قالیباف: هیچ‌کس در جمهوری اسلامی به اندازه من مورد تهمت، دروغ و تخریب قرار نگرفته

محمدباقر قالیباف گفت: «هیچکس در جمهوری اسلامی به اندازه من مورد تهمت، دروغ و تخریب قرار نگرفته است. دوستان می‌گویند سکوت نکن و پاسخ بده؛ من همه این‌ها را پاسخ داده‌ام، اما چه کسی می‌شنود؟ من برای همه این تهمت‌ها می‌توانستم به قوه قضائیه شکایت کنم. از دادستان کل خواستم، دادگاه حکم داده و در دادگاه‌های بدوی و ثانوی محکوم شده‌اند، اما باز هم ادامه می‌دهند»

قالیباف: هیچ‌کس در جمهوری اسلامی به اندازه من مورد تهمت، دروغ و تخریب قرار نگرفته

محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صبح پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در نشست با مسئولان ستاد‌های استانی اظهار کرد: امروز در شرایطی و نقطه بسیار مهم و اساسی در مسیر انقلاب اسلامی قرار داریم که نقطه تصمیم گیری بوده و اهمیت آن بسیار بالا است. اینکه حضرت آقا می‌فرمایند ما به قله‌ها نزدیک هستیم به این دلیل است که هیچگاه فکر نمی‌کردیم بنشینیم و از صفحه تلویزیون غرب و دشمنان انقلاب، حجم قابل توجهی موشک‌ها را ببینند که از روی مسجدالاقصی عبور کرده و بر مواضع دشمن در رژیم صهیونیستی اصابت می‌کند. آیا این اتفاق بدون نظر و لطف خدا رخ می‌دهند؟ علت آن به دلیل اعتقاد به سنت‌های الهی و عنایت حضرت مهدی (عج) است.

 وی افزود: ما مسیری را در ایران عزیز طی کرده‌ایم و با مجلس انقلابی و دولت مردمی برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کاری را آغاز کردیم تا مشکلات کشور را حل کنیم، اما مشیت الهی اینگونه شد که رئیس جمهور خود را از دست بدهیم و کار ما یک مرتبه نیمه تمام باقی ماند و امروز باید این کار را تمام کرده و به مقصد برسانیم. این کار در کنار تلاش و اخلاص نیازمند محبت و گذشت است. محبت است که خار‌ها را گل می‌کند و برکت را برای کشور به ارمغان می‌آورد به این شرط که سه ویژگی که حضرت آقا فرمودند را داشته باشیم یعنی پرکار باشیم، آگاهانه و هوشمندانه کار کنیم و تحت هیچ شرایطی از مبانی انقلاب که بر اساس قرآن و اهل بیت (ع) است عقب نشینی نکنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما باید با درایت و پختگی کار را پیش ببریم. امروز در حین اینکه در حال رقابت در جبهه انقلاب هستیم باید وحدت، یکپارچگی و ید واحده را به نمایش بگذاریم که از هر یک از نامزد‌ها گرفته تا ستاد‌ها این موضوع را رعایت نکند اولین ظلم را به انقلاب اسلامی، به شهدا و به سیدالشهدای خدمت کرده‌اند. اگر حرف از شهید رئیسی و شهید سلیمانی می‌زنیم باید در رفتار، گفتار و کردار اینگونه عمل کنیم. ما این وحدت و همدلی را صرفاً تا هشتم تیر ماه نمی‌خواهیم، اگر من توفیق خدمت پیدا کنم قطعاً بعد از روز انتخابات، آغوش را بازتر و همگرایی را بیشتر می‌کنم تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها کار‌ها را انجام دهیم.

قالیباف عنوان کرد: امروز همه شبهات را می‌بی نم و می‌خوانم و تمام نکات و دغدغه‌ها را از پایین‌ترین سطوح تا بالاترین سطوح را می‌بینم و می‌شنوم، اما این‌ها دلیل نمی‌شود که عملکرد ما خارج از اخلاق باشد البته که باید تلاش کنیم پاسخ قانع کننده‌ای برای آن‌ها داشته باشیم. برنامه هفتم از سال ۹۶ به بعد کلید خورد. من ده‌ها هفته و ماه‌ها از اذان صبح تا پاسی از شب در تنظیم این برنامه از زمان تدوین لایحه در دولت گرفته تا بررسی و تصویب در مجلس و بعد از آن در مجمع، موضوع را دنبال کردم. البته زخم زبان‌های زیادی هم شنیدم. خیلی‌ها به من می‌گفتند چه کسی از برنامه‌های توسعه گذشته خیر دیده و تاکنون ۲۰ درصد هیچ قانون برنامه‌ای هم اجرا نشده است، اما با هرچه فهم و توان دارم تلاش کردم برنامه‌ای تنظیم شود که قابل اجرا در کشور باشد.

وی ادامه داد: حدود ۱۲۰ ساعت لایحه برنامه در صحن بررسی شد و روز‌هایی می‌شد که به صورت ۱۰ ساعت متوالی روی صندلی می‌نشستم تا کار پیش برود. این‌ها را می‌گویم که بگویم امروز در جایی قرار داریم که می‌توانیم با دست در دست یکدیگر دادن، برنامه هفتم را به عنوان میثاق ملی و سند کشور و یک قانون پیش ببریم. این قانون حاصل زحمات مجلس انقلابی و دولت مردمی شهید رئیسی است. امتداد خط شهید رئیسی یعنی تحقق عینی همین برنامه یعنی نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم. ما باید کار‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: هیچکس در جمهوری اسلامی به اندازه من مورد تهمت، دروغ و تخریب قرار نگرفته است. دوستان می‌گویند سکوت نکن و پاسخ بده؛ من همه این‌ها را پاسخ داده‌ام، اما چه کسی می‌شنود؟ من برای همه این تهمت‌ها می‌توانستم به قوه قضائیه شکایت کنم. از دادستان کل خواستم، دادگاه حکم داده و در دادگاه‌های بدوی و ثانوی محکوم شده‌اند، اما باز هم ادامه می‌دهند؛ ما در جبهه سیاسی باید با وحدت حرکت کنیم و کار را پیش برویم. تنها حدود دو هفته در خدمت هم هستیم از این رو اجازه ندهید موضوعات حاشیه‌ای بر فعالیت اصلی شما سایه بیفکند.

در شورای شهر تهران، در طول ۱۲ سال هر گاه قصد داشتند رأی به شهردار بدهند و گاهی روز‌های بسیار پرتنشی بود و تنها با اختلاف چند رأی شهردار می‌شدم، به دوستان می‌گفتم اگر حجت دارید به من رأی دهید و بدانید در نهایت هر کسی به من رأی داده و یا نداده برای من عزیز هستند و با همه یکسان رفتار می‌کنم که اگر غیر از این باشد مدیون شما هستم.

قالیباف اظهار کرد: امروز هم به شما که آبروی خود را برای من می‌گذارید تنها یک قول می‌دهم که اگر توفیق خدمت پیدا کردم، هرگز شما را شرمنده مردم نمی‌کنم. دشمن ما امروز تلاش دارد ما را نسبت به آینده ناامید کند و به دنبال این است که ما را از گذشته خود پشیمان کند و می‌خواهد حال ما را پریشان کند. ما آمده‌ایم که حال مردم را خوب کنیم، به آینده امیدوار باشیم و به گذشته خود افتخار کنیم که این رسالت من به عنوان یک بچه رزمنده و با افتخار به عنوان خدمتگرار مردم، سرباز آقا و مخلص فرهنگ بسیج است و ما در مسیر خود ذره‌ای تردید نداریم.

در این جلسه احکام مسئولان ستاد‌های استانی از طرف علی نیکزاد رئیس ستاد مرکزی و ابراهیم عزیزی مسئول ستاد‌های استانی به آن‌ها اعطا شد تا با بازگشت به استان‌های تابعه خود، فعالیت این ستاد‌ها را با اولویت تشکیل ستاد‌های شهرستانی آغاز کنند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 89
  • ناشناس
    6

    بدون دليل به كسي تهمت ،وانگ نمي زنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      101

      دکتر قالیباف عزیز. مردم شما را عاشقانه دوست دارند
      یک عده قلیل بخاطر حسادتشان به شما تهمت میزنند
      اما از این بابت دلخور نباشید چون اجر شما با خداست
      من شما را دوست میدارم چون شما مظهر خدمت
      به خلق‌الله هستید❤❤❤
      جان ناقابلی دارم که آرزو دارم نثار قدمهایتان کنم

    • ناشناس
      6

      تمام اسناد و فیلم هایی که از حضور پسرش در کانادا و درخواست تابعیت و شکایت به دادگاه جهت رسیدگی مجدد به درخواست و خرید سیسمونی از ترکیه و حادثه کوی دانشگاه و .... فتو شاپ می باشد خخخخخخخخ

    • ناشناس
      0

      البته تهمت که هست مادرشوهر منو ندیدی

  • م
    6

    در مورد سیسمونی و املاک نجومی مردمو قانع نکردی حالا طلبکار شدی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      مردم؟! اینها نامردم هستند. لعنت بر اون ساعت و دقیقه و ثانیه که طبیعت تصمیم بر خلقت اینها رو گرفت.

  • J
    3

    مطمئن باش اگه دروغ بود حتما شکایت میکردی کاپیتان . خودت هم میدونی که درسته .

  • ناشناس
    1

    شما که می گویید، ما سیصد سال عقب هستیم، و ظرف سه سال این عقب ماندگی را جبران خواهید کرد،چطور حالا از قله کوه به ته دره،پرت شده اید؟؟ مردم کدام شعار را قبول کنند.؟؟؟؟

  • ناشناس
    2

    تهمت و دروغ و افترا؟ احتمالا از فرهنگ لغات دیگری غیر از فرهنگ لغات ایرانیان استفاده می فرمائید جناب که کلمات معنای متفاوتی دارند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      از افعال معکوس استفاده بکرده بید

  • ناشناس
    2

    یعنی می فرمائید سیسمونی گیت تهمت و دروغه؟! برگزاری مراسم ازدواج فوق تشریفاتی و لاکچری برای فرزندان تهمت و دروغه؟! بذل و بخشش از بودجه عمومی شهرداری به مدیران وقت شهرداری و برخی از اعضاء وقت شورای شهر تهران تهمت و دروغه؟! و ...

  • ناشناس
    2

    گوشت،قربانی تقسیم شد،فردا همین دورقاپچیان ستادها همه پست و مقام می خواهند،هرکس هم که شانس پیروزی بیشتری دارد،ستاد او بصورت ریاکارانه و صوری شلوغ تر میشه جهت کسب غنیمت

  • LN
    1

    اوخی عزیزم*باقر علیه السلام

  • ناشناس
    3

    بستنی۴۰۰هزارتومنی هم دروغ بید نبید

  • ناشناس
    38

    سیدمحمد خاتمی، اسحاق جهانگیری و مسعود پزشکیان در مراسم ختم دکتر میلی منفرد، که امروز، پنجشنبه ۲۴ خرداد، در مسجد نور برگزار شد، در کنار هم دیده شدند.0پس پزشکیان همان اصلاح طلب دوسرسوخته است که باید به همتی متوسل شود )

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      برو بابا خر خودتی

    • اشنا
      5

      سید محمد بوی عطر امید و گل محمدی میدهد دهانت را بشور تا کمتر بوی ماندگی و تحجر دهد

  • ناشناس
    1

    خب دقیقا میگی مشکل از کیه شما یا مردم ؟
    حتما یه چیزی هست مثل قضیه سیسمونی دخترتون ک تشریف برده بودن ترکیه شما زیر بارش نرفتی هاشا هم میکردی ک اصلا اینطوری نبود

    شما خودت مشکل داری وقتی اصلاح کردی خودت رو بعدش همه میگن شما خوبی

  • عزراییل
    28

    صد درصد حجم توهین‌ها و دروغها که اصلاطلبان به احمدی نژاد طی 12 سال دادند خیلی بیشتره و او بنده خدا نفر اول ، خوب است رعایت حق شود

  • ناشناس
    1

    ما که هنوز پای خود و بستگان به بلاد ترکیه نرسیده بیشتر از شما مورد توهین هستیم

  • ناشناس
    1

    کدام دروغ ؟؟؟؟

  • مهدی
    1

    فکر نمیکنم درخواست اقامت کانادا فرزند شما و داستان سیسمونی گیت تهمت و افترا باشه....

  • ایرانی آباد و آزاد
    2

    تهمت ؟؟؟؟؟
    به‌سنگ‌پای قزوین گفتی زکی ...
    کجائی یاشار ؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      زندان اوین !!!!

  • ناشناس
    1

    هیچکس هم مثل جنابعالی از فرصتها اینجوری استفاده نکرده تا حالا

  • ناشناس
    2

    خجالت بکش بچه طرقبه

  • استاد ریاضی
    52

    درود بر آقای قالیباف مرد تلاش و کوشش صادقانه برای خلق خدا.
    درود بر قالیباف کابوس دین گریزان.
    بی صبرانه منتظر رأی به آقای قالیباف سرباز ولایت هستیم. یا علی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      استاد ریاضیات که کارش با منطق است با تفکرات مطیعانه محض سربازی سازگار نیست

    • ناشناس
      0

      بیچاره اون دانش آموز ی که تو شستشو ی مغزیش میکنی با توهمات ت
      گیت سیسمونی شاسی بلند و.....کافی نیست تا فهم ودرک نداشته ت فعال بشه

  • ناشناس
    0

    برو بابا یکی از یکی دیگه بدتر و دروغگوتر
    طرف توژاپن دزدی میکنه لو میره خودکشی میکنه این ها بیشتر دریده تر میشن
    مفتخور

    نظرات شما -
    • ناشناس
      23

      خودکشی در دین ما حرامه
      اعتقادات ما مانع خودکشی است
      ژاپنیها خدا رو قبول ندارند و اصلا دین درست و درمونی ندارند و فساد اخلاقی و جنسی در ژاپن اوج میزنه
      فرهنگ منحط و مستهجن ژاپن را با فرهنگ غنی و پرشکوه هفت‌هزارساله آریایی‌_اسلامی مقایسه نکن

    • ناشناس
      0

      بله خودکشی برای اینها حرامه ولی دیگر کشی برای رسیدن به هدف مشکلی نداره

  • ناشناس
    2

    ما کار به همه سوابق نداریم فقط سه سال گذشته که رئیس مجلس بودی چه خدمتی به مردم کردی ؟

  • ناشناس
    7

    نه فقط روحانی و جهانگیری راست میگن بعد دقت کنید توسایت سرچ بزنید هیچی ازشون ننوشتن فقط کافیه بزنید قلیباف کلی تهمت بهش زدن

  • ناشناس
    23

    انصافا خیلی تو رسانه ها قالیباف رو تخریب کردن

  • ناشناس
    25

    کسانی که رییسی را دوست داشتند یادتان باشد قالیباف به نفع رییسی کنار کشید

  • ناشناس
    29

    آیا پسر نوح هم خوب بود
    گناه دختر و داماد را گردن پدر نندازیم
    مگه خود قالیباف همچین کاری کرده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      وقتی عرضه مدیریت و مجاب کردن بچه های خودشان را ندارند حق ندارند مدیریت هشتاد میلیون انسان را بدست بگیرند. البته مساله حتی مدیریت فرزندان هم نیست، مساله این هست که حضرات حرف هایی که به زبان می اورند با تمایلات قلبی اشون هزار درجه متفاوت است واین توی رفتار فرزندانشان نمود پیدا می کند . جریان یخچال خالی رو یادتون هست، اینکه می فرمودند وزیری که فرزندش در کار واردات پوشاک هست دغدغه تولید داخل رو نداره، یا اعلام دارائی های خود و فرزندانشان، فرزند ایشان صاحب یک میلیون دارائی بودندودیگر هیچ...متاسفانه اکثر مسولین ما همین اوضاع را دارند.

    • ناشناس
      0

      انگار اصلا داخل باغ نیستی یا شایدم خود باقر هستی که این پیام را دادی. سلام باقر جان

  • ناشناس
    23

    خدا وکیلی طرفداران جلیلی و پزشکیان
    آیا رزومه کاری جهادی و میدانی قالیباف بیشتر است یا شماها؟؟؟؟

  • ن
    2

    گيلاس دونه اي ٥٠٠٠تومان اين است ارزش پول ملي

  • ناشناس
    31

    به کوری دشمنان پیشرفت ایران با ریاست قالیباف
    مدیر اجرایی قوی و جهادی و میدانی

  • ناشناس
    21

    من که با چشممام زحمت قالیباف توشهرداری رو دیدم انصافا ۱۲سال زحمت کشید با ۱۳۷ هرجا زنگ بزنید چاله چوله در خونتون وخیابونا آسفالت میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      برای همون شهرداری خوبه

  • ناشناس
    1

    تا نباشد جیزکی ،مردم نگویند چیزها

  • ناشناس
    1

    سلام و عرض ادب بابت مشکلم دیروز چند بار به شماره 1420زنگ زدم و هر بار با پرخاشگری و بدون توضیح کامل و توضیح متناقض همکاران 1420به من پاسخهای مناسب نمیدادن و من را الکی گزارش کردن به حراست و الکی شماره من را به شماره 09140277945الکی بلاک کردن و نمیتوانم زنگ بزنم آیا این رفتار 1420درست است . من اصلن بی احترامی نکردم . و فیش حقوقی من را در سامانه نشان نمی‌دهد. کدملی ام 1219339415لطفن پیگیری نمایید.باتشکر

  • ناشناس
    17

    اقا مگه الان بچه ها حرف پدر مادرشون رو گوش میدن
    قالیباف مگه رفته برلی نوه اش سیسمونی آورده
    به اینا گفته نرید گوش نکردن مگه کسی که مسئول هست دوست داره مورد تهمت قرا بگیره یا باآبروش بازی بشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      وقتی عرضه مدیریت و مجاب کردن بچه های خودشان را ندارند حق ندارند مدیریت هشتاد میلیون انسان را بدست بگیرند. البته مساله حتی مدیریت فرزندان هم نیست، مساله این هست که حضرات حرف هایی که به زبان می اورند با تمایلات قلبی اشون هزار درجه متفاوت است واین توی رفتار فرزندانشان نمود پیدا می کند . جریان یخچال خالی رو یادتون هست، اینکه می فرمودند وزیری که فرزندش در کار واردات پوشاک هست دغدغه تولید داخل رو نداره، یا اعلام دارائی های خود و فرزندانشان، فرزند ایشان صاحب یک میلیون دارائی بودندودیگر هیچ...متاسفانه اکثر مسولین ما همین اوضاع را دارند.

    • ناشناس
      1

      سلام باقر اینجا چکار میکنی؟؟

  • ناشناس
    6

    توسایت فردانیوز کارهای قالیباف رو ببینید دوسه تا جاش لباسهای قالیباف گل و لای مالیده

  • ناشناس
    22

    قالیباف انصافا تهران رو با پل و زیر گذر و بزرگراه طبقاتیش از ترافیک نجات داد

  • ناشناس
    1

    حالا کدامیک از آنها دروغ بود؟

  • ناشناس
    11

    قالیباف کلی تو شهردای اشتغالایجاد کرد هرمترو که افتتاح میشد کم کم ۷۰۰ نفر مشغول به کار میشدن

  • همت جهادی
    16

    یادمان نرود قالیباف بود که ۱۱۰ را افتتاح کرد و طرح ۱۳۷ جهاد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      سلام باقر اینجایی شما؟

  • ناشناس
    2

    وای چقدر مظلوم بودی تو ....و البته تشنه قدرت ...سیره شهدایی نداری اما از نردبان شهدا بالا رفتی ...وای به حال شما مدعیان اصول گرایی

  • منطق
    9

    انصافا کدوم بچه دو این دوره زمونه حرف پدر مادرشو گوش میده که بچه قالیباف گوش بده
    حضرت یعقوب هم با این که چند پسر داشت و پیامبر بود فقط یوسف و بنیامین خوب بودن
    گناه فرزند رو به پای پدر زحمتکش ننویسید
    خداوند افراد زحمتکش و جهادی و میدانی را دوست میدارد

  • ناشناس
    1

    میان حق و باطل ۴ انگشت فاصله هست حق میبیند باطل میشنود

  • ناشناس
    9

    تا همت جهادی یک یاحسین دیگر

  • ناشناس
    22

    قالیباف مردی که ارادت خاصی به امیر المومنین دارد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      حضرت علی بود با ذوالفقارش قالی رو دوشقه اش می کرد

  • ناشناس
    16

    زمان امیر المومنینکلی تهمت به آقامون امام علی میزدن

  • بابک
    1

    شعار های پوپولیستی و مظلوم نمایی ترفند تکراری دکتر شده. دکتر جواب نمی ده. نماینده های مجلس از پادگانی اداره کردن مجلس توسط شما مینالند . مردم میبینند این ها رو.

  • ناشناس
    1

    مردم مجلس نیستند که تطمیع بشن همون صندلی رو محکم بچسب که ازت نگیرن باقر خان

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    اخیه تهمت نزنید بهش تشنه خدمته

  • ناشناس
    0

    وقاحت اگر آدم بود !!!!!

  • ناشناس
    2

    بگو هیچکس بیشتر از پرونده اختلاس نداره

  • ناشناس
    1

    حتی تو اداره و شرکت ها که میروید کسی که خوب کارمیکند رو زیرابشو میزنند این مسئله متاسفاته خیلی سالهاست تو مملکت ماست و شایسته سالاری یعنی دوز و کلک زدن به مدیر که توی حسابداری های شرکت بسیار زیاد هست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      زیر آب آدم بی پارتی البته ...

  • ناشناس
    1

    مملکت ما جوریه هر کی خوب کار کنه زیرابشو میزنند

  • نظر آقا فردجهادی وانقلابی
    4

    تنها کسی که واقعا تو این مملکت به قول آقا زحماتش لمس شد آقای دکترقالیباف بود

  • ناشناس
    1

    هرکسی گیرِ کارهای خودش است! مگر اهل سعادت که در باغ‌هایی پردرخت و باصفایند. آنان از حال و روز گناهکارها می‌پرسند: «چه چیزی جهنمی‌تان کرد؟!» جواب می‌دهند: «جزو نمازگزاران نبودیم، به فقیران غذا نمی‌دادیم، با یاوه‌گوها دمخور بودیم و روز جزا را دروغ می‌دانستیم تا آنکه دست‌آخر مرگ سراغمان آمد!»سورهٔ مدثر ۳۸ تا ۴۷
    رزومه کاری جهادی و میدانی قالیباف از همه بیشتر است شما را دوست میدارم دکتر قالیباف چون شما مظهر خدمت
    به خلق‌الله هستید بگذار دشمنانت هرچه می خواهند یاوه گویی کنند دلخور نباش یارامام رضایی(ع) انشاء الله باتوسل به او یا ربا شما ودکتر جلیلی است از تهمت نهراسید /موفقیت یاور شماست

  • ناشناس
    0

    مظلوم نمایی به روش سردار، دکتر، خلبان، حاج آقا
    محمد باقر خالیباف!!🤔🙄🤬😞😳🫣

  • ناشناس
    1

    از بس حاشیه داری
    از بس پر رویی
    از رو نمی ری

  • ناشناس
    0

    واقعا اینطوره ؟؟؟؟؟؟
    اگه مردی و واقعا خون شهدا برات حرمت داره اولین کسی باش که کناره گیری میکنه

  • سعادت
    0

    یاشار بیا افشا کن
    دروغگو را رسوا کن

  • ناشناس
    1

    ازقدیم وندیم گفتند:تانبایدچیزکی ،مردم نگویندچیزها

  • ناشناس
    0

    قالیباف موجوده بیخودیه

  • ناشناس
    0

    چون هیچکس به اندازه تو دروغگو و رذل نبود مردک دوزاررری

  • ناشناس
    3

    امیدوارم آقای قالیباف مرد میدان به حقش برسه

  • ناشناس
    4

    او اگر رییس جمهور شود میشود عین رهبر چین و روسیه محبوبیت زیادی پیدا میکند به دلیل اینکه مرد عمل است

  • ناشناس
    2

    به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
    او فرد کاربلد و کارنامه داری است

  • ناشناس
    1

    شما یک دکتر و سید و خلبان و سردار و سرهنگ و پاسدار و سیسمونی گیت هستید!!!

  • ناشناس
    5

    دقیقا کسانی کامنت منفی میزارن که نمیخوان مملکت درست بشه
    مثل زیرآب زنهای به ناحق اداره جات ایران

  • رئوف
    2

    این فضل و بخششها در شهرداری تهران چرا فقط کرباسچی محاکمه شد در صورتی که بعد از آن هم ادامه داشت و دارد در شهرداری تهران ..... حباب چیه

  • ناشناس
    2

    همه شما راست میگویید این را میشود از وضع مردم کف شهر فهمید...

  • ۹۹
    3

    دکتر همان نماینده مجلس از سرت زیاده

  • ناشناس
    0

    پس می خواستند قربون صدقه ات بروند

  • ناشناس
    1

    سنگ پا کم میاره پیش شما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها