پیش‌بینی مناظره پایانی/ تلاش برای جدا کردن پزشکیان از حامیانش/ پورمحمدی قالیباف را هم عصبانی می‌کند؟

مصطفی انتظاری هروی / مدیرمسئول خبرفوری

پیش‌بینی مناظره پایانی/ تلاش برای جدا کردن پزشکیان از حامیانش/ پورمحمدی قالیباف را هم عصبانی می‌کند؟

در سه مناظره نخست انتخاباتی، جلیلی، پزشکیان و قالیباف بدون ایجاد حاشیه برای رقبا پیش رفتند و سه نامزد دیگر زبان به انتقاد گشودند، به‌ویژه علیه ستاد پزشکیان.

در مناظره چهارم، قالیباف هم به صف منتقدان پزشکیان پیوست و پروژه جدا کردن او از ستادهایش، به‌ویژه محمدجواد ظریف را پیش برد.

پورمحمدی اما در مناظره چهارم تمرکزی ویژه بر روی جلیلی داشت و با کمک ویدئوی بیژن زنگنه در بیرون از فضای استدیو، موفق شد او را از لاک دانشگاهی خارج کند. او همزمان، جلوی نقدهای زاکانی را هم پیش‌دستانه گرفت.

در مناظره پایانی، ممکن است پورمحمدی با تکیه بر پرونده‌هایی که در اختیار داشته، سناریویی که دیشب درباره سعید جلیلی به کار برد را درباره محمدباقر قالیباف تکرار کند. این اتفاق، احتمالا حاشیه امنی برای پزشکیان پدید بیاورد.

فعلا نشانه‌ای از نقد تند پزشکیان علیه رقبای اصلی یعنی قالیباف و جلیلی به چشم نمی‌خورد و این خط تهاجمی به مشاوران او واگذار شده است. اما اگر نقدها به پزشکیان زیاد شود، او نیز ممکن است پاسخ دهد.

با توجه به سنت معمول اهمیت بالای مناظره پایانی در رای آوری نامزدها، احتمالا باید منتظر لحن متفاوت کاندیداها در مناظره امروز در برابر یکدیگر بود.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    2

    پزشکیان اقتدار ایران

  • ایرانی
    3

    پزشکیان ناجی مقتدرایران

  • ناشناس
    2

    پزشکیان امید بی امیدان ری ما پزشکیان

  • رضا
    0

    اره پزشکیان داره دولت سوم روحانی میاره شما چقدر ساده هستید به ولله قسم میخورم که خودمکارمند هستم دولت روحانی و همراه ایشان هر سه ماه حقوق واریز می کرده .فقط سوالی دارم چرا ما باید 8سال به عقب برگردیم چرا .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چقدر دروغ میگی
      حقوق هایی که دولت میداد یک‌ماه هم عقب نیفتاد
      تو حتما یک جای خصوصی کار می کنی

  • ناشناس
    1

    ما رای به پزشکیان نمیدم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها