قالیباف قول داده بود نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شود؟

عضو فراکسیون مستقلین گفت: من بایستی ببینم که آقای قالیباف واقعاً قول داده یا دو پهلو صحبت کرده یا اینکه آقای نوری قزلجه این جمله را گفت فقط برای اینکه اعضای فراکسیون را متأثر کند. این موضوع را نمی‌دانم و باید بررسی کنم

قالیباف قول داده بود نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شود؟

احمد بخشایش اردستانی، نماینده اردستان در مجلس دوازدهم و عضو فراکسیون مستقلین درباره قول محمدباقر قالیباف به مستقلین گفت: «انتخاب شدن و انتخاب کردن حق هر فرد ایرانی است و هر کسی می‌تواند انتخاب شود ولی چون من عضو موسسه فراکسیون مستقلین هستم و از زبان آقای نوری قزلجه شنیدم که ایشان قول دادند، طبیعتاً به آقای نوری قزلجه بها می‌دهم و احساس می‌کنم آقای قالیباف قول داده است که کاندیدا نشود و در مجلس بماند.»

وی گفت: «اگر آقای قالیباف چنین قولی داده باشند این وفای به عهد خیلی اهمیت دارد و اگر کسی مسئله به این مهمی را رعایت نکند، در آینده خیلی از قول‌هایش را زیر پا خواهد گذاشت اما اگر واقعاً ایشان قولی نداده باشد، حق دارد که کاندیدا شود و خودش را در معرض رأی مردم قرار دهد و این یک بحث دیگر است.»

نماینده اردستان در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا این‌عدم وفای به عهد در مراودات شما با آقای قالیباف تاثیرگذار خواهد بود گفت: «طبیعتاً بله. یکی از ویژگی‌های هر انسانی وفای به عهد و قول است، اگر ایشان قول داده و گفته کاندیدا نمی‌شود، خوب است. اما در عالم سیاسی همه مسائل نسبی است. خیلی از وعده‌ها و قول‌ها، داده می‌شود اما به آنان عمل نمی‌شود.»

وی افزود: «شاید کاندیدای ریاست جمهوری بودن برای ایشان یک سکوی پرش باشد و ریسک است، همانطور که می‌توانست رئیس مجلس هم نشود. البته اگر ایشان رئیس مجلس نمی‌شد، برایش کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری جالب نبود. با این حال نمی‌دانم مردم چه قضاوتی خواهند کرد یا به مسئله توجه خواهند کرد یا خیر؟»

بخشایش اردستانی با اشاره به عملکرد قالیباف در شهرداری گفت: «البته باید به عملکرد اشخاص هم توجه شود. انصافا آقای قالیباف در شهرداری تهران کارهای خوبی را انجام داد مانند ساخت بزرگراه امام علی (ع) که از شاه‌عبدالعظیم تا بالای سوهانک ادامه دارد و از این بابت باید تشویق شود. ولی اینکه قول داده بود کاندیدا نخواهد شد اما الآن ثبت‌نام کرده است، بحث دیگری است.»

عضو فراکسیون مستقلین گفت: «من بایستی ببینم که ایشان واقعاً قول داده یا دو پهلو صحبت کرده یا اینکه آقای نوری قزلجه این جمله را گفت فقط برای اینکه اعضای فراکسیون را متأثر کند. این موضوع را نمی‌دانم و باید بررسی کنم.»

این نماینده مجلس درباره ائتلاف فراکسیون مستقلین با قالیباف در انتخابات هیات رئیسه، خاطرنشان کرد: «در انتخابات هیات رئیسه ائتلاف نکردیم اما در انتخاب رئیس ائتلاف صورت گرفت. یعنی هنگامی که انتخاب‌ها برای رؤسا انجام گرفت، در فراکسیون مستقلین گفتند که ما به آقای قالیباف رأی می‌دهیم. بنابراین در این مسئله ائتلاف بود اما در بحث هیات رئیسه چنین ائتلافی وجود نداشت.»

وی همچنین تاکید کرد: «یک نکته را هم نمی‌دانم ولی شنیده‌ام. برخی برای اینکه به این جایگاه برسند هزینه‌های زیادی را پرداختند، امیدوارم که این جمله صحیح نباشد.»

نماینده اردستان از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد اما گفت: «با چندتا از نماینده‌ها که صحبت می‌کردم که با آن‌ها خیلی آشنا نبودم، گفتند مثلاً در مراسم مختلف، شامی و لباسی و کت و شلواری دادند. از میزان صحت و سقم این ماجرا خبر ندارم که آیا درست است یا غلط و خودم به این موضوع نرسیده‌ام. امیدوارم که این حرف غلط باشد زیرا احساس بدی به من دست داد که در آینده کشور طبیعتاً همه چیز بر مبنای مادیات و پول می‌چرخد و حتی روزگاری را می‌بینم که افراد حتی برای به دست آوردن منصب‌ها هم باید پول بپردازند. اگر یک روزی به اینجا رسید که برای هر منصبی باید پول و هزینه بپردازیم، خیلی خیلی بد است.»

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • ناشناس
    0

    اینقدر قدرت لذت بخش است که نتوان به آسونی از آن‌گذشت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      ۴۵ ساله کارایی و دستاورد شون دروغگو یی و فلاکت و بدبختی بوده و هست

  • ناشناس
    0

    دلت خوشه بابا، به قول شاعر: هزار وعده خوبان یکی وفا نکند!🙄😱🤬🤔

  • س
    0

    قول داده بود که نامزد نشه نه اینکه رییس جمهور نشه یا شاید هم هلش دادن جلو که اعصاب ملت را خط خطی کنن

  • حاج حسن
    1

    اقای قالیباف انصراف بده ایندفعه بد جوری فیتیله پیچ میشی حریفت خیلی قوی دکتر مسعود پزشکیان بابا طرف دکتر واقعی افتاد

    نظرات شما -
    • عزراییل
      2

      دونفرشون بدرد نمیخوره دادش ،پزشکیان اصلا سواد سیاست نمیدونه آیی بابا هم دو درصدیه

  • حمید
    0

    اینم مثل بقیه فسادهاش که رو شده و به روی خودش نیاورده

  • ناشناس
    2

    قالیباف فقط وفقط سه میلیون پول تو حسابش داره بقیش دروغ و شایعه دشمن است ....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      راست میگه فقط سه میلیون هست هرکی بگه این جور نیست مثل اون خبرنگاره به جرم معلوم نیست چی به زندان محکوم میشه

  • ناشناس
    0

    کسی که نمیتونه خانواده اش را اداره کنه و مواظبت کنه چطور میخواد کشور ۸۰ملیونی را ادره کنه .خبرنگار بدبخت که اونو لو داده بود ۶ماه زندانی شد

  • ناشناس
    1

    ۴۵ساله قول میدن این که چیزی نیست

  • ناشناس
    0

    قالیباف بیچاره فقط سه میلیون تو حساب اش داره . از رفتار زنش هم خبر نداره که کجا می ره و چکار می کنه چون 24 ساعته داره می کنه می کنه و می کنه( البته خدمت) به ملت همیشه مفلوک در صحنه

  • ناشناس
    0

    مردی که قولش را وفا نکند بولش را بخورد شرف دارد

  • علی
    1

    اقبال عجیب توده ها و عوام به جلیلی به عنوان مرد صادق و صریح و بی حاشیه خطرناک شده و همه رو میتونه غافلگیر کنه

  • ناشناس
    0

    ایشان قول داده بود نامزد رییس جمهوری نمیشه ولی رییس جمهور که میشه

  • ناشناس
    0

    ا تقی هم قول داد ترک می کنم

  • ناشناس
    0

    تشنگان قدرت

  • ناشناس
    0

    قول وقرار،صداقت وپاکی درنزد اهل سیاست بی معنی است وساده لوحانه است که کسی باور کند اینها با صداقت روبروی مردم شوند .صداقت،خلوص،فداکاری وجانبازی،گذشت وایثارمجموعه کلماتی هستند که بتدریج درحوزه سیاست معنی پیدا نمیکند وکافیه چند واحد منطق خوانده باشی با زیر وبم حرفهای این افراد پی میبری که بناست چه کارهایی بکنند اینها که میگویند گاهی یک کلمه رای ها را میتواند جابجا کند ناشی از ندانستنهاست والا اهل دانایی میداند که بناست آینده به چه نحوی پیش رود

  • ناشناس
    0

    بعضی از معتادان هم هزار بار تصمیم به ترک میگیرند اما اعتیاد فرصت انجام هرکاری را ازآنان میگیرد 😂😂

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها