واکنش جالب سعید جلیلی در سال۱۴۰۰ به فیلترینگ و اعلام درآمدش

سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفته بود: منزل من ۱۲۵ متر است ولی الان در منزل سازمانی استقرار دارم که بزرگتر است.

واکنش جالب سعید جلیلی در سال۱۴۰۰ به فیلترینگ و اعلام درآمدش

سعید جلیلی به عنوان یکی از ۶ نامزد نهایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شد.

او که در سال ۱۴۰۰ و انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نیز در ترکیب ۷ کاندیدای نهایی بود، بعد از حضور در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی به نفع ابراهیم رئیسی انصراف داد.

سعید جلیلی در خرداماه ۱۴۰۰ و دوران تبلیغات نامزدها درباره زندگی شخصی خود اینگونه گفته بود: بنده ۵۶ساله هستم و ۲۷ساله که ازدواج کردم. یک فرزند دارم که دانشجوی رشته برق است. محل زندگی من تهران است و خانه‌ام ۱۲۵ متر است اما الان در خانه سازمانی اسکان داریم چون بزرگتر است. خودروی من پراید است. ویژگی خوب بنده از نظر همسرم را باید از خود او بپرسید.

وی درباره فیلتر توئیتر تاکید کرده بود: برای بنده عجیب است که اینستاگرام باز و توییتر بسته است. البته قطعاً همه مردم نمی‌خواهند که فضای مجازی به گونه‌ای باشد که به جامعه لطمه وارد شود.

جلیلی ادامه داد: بنده کارمند وزارت خارجه هستم و بیمه بنده بیمه کارمندی است.

وی درباره بورس گفته بود: هیچ وقت خودم در بورس سرمایه‌گذاری نکردم اما در سال ۸۲ که فرزندم کوچک بود، برای وی در بورس یک سهام یک و نیم میلیونی خریدیم و نمی‌دانم که الان به کجا رسیده است. سال ۸۰ بود که یک میلیون تومان وام دریافت کردم.

جلیلی افزود: معمولاً در مشهد از وسیله نقلیه عمومی استفاده می‌کنم اما در تهران بیشتر از خودرو شخصی خودم استفاده می‌کنم.

وی تصریح کرد: بیشتر کوهنوردی و شنا می‌کنم. دارآباد آخرین جایی بود که جهت کوهنوردی رفتم.

نظر جلیلی درباره سن مطلوب ازدواج چنین بود: دختر و پسر به لحاظ فیزیولوژی و اجتماعی که به سن بلوغ می‌رسند و احساس می‌کنند به ازدواج نیاز دارند باید این شرایط برایشان مهیا بشود. من خودم ۲۸ سالگی ازدواج کردم و فرزندم هم الان ۲۵ساله است و گفتم هر زمان که بخواهد آمادگی داریم که شرایط ازدواج را برایش فراهم کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    1

    خودت یه بچه داری فردا نیایی بگی آی مردم بزایید🤣
    از طرفی مردم همه مث شما قانع نیستن انتطار سفره جم و جور از مردم نداشته باش

  • ناشناس
    2

    خوش بحالت که هر وقت فرزندت خواست شرایطش را داری ما چه کنیم که فرزندهایمان میخواهند ولی ما شرایطش را نداریم...خانه شغل جهاز و هزینه عروسی

  • ناشناس
    2

    خدا کنه این دروغها راست باشه!

  • من
    2

    رییسی که گفت فیلتر نمی کنم همه چیز حتی سفره مردم رو فیلتر کرد
    وای به حال این که دو پهلو حرف میزنه

  • ناشناس
    0

    پیشنهاد برای نامزدهای ریاست جمهوری

    برای خروج خودروسازان از زیان و جبران زیان های نجومی انباشته پیشنهاد می شود خودرو در ماه اول 5/ نیم در صد زیر قیمت بازار در حاشیه بازار فروخته بشه و ماه بعد 1درصد زیر قیمت بازار در حاشیه بازار عرضه شود تا دوسال این رویه ادامه داشته باشه اون موقع بازار از حالت هیجانی خارج میشه و با سود دهی خودروسازان تولید بیشتر میشه و در نتیجه بازار هم از دست دلالان خارج شده و به ثبات می رسه دیگر دلالان خودرو را نصف قیمت بازار نخواهند خرید تا دوبرابر سود کنند.

  • ناشناس
    4

    ایشان بدرد هیچ مسولیتی در ایران نمی‌خورد ، فخر فروشی با خانه ۱۲۵متری ما ۴نفر یک پسر و یک دختر با سن ۱۱و۱۴سال در اپارتمانی تک خواب با بدبختی زندگی میکنیم این مرد یک فرزند بیشتر ندارد بعد مردم را تشویق به فرزند اوری میکند

  • ناشناس
    2

    ادم از دیدن قیافه ایشان یاد اون دنیا میفته و بنابراین بهترین گزینه نظام برای مقام ریاست جمهوری هستند چون سطح توقعات مردم بسیار تنزل پیدا کرده و بنابراین زیاد دیگه تو مال و منال و شکم و مادیات نخواهندبود

  • ناشناس
    0

    لطفا به ایشون بگین شعار انتخاباتی تون خیلی طولانی است کوتاهش کنید تا در وحله اول در ذهن جا بگیرد

  • ناشناس
    0

    تا آبله در جهان است مفسد در امان است

  • ناشناس
    0

    اینستاگرام فیلتره بعد همه نامزدها در اینستاگرام تبلیغ می کنند 🤦‍♀️😑

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها