روحانی: 32 ماه دولت یازدهم را با سیزدهم مقایسه کنید/ ویدئو

رئیس جمهور پیشین کشورمان در دیدار جمعی از وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ( ۳۰ خرداد ۱۴۰۳) گفت: هیچ وقت در تاریخ ایران بعد از جنگ جهانی دوم سه سال متوالی تورم ۴۰ درصدی نداشتیم. در این ۳ سال تورم بالای ۴۰ درصد بود.

روحانی: 32 ماه دولت یازدهم را با سیزدهم مقایسه کنید/ ویدئو

حسن روحانی گفت: شاخص فلاکت در این ۳ سال، در تاریخ قبل و بعد از انقلاب بی‌نظیر بود. شاخص فلاکت در سال ۱۴۰۱، ۵۴ درصد بود. در ابتدای سال ۹۲ شاخص فلاکت ۴۲ درصد بود که در سال ۹۵ به ۱۹ درصد و سال ۹۶ به ۲۰ درصد رساندیم.

در ۳۲ ماه اول دولت یازدهم نرخ دلار حدود ۹ درصد افزایش پیدا کرد. در ۳۲ ماه اخیر نرخ دلار ۱۵۲ درصد افزایش پیدا کرده است. در ۳۲ ماه نخست دولت یازدهم قیمت سکه ۱۱ درصد کاهش پیدا کرد. در ۳۲ ماه اخیر قیمت سکه حدود ۳۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است؛ از ۱۱ میلیون تومان در آخر دولت دوازدهم به بالای ۴۰ میلیون رسیده است. ۳۲ ماه دولت یازدهم را با سیزدهم در همه حوزه‌ها با هم مقایسه کنید.

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • حمید
    11

    کدام شاهکارهایشما را : بورس؟ حراج طلا سکه بانک مرکزی؟توزیع اوراق و...؟ که اصل و سودش را باید در دولت شهید رییسی پرداخت می شد کارخانه های تعطیل شده و طرح های ناتمام؟؟ تاخیر در صدور مجوزهای صیادی و....؟ برجام بی فرجام؟ و.. برو پدر جان این حرفها را برای یک عده ناآگاه بگو

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شهیدرئیسی گوشت روکرد کیلویی یه میلیون نابودی بورس وازح مردم الکی دادن برای کارخونه درزمان تصدی او نبود لطفا قدیس نسازید

    • گوشت 1میلیون سکه 40 میلیون
      0

      این امارروبه ارزشیا ی جیره بگیرازنزول خوری بگن دوباره دهن دردگیشون میادبالا

    • ناشناس
      0

      حمید! دولت 13 فقظ از نفس کشیدن مردم هنوز مالیات نگرفته!! پول خودتو از بانک می گیری مالیات داره! ساندویچ می گیری مالیات داره! میمیری مالیت داره! جمع کنید بساط چپاولتون رو

  • ناشناس
    0

    ممنون

  • فتاحی
    5

    بگو کجا قایم بودی ، خدا ازت نگذره بحث فلاکت می کنی آتیشی که روشن کردی تا استخوان سوزوندمون. البته بوسیله ژنرال های لیبرال پیر
    قانون نداریم در رفتی، خدا هست.

    البته 32 ماه اول با درآمد احمدی نژاد که رفت سر مرز اسرائیل که نفت را به 120 دلار رساند پز میدی خودت که از مملکت داری چیزی حالیت نمیشد.
    ما خدایی داریم.

  • ناشناس
    1

    هر دولتی بر سر کار می آید طوری آمار دروغین عملکرد خود را ارائه می دهد که انگار فتح الفتوح کرده است بدون اینکه نهادهای مستقل و غیر وابسته به حاکمیت این آمارهای کذب ادعایی را راستی آزمایی کنند!

  • جوجوله
    0

    بخدا راست میگی به والله راست میگی

  • ناشناس
    0

    مردم هنوز سبد کالا وقراگاه مرغ را فراموش نکرده اند .

  • ناشناس
    0

    اقای روحانی بچها جم شدن جلوی در باغ
    سیب گلابی میخوان بعد از ۱۱ سال باز خبری
    نیست درختا خشک شدن

  • طهماسبی
    0

    جناب دکتر روحانی عزیز من یک کارمند هستم و دوران شما ‌‌و این سه سال را تجربه کردم بر اساس حق و حقیقت و وجدان و انصاف و آنچه که با گوشت و پوست لمس کردم این دو دوره قابل قیاس نیست
    و الان تکرار دوران شما در تمام عرصه ها خصوصا اقتصاد و قیمتها آرزویی شده دست نیافتنی
    که انشالله با حضور جناب پزشکیان نه تنها اون دوران تکرار که بلکه بهتر نیز خواهد شد

  • ناشناس
    0

    افرین به حمید

  • ناشناس
    0

    سایبریهای کامنت به مزد روی چند موضوع فعالند: روسری، جلیلی، روحانی

  • ناشناس
    1

    شاخص فلاکت شاخص فلاکت،،، جناب حسن کلید کشور را ۸ سال تمام معطل کد خدا کردی آخرش هم کدخدا روی خوش برات نشون نداد.. اگر در آن هشت سال روزگار متظر کدخدا نمی ماندی و درست عمل می کردی وضع اقتصاد مملکت اینگونه نبود.! فلاکت و بدبختی را به مملکت تو تحمیل کردی. هشت سال تمام دولت را اختیار کرده بودی از زیر لحاف بلند نشدی و دجار عارضه زخم بستر شده بودی.

  • مهدز ازکرمان
    1

    انهارو دربین مریدان خودت میگی ؟!ولی افکارعمومی بدترین دوالت رادولت کلید وفریب از یاد نمی برد.با۹۰۰هزارشاکی رسمی ازخودشخص حسن فربدون.به کمیسیون اصل ۹۰رفته برای رسیدگی..حالاهی بیا ویدئو پرکن وتوجیه از عملکردفاجعه ۸ساله .

  • مهدز ازکرمان
    1

    حالا روحانی طلبکارهم شده!!اینم نتیجه مدارا ومصلحت اندیشی با عملکرد مخرب دولت۱۲و۱۳ مسببین اصلی اینابند ..وقتی طرف ۹۰۰هزارشاکی رسمی داره چرارسیدگی نشد؟!؟ اهمیت ندادین ودادستان منتظری وقت ازش پرسیدن محاکمه روحانی چی شد ؟میگه مگه توطلبه ای؟ ومی پیچونه!اینم نتیجه اش بیا درستش .قوه قضاییه هم مقصره چون دهن کجی به افکارعمومی کرد.

  • ناشناس
    0

    خطاب به آقایان فتاحی و حمید
    شما خودتان را مطلع میدانید، ولی در حقیقت یک مشت حرف مفت بدون پشتوانه واقعی که از کاسبان تحریم و تندروها یاد گرفته اید را تکرار میکنید .شاخص های اقتصادی و عمرانی در زمان روحانی به مراتب بهتر از زمان رئیسی بود .اگر تند رو هایی مثل قالیباف جلوی تصویب برجام ‌و اف ای تی اف را نمیگرفتند آن وقت می‌دیدید که روحانی بزرگترین گشایش مالی را برای کشور فراهم کرده است .انصاف داشته باشید ‌.

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    آقای روحانی با صدای بلند اعلام کن اصلاح طلب نبودی و نیستی چی میخوای از جون پزشکیان!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها