موافقت اسرائیل با شروط حماس برای پایان جنگ

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل آویو پذیرفته است در چارچوب مرحله نخست توافق درباره پایان دادن به جنگ گفتگو کند.

موافقت اسرائیل با شروط حماس برای پایان جنگ

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل به نقل از یک منبع سیاسی اعلام کرد این رژیم گفتگو بر سر پایان جنگ را در چارچوب مرحله نخست توافق پذیرفته است.

این منبع سیاسی اسرائیلی با بیان اینکه مرحله نخست توافق شامل آزادسازی اسرا و سربازان زن، سالخوردگان و اسرای مجروح می‌شود، تصریح کرد: «مرحله دوم توافق دربردارنده آزادی اسرا و سربازان مرد و بقیه مجروحان است.»

به گفته منبع مذکور، مرحله سوم توافق شامل تحویل تمامی اجساد می‌شود، اما اسرائیل در صورتی که حماس شروط توافق را نقض کند، حق از سرگیری جنگ را برای خود محفوظ می‌داند.

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل به نقل از این منبع اعلام کرد: اسرائیل پیشنهادی شامل آزادسازی ۳۳ اسیر زنده یا مُرده را در مرحله نخست و نیز توقف جنگ در مرحله دوم را قبول کرده است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • 00
    6

    و خدا با مومنان است!
    ماشاءالله به بچه های حماس و جهاد اسلامی
    از این جنگ چی طلب رژیم صهیونیستی شد؟ هیچی فقط بدنام شد توی دنیا و چشم مردم دنیا ، مظلومیت فلسطین و قساوت قلب اسرائیل رو دید!
    کلی هزینه روی دست یهود موند
    جبهه مقاومت معروف تر و قوی تر شد و تجربه یه جنگ خیلی سخت رو به دست آورد
    فلسطین توی دنیا شناخته شد و چند کشور اروپایی اونو به رسمیت شناختن( هرچند رسمی بود و خودشون رو به خواب زده بودن)
    روح همه شهدای غزه در آرامش .
    به امید پیروزی کامل اسلام و مسلمین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نصیب گروه حماس از ماجراجویی چی شد؟! نزدیک به ۳۵ هزار کشته و ۸۰ هزار مجروح و مصدوم و قطع عضو و میلیارد ها دلار خسارت و بی خانمانی ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها