گزارش بحث‌برانگیز الجزیره در رابطه با قالیباف/ فعالیت تبلیغاتی به خارج از کشور کشیده شد؟

گزارش مثبت الجزیره قطر در رابطه با محمدباقر قالیباف باعث جلب توجه بسیاری از رسانه ها و افراد شده است. برخی گمان دارند گزارش الجزیره نوعی گزارش تبلیغاتی است.

گزارش بحث‌برانگیز الجزیره در رابطه با قالیباف/ فعالیت تبلیغاتی به خارج از کشور کشیده شد؟

به گزارش خبر فوری، فعالیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1403 آغاز شده است. در حالیکه فضای رسانه ای داخل یک سره به انتخابات 8 تیر و تبلیغات نامزدها اختصاص یافته، فعالیت نامزدها به رسانه های خارج از کشور نیز کشیده شده است.

الجزیره قطر در گزارشی که اخیرا نوشته به زندگی نامه و فعالیت های سیاسی و اجرایی محمدباقر قالیباف پرداخته است. لحن و محتوای گزارش بسیار مثبت است و بیشتر بر فعالیت های عمرانی قالیباف در طول سالهای اخیر تاکید کرده است. این مساله این ظن را به ذهن متبادر می کند که الجزیره گزارشی تبلیغاتی برای قالیباف رفته است.

برای درک این مساله بهتر است مروری بر مهم ترین نکات ذکر شده در گزارش الجزیره داشته باشیم. با مرور این محتوا، مخاطب می تواند در مورد این گزارش نظر دهد.

در زیر به 10 نکته مهم که نویسنده پایگاه قطری در رابطه با محمدباقر قالیباف ذکر کرده است، اشاره می کنیم:

محمد باقر قالیباف... نظامی ایرانی که چندین بار کاندیدای ریاست جمهوری شد!

1.محمد باقر قالیباف یک سیاستمدار ایرانی محافظه کار و یک نظامی برجسته است که چندین سمت در نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی ایران داشته است. او یکی از فرماندهان نیروی هوایی سپاه پاسداران ایران بود، مدتی به عنوان فرمانده کل نیروی انتظامی فعالیت می کرد و مدتی هم  شهردار تهران بود.

2. قالیباف پیش از این، دو بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و در هیچ یک از آنها موفق نبود. وی در سومین تلاش خود، جهت جلوگیری از تقسیم آرای اصولگرایان، از انتخابات کناره گیری کرد. او چند سال بعد مجددا در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد شد و این بار بیش از همیشه امیدوار است که رئیس جمهور آتی ایران شود.

3. محمدباقر قالیباف در 2 مرداد 1340 در شهر طرقبه در استان خراسان رضوی در خانواده ای نسبتاً محافظه کار و سنتی به دنیا آمد. وضعیت اقتصادی خانواده، او را مجبور به ورود زودهنگام به دنیای کار کرد. وی از همان دوران کودکی به دینداری معروف بود، به همین دلیل در دوران دبستان، انجمن اسلامی دانش آموزی مدرسه اش را تأسیس کرد. این انجمن اسلامی به سرعت توسعه یافت و در بسیاری از مدارس شکل گرفت.

4. قالیباف  در سال 1362 ازدواج کرد. آیت الله روح الله خمینی (ره)، رهبر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، خطبه عقد او و همسرش را خواند.

5. قالیباف دارای مدرک فوق لیسانس جغرافیای سیاسی از دانشگاه تهران و دکتری در همین گرایش از دانشگاه تربیت مدرس تهران است. او به عضویت هیئت علمی دانشگاه تهران درآمده و دانشیار دانشکده جغرافیا این دانشگاه است.

6. قالیباف از نظامیان همفکر اصولگرایان است اما در عین حال، خواستار تغییر و اصلاح در برخی سیاست ها است. قالیباف خیلی زود، در سن 18 سالگی به عضویت سپاه درآمد و راهی جبهه های جنگ شد. وی به دلیل عملکرد ممتاز خود در سال 1361 به عنوان فرمانده گردان «امام رضا» معرفی شد و سپس فرماندهی لشکر «نصر خراسان 5» را برعهده گرفت و با لشکرش در برخی عملیات های مهم مانند «کربلای 4» شرکت کرد.

وی پس از جنگ ایران و عراق رهبری لشکر کربلای 25 را برعهده گرفت و در سال 1373 به فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) (بازوی اقتصادی سپاه پاسداران) رسید و پروژه های عمرانی و اقتصادی مهمی را در مشهد و تهران آغاز کرد. احداث خط آهن سرخس به طول 165 کیلومتر که ایران، افغانستان، آذربایجان، قرقیزستان، قزاقستان، ترکمنستان، ازبکستان، پاکستان و ترکیه را به هم متصل می کرد، از جمله طرح های اجرایی او بود.

گازرسانی به 5 استان در مرکز و غرب کشور، ساخت سازه دریایی در خلیج فارس و سد کرخه در خوزستان از جمله پروژه های دیگری بود که وی انجام داد.

قالیباف در سال 1377 فرماندهی نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با درجه سرلشکری بر عهده گرفت و در طول فعالیت در این نهاد، مجوز پرواز با هواپیمای ایرباس را هم اخذ کرد.

قالیباف در سال 1379 به سمت فرماندهی نیروی انتظامی منصوب شد. او در طول فعالیتش، پلیس ایران را به خودروهای مدرن مجهز کرد و 197 اداره الکترونیکی پلیس (پلیس + 10) و مرکز نظارت عمومی را در سراسر کشور ایجاد نمود و زندان «کهریزک» را هم افتتاح کرد.

قالیباف در سال 1383 به عنوان نماینده رئیس جمهور وقت ایران، محمد خاتمی، ریاست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بر عهده گرفت و توانست تا حد زیادی جلوی قاچاق سیگار را بگیرد.

7. قالیباف در سال 1384 در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد، اما رای لازم برای پیروزی در این رقابت ها را به دست نیاورد. او حتی نتوانست به دور دوم راه یابد. در نهایت درآن انتخابات، اکبر هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد به دور دوم راه یافتند و در نهایت، محمود احمدی نژاد پیروز شد. در همان سال، قالیباف به عنوان شهردار تهران انتخاب شد.

8. قالیباف در انتخابات ۱۳۹2 و 1396 هم نامزد شد. فعالیت او در شهرداری باعث شده بود که او امید زیادی برای پیروزی داشته باشد اما در نهایت، در انتخابات 1392 شکست خورد و در انتخابات 1396 نیز به نفع ابراهیم رئیسی انصراف داد. او مدتی بعد از شهرداری تهران کنار رفت اما چندی بعد در انتخابات مجلس نامزد شد و در خرداد ۱۳۹۸ به نمایندگی از تهران به عضویت مجلس شورای اسلامی درآمد.

9. قالیباف بعد از راهیابی به مجلس، به عنوان رئیس مجلس ایران انتخاب شد. او در انتخابات مجلس دوازدهم نیز شرکت کرد و توانست بار دیگر به عنوان رئیس مجلس انتخاب شود.

10. محمدباقر قالیباف در ماه ژوئن درخواست نامزدی خود برای انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری را ارائه کرد. این انتخابات به دلیل سقوط بالگرد و شهادت ابراهیم رئیسی زودتر از موعد برگزار می شود.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 91
  • ناشناس
    68

    اگر از نامزد مورد قبول شما الجزیره گزارش می داد باز هم همین رو می گفتی یا می گفتی به خاطر لیاقتش هست؟

    نظرات شما -
    • بهنام
      31

      دمت گرم
      نامزد مورد قبول اینها که دارند فعلأ روی آن مانور می‌دهند آقای پزشکیان است ، از اصلاح طلبان به رهبری محمد تمدن گرفته تا عارف و از اعتدالیون حسن کلیدساز گرفته تا جهانگیری و تمام سایتهای خبری شنیداری و گفتاری و تصویری و نوشتاری وابسته به این جناح فعلاً روی این بابا دارند کار می‌کنند شما همین سایت خبر فوری را نگاه کنید حداقل روزانه ۴ الی ۵ خبر آن مربوط به این آقا می‌باشد. و از آن طرف BBC و VOA و اینتر آشغال در حال کوبیدن بقیه هستند کاملاً هماهنگ !!!!
      البته بنده شخصاً کار با شخصیت ایشان ندارم اما تا کنون هر بار این جریان به اصطلاح اصلاح طلب و غربگدا به پشتیبانی کسی در آمد حتماً باید به او شک کرد و یا باید خودش به خودش شک کند که حتماً برایش برنامه‌ای دارند .

    • چای دبش باغ ازگل
      3

      هدفش خدمت است تشنه قدرت نیست!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • سلمان
      24

      فقط یک نظامی مقتدر همچون دکتر قالیباف می‌تواند جلوی تندروهای مجلس فعلی رابگیرد ومانند رضا شاه ایران رابسازد

    • ناشناس
      0

      به سلمان نفهم
      این نظامی مقتدر اولین روز کاری ش نیست چند ساله ریس مجلس‌ چه اقتداری داره نکنه گیت و سیسمونی و اقامت کانادا اقتدار محسوب میشه واسه شما پادوهای متوهم

    • ناشناس
      7

      اقا قالیباف بنده مخالف شما بودم بخاطر اینکه پسرتون میخواست بره کانادا و حالا که خدمات اجرایی شما را در این سالیان مسئولیت هایی که داشتید مطالعه کردم نظرم راجب شما عوض شد و من حتما به شما رای می دهم ان شاالله که رئیس جمهور شوید.

    • ناشناس
      0

      به سلمان اولین کار رضا شاه کشف حجاب بود امیدوارم کاندید شماهم حجاب واقعی را کشف و ضبط کند

  • ناشناس
    2

    دست بالا دست زیاد است تکیه بر تک محصولی منابع انسانی تکرارو جمود به همراه خواهد داشت خون جدید و پر انرزی اگر به تن بیمار رنجور تژریق شود بهتر است جامعه امروز به تغییر چهر های تکراری نیاز دارند هر چیزی زمان مصرف دارد و بخاطر آن تاریخ شکل میگردد حیف از رسانه های بی انگیزه و بی تفاوت به کشور و ملت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      البته هر چیزی که بی مصرف بشه زمان مصرف داره

  • ناشناس
    2

    نظر الجزیره مهم نیست نظر مردم ایران مهمه داداش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      18

      نظر مردم
      ان شاالله دکتر سعید جلیلی

  • ناشناس
    5

    اینها ۴۵ سال چه گلی بسر ما ها زده اند که حالا برای تبلیغات به الجزیره متوسل گردیده اند !!!

    ما که داریم ۴۵ سال با تمام وجود خوشبختی و راحتی و اسایش و ارامش را حس می کنیم
    چه نیازه الجزیره برامون بتعریفه ؟؟

    جل الخالق !

  • ناشناس
    8

    حادثه کوی دانشگاه لکه سیاهی بر تارک قالیباف ماند

    نظرات شما -
    • علی
      5

      پس تو هم حرف حسن کلید را باور کردی

  • برکت
    1

    با 3 میلیون در حساب بانکی ات چقدر خرج می کنی؟
    خدا برکت ! بده عجب پول بی انتهایی.
    شاید از برکت رسیده و دلار ی بوده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      با سه میلیون آدم نمی تونه از جا پا شه بی حال می شه ..نهار .. مجلس می دن ...اون سه میلیون هم. خرج نمی کنند .

    • ناشناس
      1

      در سریال حضرت مریم نان خالی می خوردند از ضعف زمین می خوردند..سه میلیون بی حال می شه ..ما اونطور بشیم وای وای هزار حرف در میارن. زمین خورد ...

  • ناشناس
    0

    فلش ده هزار تومان سیصد هزار تومان شده دلالان باعث گرانی آند یا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      جریان لیبرال طرفدار سرمایه داری باعث این همه گرفتاری مردم شده است.

    • ناشناس
      0

      نادان علفزار به طبیعت دور خانه می گم ...چرا فکر تو در حد چریدن بلده ....اولین نفرم که این جملات گفتم که تو را سوزانده

  • ناشناس
    1

    به عبارتی انکاری رای کشورهای عرب هم در صندوق لحاظ میشود که اینچنین تبلیغی در روزنامه ای عربی درج شده!!!!

  • وایسا . جواب بده
    2

    میشه سوال پرسید . ایرادی نداره که !!!!!
    30 ساله چند ده میلیارد دلار از بیت المال رو برای انرژی هسته ای انرژی هسته ای حق مسلم ماست هزینه کردین
    پس چرا برق هسته ای داخل مدار نیومده !؟
    هر سال تابستون اخطار برق و هشدار کم مصرف کردن و خاموشی و قطع برق و تصاعدی حساب کردن پول برق و ... ازین داستانها داریم !؟
    اون همه هزینه بیخود بود ؟ خروجیش چی بود ؟
    برای وام ازدواج و وام به مردم و ... پول ندارین
    اما برای نیروگاههای که معلوم نیست خروجیش چیه میلیردها دلار هزینه کردین . پول مردمه هااا
    پس کی برق هسته ای وارد مدار میشه و تابستونها مسخره بازی رو کنار میزارین
    این سوال رو هر کدوم از 6 نامزد جواب بدهند

    نظرات شما -
    • ف
      3

      هزینه آسفالت آباد هم میلیاردها است کاش آباد نبودیم دل علفزار عین سوییس خانه ای داشتیم پر لوازم خانگی جورواجور و‌ طبیعت و میوه و

    • ناشناس
      5

      ب ف روانی
      بازم از تيمارستان فرار کردی و داری چندتا کلمة گند تر از دهن ت انداختن دهن ت تکرار میکنی

    • ف
      1

      از طرز حرف زدنت معلومه کجا عمل آمده ای و خیلی سوخته ای ‌‌..آنقدر هم بیسواد مانده ای که نمی دانی این کلمات که نوشتم اولین نفری هستم که عنوان کردم و اگر کس دیگری سوادشو داشت طبعا به اسم خود می‌نوشت !!!!!نه اینکه دهن این و آن بیاندازد !!!!!

    • ناشناس
      0

      تو افسارت. گسیخته که مدام گستاخی می کنی امثال تو چشم دیدن معلومات دیگری ندارید. چون خودتان هیچ پیشرفتی ندارید

    • طاها
      2

      تو کجا به عمل آمده ای که سواد نداری بدانی علفزار در اروپا مصطلح به طبیعت بکره نه تو که در فهم آت فراتر از چریدن نگنجد .من اولین نفری هستم که جملات زیبا راجع طبیعت می نویسم و طبعا اگر حرف دیگری بود به اسم خودش منتشر می کرد ..از دهانت معلومه کدام حسودخانه ای بعمل آمده ای

    • طاهری
      0

      حرفهای تو تکراریه فقط آباد آسفالت و فراتر از آن عقل و ادبی نداری

    • طاهری
      1

      تو چرا بلد نیستی انجور بنویسی که به فش دادن افتادی

  • ناشناس
    1

    پول مردم بدبخت صرف انتخاباتی میشه که هیچ نفعی برای مردم نداره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      مردم بدبخت عقلی هم ندارند گول می خوردند پولی باشه مزارع خارج شهر را آباد آسفالت پارک بیروح میکنند پس بذار پولها هدر بره

  • ناشناس
    0

    لياقت يا ................

  • ناشناس
    11

    باز نشر این گزارش الجزیره خودش تبلیغ برای قالیبافه. خبر فوری با این کارش بین دو گزینه ی" خوب " و" خوب تر" ، به انتخاب شدن" خوب " راضی شده .‌عجیبه .

  • دکترای شیمی فیزیک
    25

    قالیباف مرد بزرگی است که هم به دنیا فکر می کند و هم به آخرت .
    به فرموده امام راحل هرجا دیدید دشمنان داخلی و خارجی بر علیه یک مسئول لجن پراکنی می کنند بدانید آن شخص دارد راه درست را می رود..
    و برعکس.
    راه شهید رئیسی بر علیه دینگریزان ، کدخداپرستان و ... با اقتدار ادامه دارد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به آخرت فکر می کنه بیاد کار منو درست کنه

  • ناشناس
    0

    با توجه به تاریخ تولد وی، راه اندازی انجمن اسلامی در دبستان ( نکته سوم ) دور از ذهن و غیرواقعی بنظر می رسد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      و گسترش آن در مدارس دیگر (درسالهای 1347. الی. 1352.)
      در زمان شاه دین ستیز

  • بهرام
    13

    فقط دکتر پزشکیان.

  • ناشناس
    0

    پول باشه گاز رساني وجاده سازي را پيمانكاران انجام ميدن اين ديگه هنر نيست

  • ناشناس
    1

    پیام به شبکه الجزیره ، یا نگو یا همه خدمات ایشان را با نظام بگو شیر مادر ، نان پدر حرامت اگه همه ش رو نگی.

  • ناشناس
    3

    چرا همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری راکه مقام معظم رهبری ورییس جمهور شهید وقانون فرمودند از سال فروردین 1403 اجرا نکردید وبازنشستگان وفرزندان بیکار ومجرد شان را پریشان می نمایید
    وای بر کم کاران و کم فروشان.

  • م
    1

    یعنی به اونها هم پول دادند ،پول ما ملت رو،

  • ناشناس
    4

    اگر بایدن از قالیباف تعریف میکرد که آدم کاری وکاربلدیه آلان تو اکثر روزنامه ها بشکن زدن تبلیغ می شد واگر پزشکیان رو تعریف میکرد حالا میگفتن که گفتیم طرف غربگدا تشریف دارن هیچ کس قبول نمی کرد

  • ناشناس
    0

    خبر فوری یه کلیپی گذاشته بود خانم پیر ترکیه ای می گفت بجای نان برنج گردو مردو بخورید.... پزشکی به انحراف رفته دارو بجای غذا

  • عزراییل
    0

    یعنی چقدر پول داره که خارجیها براش تبلیغات میکنند یا ،،،،یا،،،،

  • ناشناس
    0

    الان من برم بازرسی اداره جواب می ده با کارمند اجتماعی گوشی بر می داره برم نرم ..پارتی سفارش کرده بدجور ...کارمند یه هو‌ جیغ می زنند آدم زهره ترک می شه ...دلایل ام جوره اما چه فایده..یه هویی بپرم چی کار کنم
    هییییییییی

  • ناشناس
    0

    دعا جهت بستن زبان کارمند بدخواه و مهربان شدن معاون

  • ناشناس
    6

    جدای از مسایل اجتماعی و فرهنگی که همه شان مشابه همند در این 5 نفر اصول گرا قالیباف کارنامه مدیریت عمرانی مناسبتر ی داره . شهرداری زاکانی را با قالیباف مقایسه کنید .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      هر چی می کشیم عمرانی نابجا در روی مزارع خارج شهر و باغات و گرسنگییه ....عمرانی یعنی چه تن تن آسفالت هلندی سوید خانه دل علفزار

    • ناشناس
      5

      در زمان قالیباف چهره تهران دگرگون احداث شد انواع پردیسهای فرهنگی و اجتماعی و پارکهای پهناور و تفریحگاهها و راه سازی و گسترش مترو ...... ...... در زمان این اقا ی فعلی فقط پر شدن در و دیوار از تبلیغات جناخی و ایدئولوژیک و قطع درختان و فوران جانوران موذی و همایشهای خیابانی بی ثمر و .......

    • ف
      1

      کاش بجای پارکهای پهناور. که می گی دشت و مزرعه پهناور خارج شهرهای شمال غرب ا هم می فهمیدی .که به تقلید از تهران زیر بلدوزرند. برای پروژه خواری ..‌‌اخرکلانشهر سازی بی رویه تخریب خاک و گسترش جنایت خانوادگی و گرسنگی شده ‌‌
      قدیم دور تهران باغات طبیعی بود پارک چیه ...هر فرزند مسوول یک هتل ..‌‌‌‌هلندی کنار خانه اش با تکنولوژی گاو و طبیعت داره

    • ناشناس
      1

      فکر کردن خوبه اما ذهن تان را به مناظر طبیعی سوق بدهید دربند طبیعی قدیم کجا پارک بیروح کجا ...پارک سازی بیروح تصنعی روزافزون غلطه باغ طبیعی خوبه

    • ناشناس
      1

      با سرمایه ای که شهرداری داشته (زمان قالی باف)می‌دونی می شد چه کار کرد ......تحقیق وفکر کن
      با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشود مردم دیگه فراموشکار نیستند بعضی ها هم رو دستشون ضربدر زدن

  • ناشناس
    0

    الجزایر احتمالا از آقایون کمک می‌گیرند

  • ناشناس
    0

    آیا با این وضعیت اقتصادی داغون امیدی است ما که باور نمی کنیم جوانان بی کار وازدواج نکرده اند بی عدالتی بحد اعلا رسیده پارتی وپارتی بازی رواج یافته خوب در پایان دولت دهم قیمت خانه وطلا سه برابر شد در پایان دولت دوازدهم قیمت خانه وطلا بیش از ده برابر شد و الان هم طی سه سال قیمت خانه وطلا سه برابر شده واز سال ۹۷ تاکنون اقتصاد آرام نگرفته وهر رو ز در حال وخیم تر شدن است وهمه امیدها به یاس تبدیل شده .کسی باید رئیس جمهور شود که بتواند این اوضاع را سر و سامان دهد وامید را به زندگی جامعه بر گرداند نه اینکه بفکر پر کردن جیب خود وقرار دادن دارو دسته خود در پستهای دولتی باشد البته یک نفر در راس تا بقیه همراهش نباشند هر چند که خوب باشد کاری از پیش نمی برد.

  • محمدعلی محمدی (م.ریحان)
    3

    کاش الجزیره ای ها می دانستند که در دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران، تقریبا هیچ دانشجویی حاضر نیست پایان نامه ارشد یا رساله دکتری خود را با قالیباف ( و حسن کامران) بگذراند و افرادی از طرف این دو نفر برای متقاعد کردن دانشجوها سراغشان می روند اما جواب غالب دانشجویان این است که《آخه ایشون چیزی بلد نیستند》.

  • ف
    3

    تلویزیون نشان می داد دهاتی نشسته بود دل طبیعت جلوی خانه اش شیر ماست گردو آن یکی گیلاس ...آشپزی در فضای باز... آنوقت مسوول اردبیل. می گه عقب ماندگی را از دهات جمع میکنم!!!!مناطق محروم می گه !!!محرومیت از عقله
    کوچه ها که آسفالت شد بعدش شهر می شن....چکمه بپوشید حیفه ها
    ..منتها خانمه غذا می خورد ..یه مرغی آمد ..کارگردان بدجور کیش کرد....ما به مرغ مان از غذایمان می دهیم ....... البته کارگردان واقعی آقای منیری بود که بسیار هنرمند و با اخلاق آند نه بعضیا البته بیشتر کارگردانها عالی اند

    نظرات شما -
    • محمدرضا
      1

      این چی بود ؟؟؟؟؟
      ترجمه گوگل بود؟؟؟؟

    • ناشناس
      0

      آدم عجله ای می نویسه وقت نداره که نامه نگاری کنه ..مفهومو بگیر ...واسه همونه در حد املا موندید آباد و آسفالت فقط دو کلمه!!!!!

  • Slam
    6

    آقای قالیباف در مدرن کردن نیروی پلیس و خط ۱۱۰ خوب بود اما ملت به یک رییس جمهور تمام عیار با افکار جهان شمول و ایده های نو از لحاظ سیاسی اقتصادی فرهنگی بین المللی اجتماعی نیاز دارد بخصوص اقتصادی و حس میکنم آقای پزشکیان این پتانسل را دارا می باشد

    نظرات شما -
    • علی
      3

      پزشکیان تو تبریز دوم شده با ۸ درصد آرا

      ان شاالله تو کشور هم مثل عبدالناصر همتی از آرای باطله شکست می خوره

    • علی
      5

      ان شاالله دکتر سعید جلیلی

    • ناشناس
      6

      جلیلی
      جلیلی
      جلیلی
      و دیگر هیچ

    • ناشناس
      6

      فقط دکتر سعید جلیلی

  • دودوله
    1

    انبه خاصیت بسیار دارد انرژی زا و مقوی از اون جهت ...

  • ناشناس
    0

    دلیل کافی برای رئیس جمهورشدن را ارائه نکرده اند شاید دلیلی لازم بنظر میرسد ولی کافی نیست .اینکه شهرکهای موشکی از طرحهای شماست ویا بقیه مسائل باید بگویم اگر بیت المالی نبود هرگز قادر به اجرایی کردن طرحها نبودید .البته این یک طرف معادله است طرف دیگر معادله هنوز حل نشده است .هنوز پاسخی برای تحت فشار بودن مردم داده نشده است هنوز نسبت به تبعیض ها حرفی زده نشده است .هنوز نگفتید که چرا دریک ملت بزرگی مثل ملت ایران دار وندار وجود دارد .هنوز پاسخی ندادید که بعد ازنزدیک نیم قرن ازانقلاب به آنچه شما درشکل گیری آنقلاب برآن پای فشاری میکردید نرسیدید .ازخود نپرسیدید که دلیل ریزش قلبهای پاک درجامعه ازکجا سرچشمه گرفته است وچرا کسانیکه معتفد به رای خاموش ویا خاکستری هستنداینان ازکجا به خاموشی وخاکستری رسیدند آیا جز این نیست که عملکرد ها کافی نبوده است .معتقدند رضایت خدا مقدم بررضایت مردم است .باور دارید که درهرمقطع تاریخی با کلمات بازی میشود واین خود یک مبارزه است که گاهی نظر مردم حتی شرط لازم هم نیست .

  • ناشناس
    7

    منکه کاری به تبلیغات ندارم اما یا به قالیباف یا جلیلی رای میدم اما احتمالا به قالیباف رای میدم چون در کار اجرایی کاربلد و خوب هستش از سیاسی و نظامی کاربلد و خوبه و از همه مهمتر از نظر اقتصادی هم میتونه کارهای خوبی واسه مردم ایران انجام بده چون اجرای اقتصاد مهمه ، و اینکه ادامه دهنده راه شهید رئیسی هستش

  • ناشناس
    0

    تغذیه و عدم تخریب خاک اولویته نه بنای هتل در زمینهای زراعی زیبای خارج شهر شمال غرب با حیله ابادانوغ

  • ناشناس
    1

    فکر کنم سبیل دست اندرکاران شبکه الجزیره رو چرب کردن که این گزارش رو در مورد سردار، دکتر، استاد،.
    خلبان ، حاج باقر قالیباف تهیه کرده!!🤔🙄🫣🤬😳😞

  • به خبرفوری
    0

    خب شما هم الان براش تبلیغ کردی خبرفوری جان

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ازقضا این گزارش الجزیره مثل جمع آوری اعانه برا تبلیغات جلیلی می مونه هردو این خبرها برعلیه کاندیدایی عمل می کند باید نظرسنجی کرد با حلوا حلوا کردن وتعریف از کاندیدای خود که دهان شیرین نمی شود

  • ق ج
    1

    چه سخته بی تو گم شدن تو جاده های سرد شب چه خسته پرسه می زنه پس از تو کوچه گرد شب شاید تو با ستاره های شب صدامو گوش کنی از برج عاج اخرین ترانه هامو گوش کنی لحظه های تلخ مرگه لحظه های بی تو بودن از تو سهم من همینه شعر تنهایی سرودن سایه ای تنها رو هر شب تا در .....در پناه می شباروووووو ......

  • ف
    1

    برای دهات و شهرهای ما آسفالت و گاز دادن با ماشین مهمتره تا خاک دور خانه که از آن سبزی بروید. هلندی در دور شهر گاوی پرورش می دهد که شیری هم بخورد ‌‌.پس در ادامه مزارع باقیمانده دور شهر ها آسفالت خواهد شد متاسفانه بدجور

  • ناشناس
    1

    نه قالیباف نه هرکسی دیگر یکی از یکی بدتر دروغگوتر مردم هیچ اعتمادی به هیچ حدی ندارن تجربه ثابت کرده و گرانی فقر بدتراز قبل خواد شد همهشون دروغ میکن

  • ناشناس
    1

    اقای قالباف ایا به دنیای مجازی نظر مثبتی دارد ورسانها وایا کسی که سیسمونی را افشاکرد ازادشد

    نظرات شما -
    • علی
      7

      کدوم سیسمونی؟
      تا حالا از خودتون سوال کردین، اگه خانواده قالیباف رفتن ترکیه سیسمونی خریدن، چرا حتی یه دونه عکس از این رویداد مهم نیست؟
      چرا کسی فیلم نداره؟
      چرا کسی شاهد و ناظر این قضیه نبوده؟

      مطمئن باشید اگه صحت داشت،اون کسی که اونها را تعقیب کرده بود حد اقل دو هزار تاعکس و فیلم می گرفت اونم از زوایای مختلف ،

    • ناشناس
      0

      پس برا تفریح رفته بودند ترکیه
      اینکه آقای قالیباف مجوز خروج به خانومشون دادن وبعد عذرخواهی کردند که من از خریدشون خبر نداشتم همه اینارو تکذیب میکنید چون موقع انتخاباته

  • سلام
    2

    سلام ازقالیباف بپرسید چند سال ریس مجلس بودی چکار مثبت برای کارگران انجام دادی هیچ کاری انجام ندادید وبه فکر جیب خودتان هستید وسرته یک کربابس هستید

  • ناشناس
    0

    تا متن اصل

  • ناشناس
    1

    چند میگیری گریه کنی؟؟؟

  • ناشناس
    1

    هر چه رییس جمهور ما ناتوان تر برای اعراب بهتر و چه کسی از اصول گرایان رانتی تر و ناتوان تر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      البته اصول گرایت در عمل خط‌مشی اش در امور اجتماعی همان اصلاح طلبانه با گند بیست ساله

  • محمود
    0

    سگ زرد برادر شغاله..باز شماها اصول گرا اصلاح طلب کردید..واقعا مغز رو‌ آکبند تحویل خدا میدید..

  • دلبری
    2

    خداییش دم قالیباف گرم با این همه اراجیفی که پشت سرش میگن هنوز امیدواره
    این نشون میده انسان بزرگ و سخت کوشی است
    باید قرن بگذره تا یکی چون او بیاد

  • ناشناس
    1

    رییسی که بتواند از خارج شدن درآمد و ثروث ملی جلوگیری کند میتواند مشکلات را حل کند قالیبا ف اینکاره نیست پس بدنبال کاندید شجاع و راستگو و حقگو باشید با نظر پردازی شخصی نمیتوان منافع ۸۰ میلیون را در مدیریت اجرایی تامین کرد

  • چای دبش باغ ازگل
    3

    معنی و مفهوم فرمایشات قالیباف یعنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی خدمت ب مردم نمی‌کنند فقط رییس دولت چهاردهم در خدمت مردم است!!! آفرین بر تشنگان خدمات رایگان پس از فروش نفت ب چین!

  • ناشناس
    0

    اینها هیچکدام رجال سیاسی نیستند و گوش به فرمان معظم الله هستند و ازخودشون اختیاری ندارند بنابرین مردم تو باغ نیستند ....

  • بازنشسته
    1

    گزارش خوبی اما نکته که قابل بحث برانگیز است در رابطه با مال اندوزی و بریز و بپاش او خانواده در گزارش نبود . دین و دیانت جای خود اما حیف و میل مردم چیزی دیگر است .سکه دو رو دارد ،اگر یک رو داشته باشد و روی دیگر سکه نباشد مفرق است.

  • ناشناس
    0

    من نمیدونم اینایی که میگن جلیلی چی از جلیلی دیدن آیامترویی افتتاح کرده آیا تونلی افتتاح کرده آیا هشتمین شهردار برتر جهان شده آیا تو بازدیدهای پروژه بوده

  • ناشناس
    0

    حتی پورفسور سمیعی هم از همت جهادی آقای قالیباف تعریف کرد

  • حمید اعتماد
    0

    سلام وعرض احترام برای داشتن ایرانی آباد ،آزاد ومترقی دراسلام وهمه زمینه ها وتعالی با تمامی کشورها وارزش گذاراین به کرامت انسانی وایرانی به دکتر قالیباف رای بدهیم من وخانواده ام حاضریم د راه رسیدن دکتر قالیباف به ریاست جمهوری آنچه درتوان داریم درراه تبلیغ ومجاب نمودن مردم جهت رای به دکتر قالیباف انجام دهیم ود.ر این راه از هیچ عواملی که باعث دلسردی ما گردد هراسی نداریم سالیان زیادی که آرزوی ریاست جمهوری دکتر قالیباف را داریم یعنی از زمان فرماندهی نیروی انتظامی خدایا مارا درره تبلیغ برای دکتر قالباف استوار وسلامت بدار زنده ،پاینده باد قالیباف قهر مان
    رئیس جمهوری مبارک با دکتر قالیباف خدایا یاور محرومان ، پناه مستضعفان دکتر قالیباف قهرمان را پیروز بگردان الهی آمین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها