتونم پشت دین مخفی بشن البته هنوز قوه قضائیه سکوت کرده

  • ناشناس
    0

    از معاون و مشاورت چه خبر جناب سوت بلبلی

  • ناشناس
    10

    متاسفم حجاب برخیھاافتضاست سورہ نوردرموردحجاب برخی قوانین مسخرہ تامین اجتماعی الآن من بیست وپنج ۱۲بازنشست میشدم حقوقم بیشترازالآن بازنشست بشم میشدبرخی ازقوانین دادگاہ نہ ھمش بہ طوریقین خلاف شرع است اگرماپیرومردخداامام خمینی باشیم خوب است بایدجلودزدیھای آنچنانی وھمہ دزدیھاگرفتہ شوداگرافرادی مقامی دارندوفسادمالی دارندبایدجلوشان گرفت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      مرد خدا کسان دیگری بودند
      معصومین
      نه یه آدم عادی

  • ناشناس
    0

    خواهشا مسولین مسایل مملکت را الویت بندی بفرمایید و مشکلات را طبق الویت ها حل کنید که اولیش معیشت و اقتصاد است نه حجاب

  • محمد
    1

    آقای اژه ای چرا در مورد اختلاس چای دبش و زمین های بکر ازگل توسط هم لباسی خود روزه سکوت گرفتی چرا به مسیولیتهای اصلی خود عمل نمیکنید اما دنبال تار موی دختران هستید بیشتر از این حرص و جوش ملت رو در نیارید.

  • ناشناس
    0

    فکر میکنم قوه قضاییه با شعار برخورد فساد اقتصادی کم اورده و عزمی برای برخورد با فساد های اقتصادی اصلا نیست! از بیکاری یاد چهار موی خانمها افتاده!! داستان چیه؟

  • ناشناس
    0

    من یه ماشین تهران خریدم فروشنده کلاه سرن گذاشت ماشبن اتاق تعویض بود شکایت کردم هم برگه پلیس روی گرارش بود هم برگه کارشناسی خودرو( تفاوت ماشین سالم وا تاق تعویض) و فقط خواستار وریافت این تفاوت را داشتم ولی قاضی محترم خیلی راحت رای به نفع شخص کلاهبردار داد.

  • علیرضا
    0

    از قیمت پراید ۴۰۰ میلیونی صحبت کن! رفتم یک عدد لاستیک موتور سیکلت خریدم ۶۰۰ هزار تومان..گرانی بیداد میکنه آقای اژه

  • علی
    0

    اینکه مسعولین متوجه هستم که وضع خوبی نداریم بدنیست اما اینکه راهکار برون رفت از این وضع را نمی‌دانند خیلی بده

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    ما تنها کشوری تو دنیا هستیم،که میتوانیم بخاطر حقوق یک کشور و مردم دیگر،راهپیمایی کنیم؛
    اما بخاطر حقوق خودمان،اجازه راهپیمایی نداریم.
    جالب  نیست؟
    بازنشستگان تامین اجتماعی را ببنید که بعد سی سال کار و تلاش چگونه با آنان رفتار می شود !!!! این یعنی آینه رفتار آینده با جوانان و شاغلین فعلی !!

  • ناشناس
    0

    بله، همه میدونن خودی ها خیلی مهمن، هرکاری خواستن بکنن ما هم چشم و گوشمون رو می‌بندیم هیچی نمیگیم، یه وقت آبروشون نره و دشمن خوشحال نشه، افشا کنندگان رو هم سریع، فوری زندان و جریمه کنید تا دشمن ناراحت بشه

  • نرگس
    0

    ممنون آقای اژه ای . لطفا برای فساد مالی هم بفکر باشید . مردم زیر فشار فقر له شدند

  • دروغ بزرگ
    0

    وقتی مردجماعت میاد از زن دفاع میکنه 😁😁

  • ایران زمین
    1

    جناب آقای قاضی القضات کاری نمیتونی بکنید لطفأ نمک بر زخم های مانزن
    به خدا به پیر به پیغمبر مشکل این مملکت اقتصاد است فسادهای هزار میلیاردی است ،فقر،بیکاری ، تورم سرسام آور ، کرایه خونه های کمرشکن ، دلار۶۵هزاری و……..
    شماهم فقط بچسبید به تار موی دختران چرا در تمام کشورهای مسلمان از جمله عراق که مرکز تشیع است اجباری در حجاب نیست فقط شما ها کاسه داغ تر از آش هستید راستی خبر از شیخ کاظم دارید بنده خدا هزار میلیارد آمده حسابش گویا شماهم خبرندارید

  • ناشناس
    1

    شما یه سری به دادکاهها ودادسرای قائمشهر بزن وببین رفتار ها و بداخلاقیا رو تا کمتر شعار بدی . زنوکیلی هست تمام پرونده هایی که میگیره میره شعبه سوم ورای میگیره اونوقت تو دنبال چند تار مو هستی

  • یه ایرانی
    0

    آقای اژه ای عزیز در مورد وضع معیشت مردم کی می خواهید لایحه بدهید منتظریم ...............................................

  • نصیحت
    0

    جناب حکیم بزرگ...در چی وضع خوبی داریم؟
    جای این حرفا قضیه صدیقی چی شد؟

  • ناشناس
    0

    وقتی مشکلات زیاد هست معمولا برای رفع اونها اولویت بندی میشود با توجه به اقدامات و سخنان پی در پی مسئولان درباره حجاب و سکوت درباره افزایش روزافزون قیمت اقلام خوراکی و کالاهای دیگر نتیجه میگیریم مسئولان یا نمیتوانند یا نمیخواهند فکری برای گرانی روزافزون کنند با این شرایط کشور اوضاع وخیمی در پیش رو دارد.

  • خانواده جانباز
    0

    سلام خدمت جناب آقای محسنی اژه ای دوفاکتور هست که وضع حجاب که به دین هم ربط دارد وجود دارد فاکتوراول دروغگویی مسئولین واختلاسها ورانتهاو فساددربدنه دستگاهای اداری وبی عدالتی فاکتور دوم فقرهست که فسادوفائشه میسازداین دورا درمان کنیدهمه چیز خودبه خوددرست میشود جناب اژه ای ضره ای از فسادستیزیتان کوتاه نیایید خداوند به شماتوفیق دهد

  • هیتلر
    1

    کسی به سر زن مردم نگاه نمیکه

    ولی زن و بچه به دست مرد خونه نگاه میکنن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پس چرا خیانت می‌کنید؟؟؟

  • ناشناس
    0

    پایه تمام بدبختی این مملکت همین بی حجابی ها است شما نگاه کنید از وقتی حجاب کم شده اختلاس ها نجومی شده برای مثال همین چای دبش باغ هزار میلیاردی ازگل و ریختن حداقل بک میلیارد فقط پول نقد به حساب فلان اقازاده که البته نبایست گفت اقازاده بلکه خودشان گفتند نگید اقازاده ایشان خودشان اقا هستند خلاصه حتی این مطلب را به یک طفل خردسال هم بگید این را تایید میکند ما اختلاس در این حد و بزرگی نداشتیم طفلکی خاوری اگه میدانست اختلاس سر از کجا در میاور د از خودش خجالت میکشید که کم برده حالا من یک نظر دارم خانمها حجاب اسلامی را مثل قبل رعایت کنند از فردا اگه ندیدید دلار سیر نزولی
    پیدا کنه و دیگه شاهد این اختلاس های نجومی اخیر نخواهیم بود و باران فراوان و حتی برف هم از اسمان میبارد

  • علی
    0

    درود ، تا زمانیکه بجای توجه به علتها به معلول‌ها پرداخته می شود ؛ درها بر همین پاشنه خواهند چرخید !!!!

  • ناشناس
    0

    به آدمهایی که به مال دنیا چسبیدن وچشم بربدبختی مردم بسته اند وشکمانی آنچنان پاره دارند که هرگز سیرنمیشوند ودین را سپر خود کرده اند وهیچ باکی از قیامت ندارندوهمه ی بدیهای خود راتوجیه میکنند چه باید گفت؟

  • کپور
    0

    اتفاقا تنها چیزی که وضعمون توش خوبه همین حجابه ...چون دیگه تو دست شما نیست...

  • فرهاد
    0

    لطفا ایشون بفرمایند کجا وضعمان خوب است

  • ناشناس
    0

    وضع عدالت چطوره؟

  • ناشناس
    0

    در عدالت و قضاوت واقعی هم وضع خوبی ندارید جناب قاضی القضات

  • فرهنگی بازنشسته
    0

    سلام خدمت حاج آقا اژه ای ، بنده بچه ی یکی از شهرستانهای نزدیک شهر اژیه هستم.بفکر مردم خوب و غیرتی ایران عزیز باشید سنگینی تورم و گرانیهای اخیر بدجوری به خانواده ها ضربه وارد کرده خواهشا یه فکری بکنید.

  • اتوسا
    0

    برای مسوولین عادت شده در حوزه ای که تخصص و سواد ندارن سرس تو سرها داشته باشند و صاحب نظر باشند فقط میخوان دیده بشن

  • A
    0

    هر چه بگندد نمک اش میزنن وای به روزی که بگندد نمک،

  • Aaaa
    0

    یه قانون هم بذارید جواب اسراییل رو بدید،

  • Aa
    0

    به صحبت های اکبر طبری هم رسیدگی کنید

  • ناشناس
    3

    خسته نباشی؟ سالهاست که بی حجابی عده ای از مردمو رنج میده ،شما حالا فهمیدی ،حتما فردا هم میگی گرانی معظلی است. شماها چ میکنید ؟ اسمتون گذاشتید مسئول ولی متاسفانه خودتون معظلید چرا که مشکل مردم را حل نمی‌کنید

  • مجید
    0

    سلام ایکاش در همه موارد اینطور پیگیر بودند مشکلات دیگه نیست

  • سجاد
    0

    در وضع اقتصاد چی؟
    در قضیه زمین خواری و جعل امضا چی؟

  • ناشناس
    0

    اگه با حجاب همه مشکلات حل میشه ما مـــردان حاضـــریم چادر سرکنیم که تعداد باحجابها زیاد بشه

  • سعید از اهواز
    0

    اقای اژه ایی ما بخاطر دستورات الهی به حجاب و عفاف پایبند و پرو پا قرص ایستاده ایم و ایا در قرآن چیزی به نام سرقت اموال از مردم و بیت المال چیزی ذکر نشده هنوز بیست روز از سال نگذشته که سرقت دوملیون دلار توسط یک کارمن جزء شده و در قران حکم سارق قطع ید میباشد ایا تا حالا ناخن چه کسی را کوتاه کردید و ما همش دشمن دشمن میگیم بنظر شما از انداختن یک روسری از یک زن دشمن چه سودی میبره اقای اژه ای ببین دشمن از سرمایه های این مملکت به کجا رسیدن و ببینید کانادا چی بود و اقای خاوری ان را به چی تبدیل کرد
    اقای اژه ایی به روزی افتادیم که زنان و دختران ما دارن با بهتیرین حجاب از مرز خارج میشن و بخوان ویا نخوان مثل گاو پیشونی سفید هویت ایرانی بودنشون از دور داد و بیداد میکنه میرن که با تن فروشی خودشون اندکی از دلارهایی که توسط حضرات از کشور به تاراج میبرن را به کشور برگردونند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها